Swap hamulców i piast 323 BG FWD na 5x114,3

Postprzez Boris86 » 22 wrz 2012, 00:09

Czy ktoś poza Capazo przerabiał temat?

Capazo napisał(a):Układ Hamulcowy
Zwrotnice od 323f BA 2,0 GT, hamulce przod zregenerowane od mazdy 6 284mm i tarcze mikoda GT. Przewody w stalowym oplocie HEL
Tył: tarcze od 323F BA 2,0 GT razem z piastami, hamulce od mazdy mx-3 zregenerowane. Przewody w stalowym oplocie HEL


Czy to jedyna opcja? czy może np. zwrotnice z BA i GE są takie same i z GE też dały by się przełożyć?
Czy trzeba coś przerabiać czy zabawa jest plug and play?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Hazu » 22 wrz 2012, 22:32

W GE są inne zwrotnice.

Jeżeli już to razem z amortyzatorami od Ge można próbować zakładać tyle że te sprężyny od GE pewnie nie wejdą z przodu do BG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje