[Xedos6 CA] Szybkie pytania

Mazda Xedos 6 1992–1999

Postprzez noxes » 24 paź 2012, 09:15

sebek-71 napisał(a):Może Tobie nie pasuje, bo masz K8??

No i tak najpewniej jest. W ogóle nie pasuje, ani rozstawem, ani odsadzeniem ani wysokoscią.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez sebek-71 » 24 paź 2012, 09:25

Mnie to nie dziwi, japońce modzili nawet w tych samych modelach z tego samego roku produkcji :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez noxes » 24 paź 2012, 09:26

Ciebie to nie dziwi, a ja mam problem od czego teraz odporę dokupic.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez radar88 » 24 paź 2012, 12:08

Niestety ja półosie sprzedałem więc kiszka.
Podpora w ogóle podchodzi w to miejsce gdzie są otwory czy otwory z podpory są dalej czy bliżej od tych w silniku ??
Mam nadzieję że rozumiesz moje pytanie <rotfl>

Od jakiego auta masz tą K8 ??

Bardziej stawiam na to że to nie wina skrzyni tylko dopasowanie podpory bądź półosi tak aby to współgrało.
Ja mogę zobaczyć za podporą od X9 lecz ona też była z AT i nawet nie wiem czy jeszcze ją odnajdę.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez noxes » 24 paź 2012, 18:54

Skrzynia od mx3. Otwory w bloku są tak jakby niżej w stosunku do półosi.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Hazu » 24 paź 2012, 18:59

Od czego masz obecną półoś z podporą?
Jeżeli od automatycznej skrzyni to naturalne jest że nie pasuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez leiszman » 24 paź 2012, 21:17

Od jakiej 626 IV czy V dopasować wahacz przedni lewy
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 19:04
Posty: 140 (1/0)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 93r. gaz II

gg:2000506

Postprzez Xedo_more » 24 paź 2012, 21:38

Przepraszam że się wtryniam, ilu z was by wymieniło olej z 10W40 na 5W40 + płukanka ? Pytam się bo podejrzewam, że nie jest to dobry pomysł przy ponad 250tyś. przebiegu. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2010, 19:24
Posty: 196 (1/1)
Skąd: okolice Tomaszowa Maz.
Auto: X6 v6, 92r. kol. F6

Postprzez art_olsztyn » 24 paź 2012, 22:06

a spala teraz te 10w40? Jeżeli spala to będzie dużo gorzej a i jeszcze płukanka zrobi swoje.
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2011, 20:02
Posty: 159
Skąd: artoszyce
Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003

Postprzez Lowiec » 24 paź 2012, 22:08

Przepraszam że się wtryniam, ilu z was by wymieniło olej z 10W40 na 5W40 + płukanka ? Pytam się bo podejrzewam, że nie jest to dobry pomysł przy ponad 250tyś. przebiegu.

Myślę, że powinieneś odrobić pracę domową pod tytułem przeczytania postów o kf,b6,z5, pierścieni, dymu, kopcenia, znikania oleju...i będziewsz wiedział czy to dobry pomysł:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez art_olsztyn » 24 paź 2012, 22:12

oj tam od razu czytać – może chce mieć małą flarę i robić mgłę na mieście?:D <glupek2> <diabełek>
no one can fight the tide forever!
Zapraszam na mój mini blog;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2011, 20:02
Posty: 159
Skąd: artoszyce
Auto: Xedos 6 94' 1.6 16V B6 LPG BRC
Mazda 6, 1.8 120kM, 2003

Postprzez Lowiec » 24 paź 2012, 22:13

lepiej niech poczyta, bo potem tutki będą spadac:)
A tak na serio to niech policzy ile, jak długo i czy mu to przeszladza.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez noxes » 24 paź 2012, 22:20

No tak, przerzuciłem skrzynię podłączyłem wszystko i oczuwiście jak zwykle jest problem. Rozrusznik nie kręci. teraz pytanie; co zostało jeszcze podłaczyć? Podejrzewam, że trzeba podłączyć masy w kostkach od komputera ASB?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Hazu » 24 paź 2012, 22:22

xedosik999 napisał(a): ilu z was by wymieniło olej z 10W40 na 5W40 + płukanka ?

Jak bym nie miał innego zajęcia i co z pieniędzmi robić, to bym tak zrobił, aby udowodnić, że pierścienie ani tłoki się nie rozpuszczą.

Moja rada to jeździć codziennie po kilkanaście km jednorazowo i wymieniać płyny to jest to co najlepsze może spotkać silnik.

Dopisano 24 paź 2012 22:24:

noxes napisał(a):Podejrzewam, że trzeba podłączyć masy w kostkach od komputera ASB?


W xedosie jest oddzielny sterownik do ASB?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez noxes » 24 paź 2012, 22:26

Coś słyszałem, że tak.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lowiec » 24 paź 2012, 22:29

Moja rada to jeździć codziennie po kilkanaście km jednorazowo i wymieniać płyny to jest to co najlepsze może spotkać silnik.

To prawda najprawdziwsza, moj jak postał parę dni bo zacząłem jak za młodu jeżdzić pociągiem to zaczął mu ciec wtryskiwacz...gumki jadą.
Całe szczęście że tylko cztery;)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez LAJCIK29 » 24 paź 2012, 23:00

sylwo napisał(a):Wywierć dziurkę i wstaw gwizdek od czajnika <ok>

Dziurke juz mam :D a gwizdek można założyć zamiast końcówki hahaha
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
LAJTOWY
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Górnego Śląska
 
Od: 21 wrz 2009, 10:43
Posty: 2828 (133/56)
Skąd: Śląsk, Dąbrowa górnicza
Auto: Mesiedeś CLK430 – bestyjka

Postprzez AGADAR » 24 paź 2012, 23:22

Lowiec napisał(a):
Przepraszam że się wtryniam, ilu z was by wymieniło olej z 10W40 na 5W40 + płukanka ? Pytam się bo podejrzewam, że nie jest to dobry pomysł przy ponad 250tyś. przebiegu.

Myślę, że powinieneś odrobić pracę domową pod tytułem przeczytania postów o kf,b6,z5, pierścieni, dymu, kopcenia, znikania oleju...i będziewsz wiedział czy to dobry pomysł:)


Nie za bardzo rozumiem jaki jest sens udzielania takich odpowiedzi.
Człowiek zadał pytanie w wątku do tego służącym i jezeli ktoś ma wiedzę z autopsji to może odpowiedzieć tak lub nie i po sprawie.
Chyba do tego służy to forum.
Dla tych którzy sie tylko naczytali, proponuję jeszcze przeczytać artykuł tłumaczony z niemieckiego forum, znajdujący się tutaj:
viewtopic.php?f=329&t=128239&p=2413689&hilit=liqui#p2413689
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2011, 10:57
Posty: 352 (0/4)
Skąd: Białystok
Auto: Xedos 6 2.0 KF Z8 97r. (rej.) 96r. (prod.) 140 KM
był Seat Cordoba 1.9 TDI 90 KM, Rover 420 2.0 SDI 105 KM

Postprzez Lowiec » 24 paź 2012, 23:41

Nie za bardzo rozumiem jaki jest sens udzielania takich odpowiedzi.

Ujme to tak, w przypadku tego modelu wątki olejowe biorą się z dwóch powodów, prześledzenie odpowednich wątków daje szeroki i prawdziwy jeśli nie ulegnie się namowie mechanika ("wystarczy" lub "zróbmy najpierw górę potem zobaczymy") pogląd na temat używania oleju w x6 w obu silnikach. Pytanie o płukankę, no zabrakło jeszcze o naftę sugeruje, że coś z olejem jest na rzeczy. Lepiej niech użytkownik prześledzi tematyczne ww wątki i uzyska wiedzę, która pozwoli mu dokonać racjonalnego i rozsądnego wyboru niż sugeruje się stwierdzeniem "to niewiele zmieni, możesz zmianiać". BTW, 10W40 jest tańszy a płukanka przyda się ale przed remontem.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez sylwo » 25 paź 2012, 06:50

leiszman napisał(a):Od jakiej 626 IV czy V dopasować wahacz przedni lewy

Mam dwa po taniości od MX6 :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6