Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
No to nic tylko każda chwile bym w garażu siedział 
wykończenia wnętrz, mechanika
lol ładna [tiiit], może kropelką skleicie 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
dziwne ze ten silnik z dziura w bloku i peknieta korba odpalil wczoraj.heheheh. a powaznie to mysle ze od tego pozaru zajaral sie czujnik vr i przest to zaplon ci przy duzych obrotach przestawilo i korba wyszla bokiem.
ile rpzejechales na tym silniku od remontu?
ile rpzejechales na tym silniku od remontu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Szyna napisał(a):Korba wyszła sobie bokiem i zrobiła dziurę w bloku
Nawet 2 dziurki. dzisiaj wkoncu zajrzalem porzadnie pod maske no i plyndz. Prawdopodobnie.. tzn snuje taka przyczyne ze przytarlo sie cos z braku smarowania i korba zrobila sobie 2 nowe miejsca:D
Dzisiaj zaczelem juz grzebac z silnikiem. Praktycznie wszystko juz powykrecane: polosie, kable, headersy, itp. Tylko podnosnik do silnikow i dzwigac dziada. No wlasnie pytanie do Was kto ma na sprzedaz blok od 2,5 v6? Propozycje prosze pisac na PW.
Silnik od remontu max 4-5 tys. nawet mniej mi sie wydaje, wiec lipa straszna. Az boje sie go rozkrecac;/
Link do hebli na sprzedaż. Tarcze mikoda gt 284mm, zaciski po full remoncie i klocki Hawk po 100km
viewtopic.php?f=5&t=143511
Kilka fotek z dzisiejszych singielowych prac!
Lekko zmechacony wiatraczek



na tej fotce myslalem ze jest jedna dziurka....ale nie.... mamy tego wiecej


Lekko przypieczone chrupiace kabelki

Warsztat pracy.. trzeba wykorzystac dobra pogode na swapa:P

Jedna dziurka

Druga dziurka

Dwie najsexowniejsze dziureczki pod Słoncem



Headersy Pacesetter

Aaa i na koniec, przyczyna kiszkowatych czasow na torze.... i tego calego BAM!! Jestem ciekaw kto go tam podstepnie utwierdzil. Jak widac lubi na ostro!

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
xXx napisał(a):Co innego ciekawe jakie było pasowanie, korba pewnie w dolnej granicy normy.
Po full remoncie wiec mysle ze cacy bylo!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jakiś miesiąc temu myślałem o zbudowaniu customowej miski z przegrodami do almery – nie występuję żaden aftermarket (w moim SR siedzi miska nie występująca w żadnym innym silniku z tej rodziny). Jednak trochę powstrzymał mój zapał ten oto przypadek:
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=5639&st=500
Jeżeli na gratach tak poważnej firmy jak Tomei nie można polegać, to co jest pewnego...
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=5639&st=500
Jeżeli na gratach tak poważnej firmy jak Tomei nie można polegać, to co jest pewnego...
onyx napisał(a):Jeżeli na gratach tak poważnej firmy jak Tomei nie można polegać, to co jest pewnego...
Ze zdjec wynika, ze jednak te zawiasy nie byly takie super. Ja mysle ze da sie to zrobic customowo lepiej. Jak narazie szukam glowy KL-G4 i za choinke znalesc nie moge;/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
KL-G4 szły w ostatnich latach w 2,5v6 szukaj po ostatnich latach produkcji x9
Sądze że tu teoria xXx jest w 99% trafiona
Jak trafisz głowy z wałkami porządnymi to pamietaj że chętnie przyjmę wałki
Sądze że tu teoria xXx jest w 99% trafiona
Jak trafisz głowy z wałkami porządnymi to pamietaj że chętnie przyjmę wałki
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
radekkm napisał(a):a nie wolisz kupic caly motor k-g4 ?
ma ponoc ok 4kg zlejszy wal,w polaczeniu z lekkim zamachem bedzie git,a blok tez potrzebyjesz
może ktoś w skrócie napisać czym ten motor się różni od KLZE z prostym kolektorem?
Adrenaline Addiction.
The KLG4 was introduced in 1998 so needless to say you won't find a stock MX-6 or Probe with one in it.
The G4 uses an electronic coil pack system instead of a distributor cap.
The G4 uses better solid lifters as opposed to the HLA system in previous models.
The G4 uses a MAF sensor for better intake flow and more accurate readings.
The KLG4 has the lightest crank out of the three variations (I believe about 7 lbs lighter) this reduces rotating mass...its a good thing.
The G4 is OBD-II only
Most parts/upgrades for the KLDE will bolt right up to the KLG4
The power band of the G4 is shifted slightly to the right compared to the DE
As far as I can find the ECU in the G4 is un-tweakable...
The KLG4 can handle boost with stock internals best out of the three variations (according to members on the forums anyway) , that is it will be least likely to be damaged due to boost when compared to a DE or ZE with the same pressure under the same conditions...think apples to apples..
170 horse power with 163 ft/lb torque
Compression ratio of 9.5:1
84.6 mm bore, 74.2 mm stroke
Uses OBD-II
220cc Injectors
The G4 uses an electronic coil pack system instead of a distributor cap.
The G4 uses better solid lifters as opposed to the HLA system in previous models.
The G4 uses a MAF sensor for better intake flow and more accurate readings.
The KLG4 has the lightest crank out of the three variations (I believe about 7 lbs lighter) this reduces rotating mass...its a good thing.
The G4 is OBD-II only
Most parts/upgrades for the KLDE will bolt right up to the KLG4
The power band of the G4 is shifted slightly to the right compared to the DE
As far as I can find the ECU in the G4 is un-tweakable...
The KLG4 can handle boost with stock internals best out of the three variations (according to members on the forums anyway) , that is it will be least likely to be damaged due to boost when compared to a DE or ZE with the same pressure under the same conditions...think apples to apples..
170 horse power with 163 ft/lb torque
Compression ratio of 9.5:1
84.6 mm bore, 74.2 mm stroke
Uses OBD-II
220cc Injectors
- Od: 22 maja 2006, 23:35
- Posty: 827
- Skąd: UK
- Auto: Jest
jesli szukasz bloku to moze pojedziesz po forda probe z dojczów... juz od 1200zł ;d
wykończenia wnętrz, mechanika
plus koszt paliwa, ubezpieczenia, wyrejestrowania auta i koszt juz konkretny. silniki kompletne na allegro od 500zl.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
radekkm napisał(a):a nie wolisz kupic caly motor k-g4 ?
ma ponoc ok 4kg zlejszy wal,w polaczeniu z lekkim zamachem bedzie git,a blok tez potrzebyjesz
Wole, nawet juz podwidzialem wypowiedz leo na ten temat, ale nigdzie ich nie ma, to jest najgorsze. Szukam szukam i wyswietlen 0;/
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
onyx napisał(a):Przepraszam za laickie pytanie, ale w czym ten silnik siedział??
626 KL 1998-2002
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości