Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
Gib napisał(a):A bo myślałem że zaspawany jakiśTen czas 2:22 BMW to jakiś rekreacyjny przejazd czy po prostu tyle wychodzi jak się cywilem ciśnie?
Gosci z grupy zoltej takiej jak ja mial 140km na seryjnych oponach w dieslu max 2:05, wiec pewnie tamtem poprostu jechal na heblu chyba. Ogolnie myslalem ze duzo gorzej wypadlem, ale jak zobaczylem wyniki jakie robi focus RS 2:01;/ czy corvetta albo 350z to sie za glowe chwycilem. Jak pogrzebie z zawiecha szpera to mysle ze zacznie sie robic ciekawie


Kilka fotek z Track daya
porownanie zawiech: moja

honda type-r




Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):W Twoim przypadku wydaje mi się, że jednak opona zrobiła robotę – co slik to slik a nie semi na ulice.
onyx napisał(a):W regulaminie tej imprezy jest napisane, że posiadacze slicków muszą mieć klatkę. Miałeś??Bo ja nie zwróciłem na to uwagi w Rykach
Najlepsze jest to ze ja mam semi slick z homologacja drogowa wiec mge spokojnie smigac po drogach na nich. Tak jak onyx piszesz tylko slick i klatka. W rykach tez bylem na semi. Jedna kwestia opon, na tor poznan sa ona za miekkie. Po czasach widac ze na "zimnych" oponach max 2 okrazenia to robilem dobre czasy 3-4 okrazenie to juz 2 min bo opony uciekaly poprostu.

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Rozumiem, że masz na myśli za miękką mieszankę
A jak boki opony, są wystarczająco twarde? Nie wykładały się?
Strasznie się zajarałem tą imprezą. Zbieram fundusze i od przyszłego sezonu atakuję
Zamiast typowego slicka myślę nad Advanem AD08 Neova. Miałeś styczność z tą oponą, jakieś opinie?
Strasznie się zajarałem tą imprezą. Zbieram fundusze i od przyszłego sezonu atakuję

Zamiast typowego slicka myślę nad Advanem AD08 Neova. Miałeś styczność z tą oponą, jakieś opinie?
onyx napisał(a):Rozumiem, że masz na myśli za miękką mieszankęA jak boki opony, są wystarczająco twarde? Nie wykładały się?
Strasznie się zajarałem tą imprezą. Zbieram fundusze i od przyszłego sezonu atakuję
Zamiast typowego slicka myślę nad Advanem AD08 Neova. Miałeś styczność z tą oponą, jakieś opinie?
Powiem tak mialem na jeden start na rakietowej Michelina BFGodrich, w porownaniu z profilem.. to profil nie ma wogole bokow.. jest tak miekki ze przy 140 jak wiatr zawieje samochod tanczy po prostej. Co do avonow to sie nie wypowiem, ale nikogo nie widzialem na nich teraz na torze. Na poznan wybieraja wszyscy twarda, albo jak lekki samochod srednia mieszanke. Gosciu z lancera srednia mieszanke zabil po calym dniu nowki. Wiec scieralnosc tego asfaltu jest imponujaca. Jedyne co to na nowy sezon wleci klatka i wtedy juz porzadny slick. Aha co do wykladania sie to mi sie wydaje ze grubsze staby musza byc bo na zdjeciu widac jak zewnetrzne opony ( na postoju przod -3, tyl -2,2 w negatywie ) w zakrecie widac na zero, a wew. chyba tam po -5 podchodza. Wiec mysle ze to powinno zalatwic ta sprawe. No to onyx zbieraj fundusze na nowy sezon, Piwo tez sie szykuje wiec fajnie by bylo posmigac razem!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
onyx napisał(a):Rozumiem, że masz na myśli za miękką mieszankęA jak boki opony, są wystarczająco twarde? Nie wykładały się?
Strasznie się zajarałem tą imprezą. Zbieram fundusze i od przyszłego sezonu atakuję![]()
Zamiast typowego slicka myślę nad Advanem AD08 Neova. Miałeś styczność z tą oponą, jakieś opinie?
Sam nie miałem styczności, ale przeglądając często relacje z imprez time attack z JP czy UK widziałem, że dużo aut na nich jeździ, a i recenzje zbierają znakomite
Takie pytanie do Was..
Szukam klockow na przod do mazdy 6 na tor. Z Ferodo tylko premiery zwykle innych nie ma, z EBC green stuffy, carbon lorraine tez nic, chyba nie znajde klockow na tor;/ EBC to sa dobre do shamowania wozka dzieciecego nic wiecej niestety
Czy sa jeszcze jakies firmy co by mialy takowe klocki?
Szukam klockow na przod do mazdy 6 na tor. Z Ferodo tylko premiery zwykle innych nie ma, z EBC green stuffy, carbon lorraine tez nic, chyba nie znajde klockow na tor;/ EBC to sa dobre do shamowania wozka dzieciecego nic wiecej niestety

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):Hawk Performance?
Nie ma pytalem juz;/
wrzucam filmik w sumie jestem na nim 2-3 miejscach a od 7 minuty okolo widac jak sie tne z honda type-r a przed nami ta honda co zajela 1 miejsce w klasie!
http://www.youtube.com/watch?v=0HLKVbOlL_g
Ostatnio edytowano 19 wrz 2012, 16:51 przez Capazo, łącznie edytowano 1 raz
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
właśnie jak jakieś z lepszej póły klocki to sa tylko do 6 ale mps, wiec do układu z mazdy 6 nie mps słabo jest. ale tutaj widzę red stuffy za frytki....
http://moto.allegro.pl/klocki-hamulcowe ... 53728.html
sząłu może nie robią na torze , ale kuzyn miał je w leonie o trochę na nich jeździłem i tam przegrzać było ciężko układ.

sząłu może nie robią na torze , ale kuzyn miał je w leonie o trochę na nich jeździłem i tam przegrzać było ciężko układ.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Hawki są [tiiit] zwłaszcza seria HPS a w przeciwieństwie do Redstuffów nie trzeba ich mocno rozgrzewać żeby zaczęły hamować i nie pylą w połączeniu z tarczami DBA nie znalazłem nic lepszego.
Klocek do 6-wych zwykłych zacisków: HB459F.700 na przód
http://www.brakes.pl/product_info.php/k ... 5583_15584
HB158F.515 na tył
http://www.brakes.pl/product_info.php/k ... 2552_32553
W razie czego jutro mogę Ci jutro sprawdzić cenę u mojego dostawcy
Z godnych polecenia są jeszcze Carbone Lorraine
Klocek do 6-wych zwykłych zacisków: HB459F.700 na przód
http://www.brakes.pl/product_info.php/k ... 5583_15584
HB158F.515 na tył
http://www.brakes.pl/product_info.php/k ... 2552_32553
W razie czego jutro mogę Ci jutro sprawdzić cenę u mojego dostawcy
Z godnych polecenia są jeszcze Carbone Lorraine
onyx napisał(a):Carbone Lorraine
dzieki wielkie za info. To poprosilbym cie Onyx o cene na PW. Dzwonilem do przedstawiciela Carbon Lorraine... nie produkuja do mazdy 6
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):jtr napisał(a):civic, mg/rover itp) startowali w profi nie zgarniając w ten sprosób następnego wjazdu za free nieuczciwie bądź co bądź.
Co do cifa tez byl wydmuszka i startowal w klasie city jak i drugi cif ktory mial kompressor. Co do MG to raczej koles byl juz 2 raz na torze, a i autko mialo klatke.
Fakt, to też przegięcie
Capazo napisał(a): Wg regulaminu kazdy startujacy 1 raz i do 200km startuje w klasie city.
? Pierwsze słyszę – serio, nie traktuj tego jako atak bo nie o to chodzi ale podlinkuj mi gdzie to jest napisane
Na stronie TPTD widzę tylko:
" CITY (seryjne auta "miejskie" do 200 KM)
SPORT (seryjne auta "sportowe" z mocą >200 KM)
PROFI (auta modyfikowane do sportu motorowego) "
Capazo napisał(a):Zreszta tak i tak nie wiem po co byly te kategorie jezeli nie bylo zadnego rozdania nagrod czy ogloszenia wynikow w klasie;/
Ogłoszenie wyników/rozdanie nagród zwykle jest 17:15 i tak było tym razem.
onyx napisał(a):A poza tym to liczy się czas a nie w jakiej klasie się jedzie – przynajmniej dla mnieWynik to wynik.
Bardziej mnie bawi to że poczciwa BG robi czasy na poziomie Vetty czy 350z
Owszem ale poniekąd bo wygrywając klasę następny raz wjeżdżasz za free a to równowartość 500zł co jest nie mało, nie traktujcie tego jako atak bo robiłem czas lepszy samochodem sporo cięższym i słabszym ale takie coś jest po prostu nie fair moim zdaniem.
-
jtr
Małe niuanse, chyba tylko dla zasady bo przecież i tak Capazo klasy nie wyjął. Pewnie linch byłby jakby mu się to udało
Wg mnie to raczej wina organizatora – powinien weryfikować zgłoszenia.
Były tym razem pomiary głośności wydechu?
Mój chyba by przeszedł
Nie wiem jak wy Panowie do tego podchodzicie ale dla mnie to będzie raczej walka z samym sobą niż innymi czy walka klasowa. Chciałbym po prostu osiągać coraz lepsze czasy i dojść do momentu kiedy to sprzęt będzie ograniczał mnie a nie ja auto
Owszem miło by było przyjechać sobie na kolejną imprezę za free, ale to nie o to chyba do końca w tym chodzi...
Były tym razem pomiary głośności wydechu?

Nie wiem jak wy Panowie do tego podchodzicie ale dla mnie to będzie raczej walka z samym sobą niż innymi czy walka klasowa. Chciałbym po prostu osiągać coraz lepsze czasy i dojść do momentu kiedy to sprzęt będzie ograniczał mnie a nie ja auto
Owszem miło by było przyjechać sobie na kolejną imprezę za free, ale to nie o to chyba do końca w tym chodzi...
jtr napisał(a): bo robiłem czas lepszy samochodem sporo cięższym i słabszym ale takie coś jest po prostu nie fair moim zdaniem.
Znaczy wkładka mięsna lepszej jakości i do tego niezwykle skromny
Stała pod ścianą prężąc kakao
onyx napisał(a):Hawki są [tiiit] zwłaszcza seria HPS a w przeciwieństwie do Redstuffów nie trzeba ich mocno rozgrzewać żeby zaczęły hamować i nie pylą w połączeniu z tarczami DBA nie znalazłem nic lepszego.
Klocek do 6-wych zwykłych zacisków: HB459F.700 na przód
http://www.brakes.pl/product_info.php/k ... 5583_15584
HB158F.515 na tył
http://www.brakes.pl/product_info.php/k ... 2552_32553
W razie czego jutro mogę Ci jutro sprawdzić cenę u mojego dostawcy
Z godnych polecenia są jeszcze Carbone Lorraine
Jesli chodzi o te linki powyzej, to polecam ten sklep, odbieralem od nich osobiscie tarcze. Wydaja sie byc wiarygodni, ceny maja naprawde konkurencyjne a czestokroc najtansze, i towar biora czesto bezposrednio od producenta.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość