Stuki drążka kierowniczego (Mazda 323 f 2,0 v6)
Strona 1 z 1
Witam , problem dotyczy stuków przy skręcaniu kierownicą w prawo na postoju , w sumie podczas jazdy tez słychać stuknięcia ale najbardziej słychać jak auto stoi .Stuka z lewej strony i zdiagnozowałem że na drążku kierowniczym ale to nie końcówka ale raczej po drugiej stronie , więc nie wiem czy cały drążek do wymiany , czy jak? Jak on jest zakończony z drugiej strony? może tam coś uległo uszkodzeniu ?
-
marcinnMX-6
a ja obstawiam na lozysko McPersona.U gory na amorku masz,w kielichu.On powoduje stukanie na postoju.Trzeba wyciagnac caly amorek,rozkrecic i u gory pod ta gumowa poducha(widoczna rowniez po otwarciu maski) jest to lozysko.Sa to w sumie 3plytki.2xplastik i pomiedzy teflon.I to trzeba wycziscic,nasmarowac i malinka bedzie
-
waldii
Tyle że jak kładę rękę na mocowaniu amorka i ruszam kierownicą to nic nie czuć , za to jak za drążek kierowniczy złapie to czuć 

-
marcinnMX-6
A jeśli będę wymieniał to już najlepiej z nową końcówka? i jeśli wymienię jedną stronę będzie oki? czy koniecznie trzeba obie?
Edit : Kupiłem drążek kierowniczy i jedną końcówkę , czy dokupić końcówkę na drugą stronę czy mogę spokojnie tylko jedną zmienić ? ( strona lewa uszkodzony drążek , a końcówka ok ale wymienię ją razem z drążkiem --- strona prawa drążek i końcówka ok )
Edit : Kupiłem drążek kierowniczy i jedną końcówkę , czy dokupić końcówkę na drugą stronę czy mogę spokojnie tylko jedną zmienić ? ( strona lewa uszkodzony drążek , a końcówka ok ale wymienię ją razem z drążkiem --- strona prawa drążek i końcówka ok )
-
marcinnMX-6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości