Limited Edition napisał(a):Te kratki w kolor to już konkretna wieśnie rób tego
![]()
No przecież nie ja mówiłem że chce je malować, tylko kolega wyżej rzucił pomysł. Ja mam takie samo zdanie jak Ty
Co do końcówki tłumika to na razie brak funduszy i czasu – są dużoo ważniejsze rzeczy do zrobienia. W weekend zrobiłem operacje "short shifter'a" opisaną gdzieś na forum przez zbicie kulki na drażku + obcięcie drążka o ok 1,5cm. – poprawa we wrzucaniu biegów znaczna. Wizualnie na razie cięzko ocenić, bo czekam jeszcze na szyty na miarę skórzany mieszek i wtedy dopiero poskładam cały tunel do kupy. Jak będzie złożony to pochwale się fotkami
nie rób tego 



Wystarczyło porządnie wyczyścić przepustnice i silniczek krokowy oraz wyregulować TPS. Zrobione jakieś 300km, dziś test ECU i zero błędów. Obroty wreszcie stabilne i bez żadnego falowania
)
Musze jeszcze jechać zamówić lakier na zaprawki, jakis dobry podkład antykorozyjny i bitex na podwozie i ogarnąć sprawy blacharskie przed zimą co bym na wiosne zdziwienia nie miał...


