Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
np audio a3 rs ma 255 przod i 225 tyl i to jest madrzejsze rozwiazanie. szerokosc opon nalezy dostosowywac w zaleznosci od temperatury kol na torze. a na pewno w 323 bardziej grzeje sie rpzod wiec to na przodzie musza byc szersze by sie szybciej studzily. tyl moze miec wezsze opony by nie byly zimne.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):np audio a3 rs ma 255 przod i 225 tyl i to jest madrzejsze rozwiazanie. szerokosc opon nalezy dostosowywac w zaleznosci od temperatury kol na torze. a na pewno w 323 bardziej grzeje sie rpzod wiec to na przodzie musza byc szersze by sie szybciej studzily. tyl moze miec wezsze opony by nie byly zimne.
Dokladnie. Problem narazie rozwiazany. Na przod kupilem federale 595 RS-R 205/50/16 od Onyxa,a tyl mam Profile 205/50/15 średnia mieszanka. Zobaczymy jak to sie bedzie sprawowac.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jako że sezon MS już zakończony, pozwoliłem sobie pstryknąć fotkę z fruktów 2012, brakuje z toru poznan tylko. 7 października ostatna jazda po Poznaniu i samochod odstawiam do garażu, na zimowe mody. Pozdrawiam


![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)


Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Szyna napisał(a):To kto jest w końcu żona ?
No ja raczej 400km do Ryk w Afro nie zrobiłem

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Siemkanko
Dzisiaj odebrałem paczuszke od Grzesia
Wielkie dzieki, opony to chyba szczoteczka do zebow myles bo sa czysiutkie jak lza.
Klocuszki fajowe, zobaczymy jak sie beda spisywac. Bede mial porownanie bo w niedziele sie wybieram na poznan przetestowac setup. Gwiazdy na niebie mowia ze bedzie padac, oby nie! Problem mam z oponami, nie wiem jakie zalozyc. Niby ma byc kolo 13-16 stopni plus deszcz i nie wiem czy federale w ogole dogrzeje. troche mam rozkminke, naszczescie na zawodach jest wulkanizator za free to bede mogl sobie pokombinowac. Trzymajcie kciuki za miekkie bandy!!!


Dzisiaj odebrałem paczuszke od Grzesia




Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Hahaha a czekałem na PW czy dotarła przesyłka
Teraz już wszystko jasne
Cieszę się, że jesteś zadowolony
Temperatura trochę niska. Federal dopiero przy wyższej rozwinie skrzydła. Ale zawsze możesz na próbę założyć skoro to nic nie kosztuje

Temperatura trochę niska. Federal dopiero przy wyższej rozwinie skrzydła. Ale zawsze możesz na próbę założyć skoro to nic nie kosztuje
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Witam
Jestem po kolejnym track day'u. Mam 2 wiadomosci dobra i zła.
Dobra:
a) federale ustawione na zimno na 2 bary przod, tyl profil sredni 1,8. Po ok 6-7 okrazeniach przod 2,7, tył 2,4 wiec spuściłem przod na 2 bary a tyl na 1,8. Na tym setypie wykroiłem najlepszy czas.
Ostatnio czas 1:58:9
Dzisiaj 1:57:9 wiec rowno 1 s. a co dobre to objechałem ta honde co ostatnio przegralem 1 miejsce.
Ciąłem sie tez z Nissanem Pulsarem 370km 4x4 w sumie przez polowe wyscigu( on na slickach ) robil czas 1:58, jak i Coobcio swoim nissankiem tez dostali baty na poczatku( cobcio 220km i slick )
Kolejnie cialem sie z Subaru mega porobiona, gdyby nie odejscie na dlugiej prostej to na zakretach szalu nie robil bo nawet na niektorych bylem szybszy( tez slicki )
Heble... hmm jestem zawiedziony, nie wiem moze to wina plynu hamulcowego. Ogolnie hebli nie było prawie bym w pupę wjechal jednemu. Pedał był tak miekki ze szok ze 160 3 dni hamowalem. Dopiero na ostatnich okrazeniach zaczal hamowac jakos (po 38 okrazeniu). Zamowilem juz plyn Motul 660, 312 stopni na suchym.
Opony: Przod federal.. chlopaki mowili ze wycisnelem z tej opony caly max jaki miala wiec wykorzystalem ja na 1000%. Profil z tylu sredni OK jak zwykle dupa miekka i latała. Mowili ze bylo bardzo fajnie widac jak ze 190 dohamowywalem do 100 samochod myszkowal na negatywach ( szukal swojego toru jazdy)
Zła:
Przerywanie znowu miedzy 6-7 tys tak jakby zaplon wypadał oraz najgorsza rzecz chyba wysralo uszczelke pod podstawka filtra.( tak mi sie wydaje, bo miska cala jest, ale caly spod auta orzygany olejem ) Olej zaczal sie lac po kolektorach i nastapil samozaplon. Ogien przeniosl sie na wentylator i na okoliczne kable. Podobno koles z integry trabil, mrugal swiatlami jak go mijalem, bo ogien podobno wydobywal sie spod spodu. Cos jeszcze strzelilo, dzwiek wydechu sie zminil na bardzo dziwny ( jakby V8 ) patrze chmura dymu niebieskiego mega za mna. Temp oleju 130 stopni, cisnienie spadlo do 0 na gajgerze, kontrolka od oleju sie zaswiecila, szybko wylaczylem silnik doturlalem sie do zjazdu, wysiadam i patrze ogien spod maski, wentylator i bandaze w płomieniach. Naszczescie zbiorniczek plynu ma jakis chyba zawor cisnieniowy na dnie ktory psikal po kolektorze plynem i go ugasil. Za chwile straz pozarna przyjechala i zagasila dziada. Tor zamkniety itd. Holowanie do Depo i na lawete. Przez zime sobie obejze co sie tam stało sie.
Foty z imprezy:
Dylizans transportowy:D














Nissan Pulsar 4x slick 370KM 4x4

Subaru mega porobione. Praktycznie cale z laminatu

Jestem po kolejnym track day'u. Mam 2 wiadomosci dobra i zła.
Dobra:
a) federale ustawione na zimno na 2 bary przod, tyl profil sredni 1,8. Po ok 6-7 okrazeniach przod 2,7, tył 2,4 wiec spuściłem przod na 2 bary a tyl na 1,8. Na tym setypie wykroiłem najlepszy czas.
Ostatnio czas 1:58:9
Dzisiaj 1:57:9 wiec rowno 1 s. a co dobre to objechałem ta honde co ostatnio przegralem 1 miejsce.
Ciąłem sie tez z Nissanem Pulsarem 370km 4x4 w sumie przez polowe wyscigu( on na slickach ) robil czas 1:58, jak i Coobcio swoim nissankiem tez dostali baty na poczatku( cobcio 220km i slick )
Kolejnie cialem sie z Subaru mega porobiona, gdyby nie odejscie na dlugiej prostej to na zakretach szalu nie robil bo nawet na niektorych bylem szybszy( tez slicki )
Heble... hmm jestem zawiedziony, nie wiem moze to wina plynu hamulcowego. Ogolnie hebli nie było prawie bym w pupę wjechal jednemu. Pedał był tak miekki ze szok ze 160 3 dni hamowalem. Dopiero na ostatnich okrazeniach zaczal hamowac jakos (po 38 okrazeniu). Zamowilem juz plyn Motul 660, 312 stopni na suchym.
Opony: Przod federal.. chlopaki mowili ze wycisnelem z tej opony caly max jaki miala wiec wykorzystalem ja na 1000%. Profil z tylu sredni OK jak zwykle dupa miekka i latała. Mowili ze bylo bardzo fajnie widac jak ze 190 dohamowywalem do 100 samochod myszkowal na negatywach ( szukal swojego toru jazdy)
Zła:
Przerywanie znowu miedzy 6-7 tys tak jakby zaplon wypadał oraz najgorsza rzecz chyba wysralo uszczelke pod podstawka filtra.( tak mi sie wydaje, bo miska cala jest, ale caly spod auta orzygany olejem ) Olej zaczal sie lac po kolektorach i nastapil samozaplon. Ogien przeniosl sie na wentylator i na okoliczne kable. Podobno koles z integry trabil, mrugal swiatlami jak go mijalem, bo ogien podobno wydobywal sie spod spodu. Cos jeszcze strzelilo, dzwiek wydechu sie zminil na bardzo dziwny ( jakby V8 ) patrze chmura dymu niebieskiego mega za mna. Temp oleju 130 stopni, cisnienie spadlo do 0 na gajgerze, kontrolka od oleju sie zaswiecila, szybko wylaczylem silnik doturlalem sie do zjazdu, wysiadam i patrze ogien spod maski, wentylator i bandaze w płomieniach. Naszczescie zbiorniczek plynu ma jakis chyba zawor cisnieniowy na dnie ktory psikal po kolektorze plynem i go ugasil. Za chwile straz pozarna przyjechala i zagasila dziada. Tor zamkniety itd. Holowanie do Depo i na lawete. Przez zime sobie obejze co sie tam stało sie.
Foty z imprezy:
Dylizans transportowy:D














Nissan Pulsar 4x slick 370KM 4x4

Subaru mega porobione. Praktycznie cale z laminatu

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Nie za fajnie
Bandaże są fajne dopóki olej na nie nie chlapie.
Bandaże są fajne dopóki olej na nie nie chlapie.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
O kurde grubo pocisnąłeś, gratki czasu no i killi (no może po za jednym
)
Mam nadzieję, że to jednak będzie jakiś piard i w przyszłym sezonie będzie jeszcze mocniejszy setup
Mam nadzieję, że to jednak będzie jakiś piard i w przyszłym sezonie będzie jeszcze mocniejszy setup

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość