[Xedos6 CA] Szybkie pytania
Jeszcze wracając do tematów olejów czeka mnie nie długo zmiana oleju, i mam dylemat między valvo max life (10w40) a vr1racing (10w60) który będzie lepszy gęstość mają taką samą na zimno a film olejowy lepszy robi VR1 więc jest lepszy do bardziej dynamicznej jazdy
Z tego co ja wyczytałem, jeśli mówię coś źle to proszę mnie poprawić. Powiem jeszcze że auto przy spokojnej jeździe przez 3 tyś nie wzięło ani grama oleju ale jak przez 3 tyś deptałem bardziej to wziął 300ml a dymek pościł tylko raz po ostrym ściganiu z hondą przez dość spory dystans
I dylemat mój dotyczy właśnie oleju który będzie najlepszy, aha no i czy doradzacie płukankę czy jednak nie i jeśli tak to czy płukać

sylwo napisał(a):Nie lubię takich spraw
Wyjąłem bezpiecznik ROOM, sprawdziłem próbówką – zaświeciła się, włożyłem z powrotem i ...wszystko zadziałało jak za dotknięciem magicznej różdżki![]()
![]()
Mates dzięki
Miałem dokładnie tak samo jak zrobiłem niechcący zwarcie na wzmacniaczu... radio nie grało, lampek nie było, poleciał bezpiecznik o nazwie ROOM:P
Witam Panowie. Wczoraj pojawił się problem po wymianie akumulatora. A mianowicie:
Od jakiegoś czasu samochód odpadał jak mu się chciało. Czasem odpalił do strzału a czasem rozładowywał akumulator (przy rozruchu brał z aku prawie 10V!!!). No więc wziąłem mój akumulator awaryjny (czyt. lepszy) i włożyłem. Autem przejechałem bez problemu ok. 5km i pod blokiem zgasiłem. Przy próbie kolejnego odpalenia dały znać o sobie problemy. Po 1 auta nie da się zamknąć z pilota. Da się otworzyć ale zamknąć już nie. Po 2 auto nie rozpoznaje otwarcia drzwi (przy rozbrojeniu alarmu z pilota auto jest w trybie oczekiwania i jak nie otworzę drzwi do 30 sek. to się uzbraja od nowa). Po 3 auto całkowicie rozbraja się po włożeniu kluczyka do stacyjki ale odpalić auta już się nie da. Auto w ogóle nie kręci. Dodam jeszcze że wcześniej zaświecała się kontrolka immo (to ta z autkiem i kluczykiem), teraz już się nie zaświeca.
Czy ktoś z Was miał taki problem? Proszę o pomoc i jakieś porady gdzie szukać i co sprawdzać.
Pozdrawiam
EDIT: Sam sobie odpowiadam. Na 99% padnięty elektromagnes na rozruszniku stąd wszystkie problemy. Temat do zamknięcia...
Od jakiegoś czasu samochód odpadał jak mu się chciało. Czasem odpalił do strzału a czasem rozładowywał akumulator (przy rozruchu brał z aku prawie 10V!!!). No więc wziąłem mój akumulator awaryjny (czyt. lepszy) i włożyłem. Autem przejechałem bez problemu ok. 5km i pod blokiem zgasiłem. Przy próbie kolejnego odpalenia dały znać o sobie problemy. Po 1 auta nie da się zamknąć z pilota. Da się otworzyć ale zamknąć już nie. Po 2 auto nie rozpoznaje otwarcia drzwi (przy rozbrojeniu alarmu z pilota auto jest w trybie oczekiwania i jak nie otworzę drzwi do 30 sek. to się uzbraja od nowa). Po 3 auto całkowicie rozbraja się po włożeniu kluczyka do stacyjki ale odpalić auta już się nie da. Auto w ogóle nie kręci. Dodam jeszcze że wcześniej zaświecała się kontrolka immo (to ta z autkiem i kluczykiem), teraz już się nie zaświeca.
Czy ktoś z Was miał taki problem? Proszę o pomoc i jakieś porady gdzie szukać i co sprawdzać.
Pozdrawiam
EDIT: Sam sobie odpowiadam. Na 99% padnięty elektromagnes na rozruszniku stąd wszystkie problemy. Temat do zamknięcia...
-
Sondi
Witam serdecznie.
Potrzebuję się dostać do okablowania zapalniczki (tworzy się jakieś spięcie, przez co wywala jeden za drugim bezpiecznikiem), przez co muszę zdemontować środkowy kokpit. Czy ktokolwiek jest w posiadaniu jakiegoś poradnika ? Byłbym ogromnie zobowiązany.
Pozdrawiam!
Potrzebuję się dostać do okablowania zapalniczki (tworzy się jakieś spięcie, przez co wywala jeden za drugim bezpiecznikiem), przez co muszę zdemontować środkowy kokpit. Czy ktokolwiek jest w posiadaniu jakiegoś poradnika ? Byłbym ogromnie zobowiązany.
Pozdrawiam!
-
Sportomaniak
Odkręcasz śrubki w podłokietniku i tak ściągasz z zatrzasków cały środek, po czym dostajesz się do zapalniczki.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Czym się różni sprzęgło silnika V6 od sprzęgła silnika r4 2.0(mazda 626 GE FS) Wg katalogu tylko docisk różni się tylko średnicą otworu i to o 4mm(V6 ma mniejszą). Łożysko i tarcza jest ta sama. Czy wobec tego w katalogu nie ma błędu? A może oba sprzęgła są identyczne?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
moim zdaniem błędu w katalogu nie ma ale niech Ci jeszcze ktoś potwierdzi.
PS: jakie kierunkowskazy boczne typu clear warto kupić do Xeda? od Punto są OK?
PS: jakie kierunkowskazy boczne typu clear warto kupić do Xeda? od Punto są OK?
Ostatnio edytowano 24 wrz 2012, 20:08 przez lukkil, łącznie edytowano 1 raz
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Tylko jeśli mają oznaczenie XJ*
* – tylko do samochodów japońskich.
* – tylko do samochodów japońskich.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit

Jakie aku macie w swoich KFach? chodzi mi o Ampery i pojemność
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
No ja obecnie mam 62Ah a mocy 540. Zdaje się, że śmiało można mniejszy włożyć.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4292 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Pytanko czy felgi od hondy accord 17" będą git do xeda? bo ja nie ogarniam rozmiarów felg oprócz cali oczywiście
Alufelgi firmy SPEEDLINE rozmiar 7x17" ET55 rozstaw 5x114.3
Alufelgi firmy SPEEDLINE rozmiar 7x17" ET55 rozstaw 5x114.3

zależy jeszcze jaka jest dziura w środku, musi być 67 coś, jak nie to pierścień jest potrzebny. Na temat felg jest fajny wątek w dziale warsztat bodajże.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
a jak mają 64 to da sie to jakoś rozwiercić czy coś?

Ponoć da.potrzeba trochę tego otworu o większej średnicy, tak z5 mm.Tylko poczytaj o tym, bo to nie to samo co dać pierścień centrujacy.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Miska olejowa skrzynia – ta od dołu. Pamiętaj przy odkręcaniu o tym że śruby siedzą w Alu, a co trza zrobić to na pewno wiesznoxes napisał(a):Gdzie jest filtr automatycznej skrzyni biegów w CA automat. Pod którym deklem?
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6