Rozrząd- wyłącznie oryginał mazda!!!
- Od: 9 wrz 2012, 10:22
- Posty: 10
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002
Och.... dobrze, że w DITD pękają jedynie dźwigienki i mostki zaworowe a nie "puchną" zawory...
Za 45 tyś km się o tym kolega guciokobuch przekona...
No ale cóż, mądry Polak po szkodzie – ciągle aktualne
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Za 45 tyś km się o tym kolega guciokobuch przekona...
No ale cóż, mądry Polak po szkodzie – ciągle aktualne
Witam. Guciokobuch sprawdź grubość między zębami paska Gates i oryginalnego Mazdy. Grubość powyższych pasków nie sprawdzałem ale sprawdzałem inne paski i różnica była 0,5 mm, 0,7 mm. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Te forum jest dziwne bo przeglądałem 14 stron tego tematu i nikt nie napisał opini o pasku Gates że mu strzelił , przeskoczył lub coś tam innego i nagle dużo osób ma wyrobioną opinię o czymś czego żekomo nikt nie sprawdził. Negatywne opinie są tu na temat ContiTech, Dayco ale nikt nie pisze że Gates jest zły. Tak ciężko sie niektórym przyznać że przepłacili bo na pudle pisało MAZDA? Wspólłczuję wam że kupujecie taki sam towar i przepłacacie. Ale to wasz wybór. Ja sprawdzam dokładnie rynek zanim dokonam decyzji. Dla dobra innych będe regularnie informował potomnych o kondycji paska.
- Od: 9 wrz 2012, 10:22
- Posty: 10
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002
Powiem Ci że było już parę osób które śmiały się z osób które kupowały oryginalne paski i pompy wody ,, bo przecież niż się nie stanie pasek to pasek". Następnie zakładały temat o tym co zrobić bo szarpnął i nie chce odpalić, a w dziale kupię pisały o dźwigienkach zaworowych albo o całych głowicach. Oczywiście to Twoja sprawa co zakładasz, daj znać jak śmiga mazda 
Podkreślam że Gates to nie nieoryginalny tylko oryginalny pasek do Mazdy. Nieoryginalny jest Contitech i Dayco ale Gates to orginał. Proszę rozeznać się na rynku a dopiero potem wciskać takie fanaberie. Widzę że na tym forum nie dowiem się więcej niż wiem. W praktyce wyjdzie. Biorę tą odpowiedzialność na siebie.
Pozdrawiam wszystkich i uważam temat za zamknięty. Będę informował co do stanu rozrządu. Myślę że nie nastąpi to wcześniej niż za dwa trzy lata to znaczy po kolejnej wymianie rozrządu bo robię rocznie ok.40.000 km.
Pozdrawiam wszystkich i uważam temat za zamknięty. Będę informował co do stanu rozrządu. Myślę że nie nastąpi to wcześniej niż za dwa trzy lata to znaczy po kolejnej wymianie rozrządu bo robię rocznie ok.40.000 km.
- Od: 9 wrz 2012, 10:22
- Posty: 10
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002
guciokobuch napisał(a):Podkreślam że Gates to nie nieoryginalny tylko oryginalny pasek do Mazdy
Mocne słowa, poprosimy o jakieś dowody w ten sprawie
tylko nie pisz że Unitta połączyła się z Gatesem i dlatego tak uważasz
Jutro po wymianie wrzuce foty ze stanem licznika. Prosze rozliczać mnie z moich słów. Mam nadzieję że nie będę sie wstydził sam za siebie ale myślę że Ci co powinni się wstydzić w odpowiednim czasie się zawstydzą a to piszą.
- Od: 9 wrz 2012, 10:22
- Posty: 10
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Diesel 2002
Napisałeś że to oryginał i że rozeznałeś się, dlatego napisałem skąd masz takie informacje bo ja bym chciał się dowiedzieć i myślę że inni też, nie ma w tym nic złego że ktoś chce się czegoś dowiedzieć.
guciokobuch napisał(a):Te forum jest dziwne bo przeglądałem 14 stron tego tematu i nikt nie napisał opini o pasku Gates że mu strzelił , przeskoczył lub coś tam innego
tu poszło o pompę wody nieoryginalną i o pasek też.
a pompa w Twoim zestawie nie ori

viewtopic.php?f=89&t=92063
Czy jest możliwość sprawdzenia jaki rozrząd został założony do Mazdy 323F BJ 2001? Rozrząd był wymieniany zaraz po sprowadzeniu auta, kiedy jeszcze nie miałem pojęcia o istnieniu forum. Naciskałem mechanika na oryginał (rozrząd to rozrząd) i pamiętam że za same części było coś ok. 1100zł.
Czy jeśli odnajdę fakturę to na podstawie numerów katalogowych dowiem się co tam założono?
Czy ewentualnie zdjęcie osłony rozrządu pozwoli odczytać numery z tych części?
Póki co zrobiłem 10 tys. kilometrów i wszystko jest OK, ale ilekroć widzę ten temat to mam obawy czy mi ten rozrząd nie strzeli kiedyś.
Koszty zerwania paska jak widzę są różne – od pogiętych dźwigienek zaworowych aż po wymianę głowicy, szkoda byłoby wywalać takie pieniądze.
Czy jeśli odnajdę fakturę to na podstawie numerów katalogowych dowiem się co tam założono?
Czy ewentualnie zdjęcie osłony rozrządu pozwoli odczytać numery z tych części?
Póki co zrobiłem 10 tys. kilometrów i wszystko jest OK, ale ilekroć widzę ten temat to mam obawy czy mi ten rozrząd nie strzeli kiedyś.
Koszty zerwania paska jak widzę są różne – od pogiętych dźwigienek zaworowych aż po wymianę głowicy, szkoda byłoby wywalać takie pieniądze.
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
- Od: 16 lip 2012, 14:44
- Posty: 52
- Skąd: Poznań (Rataje)
- Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
Witam. Vagatrotter po cenie można wnioskować, że rozrząd jest oryginalny. Na allegro tyle kosztują oryginalne rozrządy z pompą wody. Na podstawie faktury powinieneś się dowiedzieć. Jeżeli zdejmiesz górną osłonę to tylko sprawdzisz pasek. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Witam,
Czy miał ktokolwiek do czynienia z tą pompą cieczy. Firma SKF uznana i polecana, szczególnie jeśli chodzi o łozyska, a przecież największe podobno niebezpieczeństwo czeka nas ze strony łożyska nieoryginalnej pompy. Prosze o opinie. Pozdrawiam.
Link do pompy: http://www.arwit.pl/TDZamow.aspx?a=VKPC ... kod=&tab=1
Dopisano 22 lis 2012 16:12:
To może na temat pompy Hepu ktoś coś poda ? Którą wybrać, którą wybrać
Hepu , Skf czy może Aisin
?
Ktoś pomoże
??
Czy miał ktokolwiek do czynienia z tą pompą cieczy. Firma SKF uznana i polecana, szczególnie jeśli chodzi o łozyska, a przecież największe podobno niebezpieczeństwo czeka nas ze strony łożyska nieoryginalnej pompy. Prosze o opinie. Pozdrawiam.
Link do pompy: http://www.arwit.pl/TDZamow.aspx?a=VKPC ... kod=&tab=1
Dopisano 22 lis 2012 16:12:
To może na temat pompy Hepu ktoś coś poda ? Którą wybrać, którą wybrać
Ktoś pomoże
- Od: 14 mar 2007, 20:21
- Posty: 19
- Auto: Mazda 323F BJ-99r TD
tomxl napisał(a):Właśnie wczoraj sprawdziłem jaki pasek kryje sie pod moją obudową rozrządu...![]()
Unitta ..hmm...czy to mozliwe ,ze to jeszcze fabryczny pasek mimo 192 kkm na liczniku ?
Wizualnie nie budzi wątpliwości ....bez pęknięć i uszkodzeń ,są też na nim jakieś numery....czy to jakaś data produkcji..? Zobaczcie na foto
Mam identyczny pasek założony u siebie i zastanawiam się dlaczego nie ma na nim wybitego logo mazdy?
Jest to unitta tak jak widać więc oryginał ale logo mazdy nie ma i u mnie.
Oczywiście też szykuję się do wymiany.
- Od: 23 kwi 2012, 11:32
- Posty: 6
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD RF2A 101KM
2000r.
nie musi być logo mazdy są numery i marka to wystarczy. Jedynie nie da się oszacować ile ma przejechane.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość