taki mam plan aby wymienić w nowonabytej M6:
Świece DENSO ITV20
Olej DEXELIA Ultra 5W30
Filtr oleju KNECHT OX 203D
Filtr powietrza KNECHT LX936
Filtr paliwa JAPANPARTS FC-295S
Filtr kabinowy JAPANSPARTS FAA-MA5
co o tym sądzicie??
tylko pytanie, czy filtr paliwa i kabinowy to też konieczność? czy lepiej się wstrzymać aż pojawią się jakieś objawy złęgo funkcjonowania? M6 jezdzila w Szwajcarii, a tam chyba raczej mają dobre paliwo

czy po oleju mozna jakos rozpoznać czy powinno sie zrobic płukankę? cały czas się zastanawiam czy powinienem płukanie zrobić od razu, czy może pojeździć trochę na nowym oleju i dopiero przy kolejnej wymianie zrobić płukanie?
trzecia sprawa, czy pozostałę płyny typu chłodniczy, wspomagania, hamulcowy (są jakieś jeszcze??) też wymieniać, czy poczekać na objawy nienajlepszego działąnia? a może też można jakoś po ich wyglądzie stwierdzić stan??
sprawa wygląda tak, że w maju br madzia powinna była być na przeglądzie w ASO ale była już wystawiona na sprzedaż, więc od porpzedniego serwisu w maju 2011 i przebiegu 136kkm (teraz jest 156kkm) raczej nie było nic wymieniane.
dzięx!
ps. mam już tablice

czekam tylko na dostawę podkładek klubowych i zacznę śmigać
