Rodzaje filtrów paliwa – problem rozwiązany
1, 2
oryginalny filtr paliwa do DITD znajdujący się na grodzi pod maską wygląda tak: http://lh3.ggpht.com/_YQylLU-Y9DQ/TDI7r ... ie0244.jpg

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
witam ponownie, w poprzednim temacie pisalem o filtrze paliwa do mojej madzi 323f 1.6 z 2003 roku, tak samo jak kolega z pierwszego postu mam ten filtr ZL0520490A, potrzebuje dokladnie ten filtr i czy ktoś wie gdzie to można kupić
:


- Od: 5 sie 2011, 19:36
- Posty: 36
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323f bj 2003r. 1.6
- Od: 5 sie 2011, 19:36
- Posty: 36
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323f bj 2003r. 1.6
Nie znalazłeś.
Przyślą Ci ten stary, bez obudowy, a cena kosmos, jak za tę markę.
Masz nawet w opisie części, że zamiennik numeru seryjnego tego starszego filtra.
W jakim serwisie powiedzieli, że niewymienny, w ASO?
Zamów i tyle, co to kogo obchodzi, dlaczgo go wymieniasz.
Sam filtr oryginalny jak pisałem w tym wątku kosztował mnie chyba ze 150zł.
Wszystko opisane kilka postów wyżej.
Przyślą Ci ten stary, bez obudowy, a cena kosmos, jak za tę markę.
Masz nawet w opisie części, że zamiennik numeru seryjnego tego starszego filtra.
W jakim serwisie powiedzieli, że niewymienny, w ASO?
Zamów i tyle, co to kogo obchodzi, dlaczgo go wymieniasz.
Sam filtr oryginalny jak pisałem w tym wątku kosztował mnie chyba ze 150zł.
Wszystko opisane kilka postów wyżej.
- Od: 6 paź 2008, 17:56
- Posty: 486
- Skąd: Łódź
- Auto: mazda dwa zero
a wiec tak
z tego sklepu zanim doszły to się zorientowałem co i jak, okazalo sie ze jest to filtr nie ten :/ a wiec dobrze ze nawet nie wyslali. Zamowilem w mazdzie za jedyne 170zł (co za zdzierstwo...) ale na szczescie przyszlo to co powinno!
- Od: 5 sie 2011, 19:36
- Posty: 36
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323f bj 2003r. 1.6
Mam taki filterek aktualnie na zbyciu.Też wziałem dwa – oddam ZL 0520490A za całe 70 zeta(za tyle kupiłem) + ew. przesyłka – a jak ktoś chce zapraszam po odbiór osobiście – na kawkę i pogaduchy o autach 
Wawa – Jelonki.
Wawa – Jelonki.
- Od: 11 maja 2009, 08:50
- Posty: 55
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 1,8 16V 2000r.
Witam zabrałem sie do wymiany filtra paliwa zgodnie z fotoleracją kolegi z forum wszystko ładnie pieknie ale pojawił sie problem nie da sie wyjąć starego filta z kosza po wstepnych ogledzinach wygląda na to ze stary filtr jest zintegrowany z koszem czy ktos moze mi powiedziec jakim cudem mozna wyjąc wkład filtra z kosza pompy 
- Od: 28 cze 2007, 20:11
- Posty: 27
- Skąd: katowice
Cześć, masz diesela czy benzyne?
Nie wiem jak to wygląda w benzynie i czy sie to czymś różni.
Opowiem jak to było u mnie w dieselu.
Tak samo jak u Ciebie przewody paliwowe, wtyczki, bodajże 4 nakrętki i filtr z pompką i koszem w ręce.
Teraz tak, kosz lekko do imadła, pompka jest przykręcona dwoma śrubami do kosza, a więc grzechotka i wszystko powinno lekko pójść, jeśli nie to lekko obruszyć młotkiem z WD40. Jak odkręcisz te dwie śruby to zostaje Ci tylko odkręcenie odstojnika ze spodu filtra i rzecz jasna odkręcenie filtra od pompki paliwa. U mnie nie obyło się to bez tradycyjnej żabki. Potem to już tylko nowe oringi wysmarować dieselem i montać w odwrotnej kolejności.
Pozdrawiam
Dawid
Nie wiem jak to wygląda w benzynie i czy sie to czymś różni.
Opowiem jak to było u mnie w dieselu.
Tak samo jak u Ciebie przewody paliwowe, wtyczki, bodajże 4 nakrętki i filtr z pompką i koszem w ręce.
Teraz tak, kosz lekko do imadła, pompka jest przykręcona dwoma śrubami do kosza, a więc grzechotka i wszystko powinno lekko pójść, jeśli nie to lekko obruszyć młotkiem z WD40. Jak odkręcisz te dwie śruby to zostaje Ci tylko odkręcenie odstojnika ze spodu filtra i rzecz jasna odkręcenie filtra od pompki paliwa. U mnie nie obyło się to bez tradycyjnej żabki. Potem to już tylko nowe oringi wysmarować dieselem i montać w odwrotnej kolejności.
Pozdrawiam
Dawid
- Od: 15 paź 2012, 13:51
- Posty: 11
- Auto: 323F BJ 2,0DiTD 02'
benzyna 2.0 wszystko rozebrałem tylko nie da sie wyjąć filtra z kosza wyglada jak by było zespolone ze soba
- Od: 28 cze 2007, 20:11
- Posty: 27
- Skąd: katowice

Ludzie – zanim zadacie pytanie poczytajcie wątek od początku!! To nie boli 
Dzięki za podpowiedź – ja oddam tą dramatyczną decyzję doboru odpowiedniego filtra wiedzy fachowców forumowego sklepu

Dzięki za podpowiedź – ja oddam tą dramatyczną decyzję doboru odpowiedniego filtra wiedzy fachowców forumowego sklepu
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Witam.
Ktoś mi powie, czemu na stronach (sklepach), pod numerem oe ZL05-20-490A jest zdjęcie wersji ZL05-20-490???
Ktoś zna pewne źródło gdzie można zamówić wersję ZL05-20-490A i dostać wersię A?
Po wcześniejszych postach dochodzę do wniosku, że sklepy wysyłają losowo, czasem wersja A, a czasem wersja podstawowa.
Ręce już mi opadają.
Skorzystam jeszcze z okazji i zapytam się: lepiej alco czy nipparts? bo wynalazki typu japanparts, to raczej całkiem nie ma sensu prawda?
Ktoś mi powie, czemu na stronach (sklepach), pod numerem oe ZL05-20-490A jest zdjęcie wersji ZL05-20-490???
Ktoś zna pewne źródło gdzie można zamówić wersję ZL05-20-490A i dostać wersię A?
Po wcześniejszych postach dochodzę do wniosku, że sklepy wysyłają losowo, czasem wersja A, a czasem wersja podstawowa.
Ręce już mi opadają.
Skorzystam jeszcze z okazji i zapytam się: lepiej alco czy nipparts? bo wynalazki typu japanparts, to raczej całkiem nie ma sensu prawda?
- Od: 12 kwi 2017, 20:23
- Posty: 31
- Auto: Mazda 323f BJ, 2003 rok
silniczek 1.6 98KM/72kW, model ZM
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości