Mazda 323f BG BP+T '91 – Astina, 1/4mili 9.942 @ 242 km/h
Niestety o honor BG będzie musiał powalczyć ktoś inny bo mnie nie będzie. Gdyby zlot był bliżej to pewnie bym się zjawił ale jako że w niedziele muszę być w domu to wolę nie ryzykować tak dalekiej trasy, a szkoda.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Mały up, z nowości doszła procedura startowa ustawiona na 4000obr, no i najważniejsze czyli wizyta na hamowni której wynik szczerze powiedziawszy mocno mnie zaskoczył (obstawiałem wynik podobny lub nieco niższy niż ostatnio). Warunki pogodowe raczej słabe na pomiary, na dworze prażyło słońce a hamownia była małym piekarnikiem, większość aut uzyskało moce niższe niż oczekiwane.
Żałuje tylko że nie nagrałem pomiaru bo Astina mogła by być nazywana czerwonym kopciuszkiem
Pierwszy pomiar wykonany na ustawieniach w jakich się normalnie poruszam, a drugi z trochę ściągniętym paliwem (hamownik powiedział mi że AFR był ustawiony na bogato = 12.3-13.1). Jak się okazało Mazdy lubią gdy jest więcej paliwa (przy drugim pomiarze AFR był rzędu 13.5).

Gdybym nie bawił się ustawieniami tylko shamował auto w takim samych ustawieniach to prawdopodobnie byłoby więcej no ale nie ważne, oficjalnie moc na dzień dzisiejszy to 137,5 kunia. Wychodzi na to że głowica BP4W i większa przepustnica dały co najmniej 7,5KM. Przypuszczam, że w warunkach bardziej sprzyjających było by ze deko więcej tak więc nie jest tak źle a moja dupo hamownia jest do pupy bo cały czas mam wrażenie że auto jedzie słabo
Jak Waldii ogarnie KLEXa to się podjedzie na hamownie na trochę dłużej i pobawię się trochę zapłonem i regulowanymi kółkami które na dzień dzisiejszy są ustawione na 0.
Żałuje tylko że nie nagrałem pomiaru bo Astina mogła by być nazywana czerwonym kopciuszkiem

Pierwszy pomiar wykonany na ustawieniach w jakich się normalnie poruszam, a drugi z trochę ściągniętym paliwem (hamownik powiedział mi że AFR był ustawiony na bogato = 12.3-13.1). Jak się okazało Mazdy lubią gdy jest więcej paliwa (przy drugim pomiarze AFR był rzędu 13.5).

Gdybym nie bawił się ustawieniami tylko shamował auto w takim samych ustawieniach to prawdopodobnie byłoby więcej no ale nie ważne, oficjalnie moc na dzień dzisiejszy to 137,5 kunia. Wychodzi na to że głowica BP4W i większa przepustnica dały co najmniej 7,5KM. Przypuszczam, że w warunkach bardziej sprzyjających było by ze deko więcej tak więc nie jest tak źle a moja dupo hamownia jest do pupy bo cały czas mam wrażenie że auto jedzie słabo
Jak Waldii ogarnie KLEXa to się podjedzie na hamownie na trochę dłużej i pobawię się trochę zapłonem i regulowanymi kółkami które na dzień dzisiejszy są ustawione na 0.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
no to fajnie że jest na plus, kupa roboty ale opłacona! Też hamowałem tego dnia, mieliśmy okazję się poznać ale musiałem się zerwać szybko. Jeśli kojarzysz to zapraszam do dyskusji gdzie moje koniki w moim temacie. Ten mój kolektor ssący jest podobny do tego od starszego silnika ale jednak mam ten nowszy z tego co patrzę po 323c innych forumowiczów, więc chyba się myliłeś.
Pozdro, często bywam w Gdynii to mam nadzieje że się nie raz ustawimy
Pozdro, często bywam w Gdynii to mam nadzieje że się nie raz ustawimy
- Od: 8 mar 2012, 20:02
- Posty: 200
- Skąd: Tczew
- Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie
bardzo przyjemny wykresik.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Gib żadnego wałka nie ma, to jest normalny przebieg momentu w silniku BP po wyrzuceniu VICSów. Normalnie coś tam by się zaczynało dziać od 3000 i przy 4500 byłby max moment, a jako że u mnie nie ma tego ustrojstwa to jest nic, nic, nic i później coś tam się rodzi
No z wykresu widać że w BP4W wałki są ostrzejsze ale tylko tyci tyci
Ciekawe ile dałoby się ugrać na zapłonie i kółkach
No z wykresu widać że w BP4W wałki są ostrzejsze ale tylko tyci tyci
Ciekawe ile dałoby się ugrać na zapłonie i kółkach

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Pora zdmuchnąć (dosłownie
i w przenośni) kurz z tematu hehe
W aucie zaszło kilka zmian znaczącą wpływających na moc, a mianowicie pod maskę wpadł Holsecik
, wydech przelot 2,75" na 2 tłumikach, screamer w glebę
. Na chwilę obecną nie mam za dużo zdjęć ale wrzucam to co mam.
Powiem tylko że auto wystrojone na 0.45-0.5 bara wygenerowało 230KM a wrażenia z jazdy po prostu nie do opisania. Jak Holset zacznie pompować to trzeba mocno trzymać kierownicę bo można nieoczekiwanie zmienić pas
. Odcinka została przesunięta na 7900 i auto ciągnie równo do odciny co niezmiernie cieszy
Innymi słowy polecam

Pierwsze przymiarki: (ma się rozumieć wąż wodny jest ogarnięty pro, a to co widać to była wersja tymczasowa za czasów NA)








Przygotowanie pompy DW200:

W aucie zaszło kilka zmian znaczącą wpływających na moc, a mianowicie pod maskę wpadł Holsecik


Powiem tylko że auto wystrojone na 0.45-0.5 bara wygenerowało 230KM a wrażenia z jazdy po prostu nie do opisania. Jak Holset zacznie pompować to trzeba mocno trzymać kierownicę bo można nieoczekiwanie zmienić pas
Pierwsze przymiarki: (ma się rozumieć wąż wodny jest ogarnięty pro, a to co widać to była wersja tymczasowa za czasów NA)
Przygotowanie pompy DW200:

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No w koncu zabierasz sie do mocy "nie od du.py strony" 
niezle. keidy pierwsze sprawdzenie na torze?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Zapewne w przyszłym sezonie. Na chwilę obecną jako że sterowanie jest tylko za pomocą WG charakterystyka jest bardziej na prostą. No i przez zimę mam zamiar ogarnąć hamulce, wypiaskować i pomalować el. zawieszenia no i jakieś poliuretany wrzucić, ale to są plany na zimowe wieczory. Teraz muszę gdzieś kupić N75 i zrobić porządek z wężykami pod maską.
No i wykres o którym mi się zapomniało:

Na drodze turbo wstaje deko wcześniej niż na hamowni ale mistrzem elastyczności to to nie jest, no ale nie na tym mi zależało
No i wykres o którym mi się zapomniało:

Na drodze turbo wstaje deko wcześniej niż na hamowni ale mistrzem elastyczności to to nie jest, no ale nie na tym mi zależało

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Nie no zmiażdżyłeś mnie teraz
W przyszłym roku na bank już jadę do trójmiasta

W przyszłym roku na bank już jadę do trójmiasta

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
ale swietna charakterystyka. norma;lnie jak kompres. szok. chyba autko spokojnie ponizej 13,8 bedzie robic na cwiare. masakra. tylko dobre oponki zapodac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Charakterystyka na ćwiartkę idealna a jak wpadnie EBC to będzie jeszcze lepiej 
Opony obecnie są Federale 595RSR czyli nie najgorsze (pod warunkiem że jest opcja ich dogrzania) ale po po kilku rozmowach w przyszłym roku zaopatrzę się jeszcze w markgumy chiba.
Opony obecnie są Federale 595RSR czyli nie najgorsze (pod warunkiem że jest opcja ich dogrzania) ale po po kilku rozmowach w przyszłym roku zaopatrzę się jeszcze w markgumy chiba.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jest MEGA
Graty!!
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
tekkenfan napisał(a):zaopatrzę się jeszcze w markgumy chiba.
pobuczymy razem??


nie no gratki,autko pieknie pozamiata na wiosne trojmiejskie wydmuszki


btw.uwazaj na sprezyne od WG,jest bardzo cenna

-
waldii
Fajnie, że pojawiają się w trójmieście turbo mazdy które będą jeździły 
Gratki
Przenosimy do projektów?
Gratki
Przenosimy do projektów?
waldii napisał(a):uwazaj na sprezyne od WG,jest bardzo cenna
rzekłbym bezcenna
mckoper napisał(a):Przenosimy do projektów?
jak się nadaje to można przenieść tylko pierwszą stronę zedytuję.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość