
Mazda MX-3 EC KL-ZE Supercharger '94 – SOLD
Mam nadzieję, ze ostatni wpis z gratami zamiast jeżdzacym autem 
Obwód olejowy na chłodnicę oleju przez termostat, wszystko Mocal. (węze będa do regulacji)
 
 
Chłodnica zawieszona na elastycznych złączkach
 
 
Profi adapter na czujniki temp i ciśnienia oleju wykonany przez Propera

I zegarki przygotowane do podpięcia w zaślepce 1DIN (dzięki Stelmi )
 )

			
			Obwód olejowy na chłodnicę oleju przez termostat, wszystko Mocal. (węze będa do regulacji)
 
 Chłodnica zawieszona na elastycznych złączkach
 
 Profi adapter na czujniki temp i ciśnienia oleju wykonany przez Propera

I zegarki przygotowane do podpięcia w zaślepce 1DIN (dzięki Stelmi

Adrenaline Addiction.
		Pomału ale do przodu... tak Trzymaj!!  
			
			
wykończenia wnętrz, mechanika
		Troche z prac i Patryka:
rewizja skrzyni biegów, wymiana łożyska na OEM Mazda – skrzynia zalana Motul Gear Competition 75W140 do skrzyń ze szperą.
 
 
przygotowane tłoki, nabite na korby z milleni s
 
 
blizej...
 
 
słupek cały
 
 
 
 
Jest jeszcze mnóstwo innych rzeczy odnowionych/nowych, których tutaj już nie wspominam.
Całość poskładana:
 
 
 
 
 
 
a ten kolega ma troche mało miejsca na wylot i hałasuje łożysko ale temat do ogarniecia:
 
 
narazie 750km za mną docierania, potem ogarniecie kilku niezbędnych rzeczy i dopiero zaczynam zabawe z finalizowaniem sprawy kompresora.
			
			rewizja skrzyni biegów, wymiana łożyska na OEM Mazda – skrzynia zalana Motul Gear Competition 75W140 do skrzyń ze szperą.
 
 przygotowane tłoki, nabite na korby z milleni s
 
 blizej...
 
 słupek cały
 
  
 Jest jeszcze mnóstwo innych rzeczy odnowionych/nowych, których tutaj już nie wspominam.
Całość poskładana:
 
  
  
 a ten kolega ma troche mało miejsca na wylot i hałasuje łożysko ale temat do ogarniecia:
 
 narazie 750km za mną docierania, potem ogarniecie kilku niezbędnych rzeczy i dopiero zaczynam zabawe z finalizowaniem sprawy kompresora.
Adrenaline Addiction.
		Chciałem oczywiście podziekować z tego miejsca Patrykowi, który włożył sam oraz jego pracownicy dużo pracy w ten samochód. Nie zawsze się zgadzaliśmy, nie wszystkie tematy są tak jakbym chciał ale mam nadzieje wyprostują się i będzie ok. 
Dzięki stary
			
			Dzięki stary
Adrenaline Addiction.
		Nie ma problemu, ze swojej strony zrobiłem wszystko co mogłem co zresztą widać na zdjęciach. Robota Twoja i MRK do dwa projekty w których wszystko było robione nie tylko pod względem performance, a także wizualnym.
Prawda z drugiej strony też jest taka, że nawet w przypadków tych starych samochodów i ich silników olbrzymie znaczenie ma wkład finansowy wniesiony przez właściciela. Druga strona poprawianie czegoś po poprzednikach to już inna kwestia. Ilość roboczogodzin przekroczyła wszystkie normy, z jednej strony z dbałości o szczegóły, a z drugiej strony ze względu na nowy stan mojego życia związany z rozpoczęciem oficjalnej działalności oraz montażem GPS-u na palcu serdecznym.
Generalnie ciesze sie, ze miałem możliwość działać przy tym samochodzie, a także mieć do czynienia z jego jakże konkretnym właścicielem....
Reasumując niech sucz przyjmie obiecane ciśnienie na płuca...
			
			
		Prawda z drugiej strony też jest taka, że nawet w przypadków tych starych samochodów i ich silników olbrzymie znaczenie ma wkład finansowy wniesiony przez właściciela. Druga strona poprawianie czegoś po poprzednikach to już inna kwestia. Ilość roboczogodzin przekroczyła wszystkie normy, z jednej strony z dbałości o szczegóły, a z drugiej strony ze względu na nowy stan mojego życia związany z rozpoczęciem oficjalnej działalności oraz montażem GPS-u na palcu serdecznym.
Generalnie ciesze sie, ze miałem możliwość działać przy tym samochodzie, a także mieć do czynienia z jego jakże konkretnym właścicielem....
Reasumując niech sucz przyjmie obiecane ciśnienie na płuca...
xXx napisał(a):Ta szpera jest naprawdę świetna...
Torsen to najlepsze co może być na miasto i okazyjnych wypadów na tor
 
 Mam jednak trochę wątpliwości co do lepkości oleju, którą zalaliście do tej skrzyni. Od razu zaznaczam, że nie jest to czepialstwo z mojej strony. Może czegoś nowego i ciekawego się dowiem. Z tego co wiem, skrzyń z torsenem nie ma potrzeby zalewać olejem przeznaczonym, do tak naprawdę, szperunków płytkowych. Zastanawia mnie też wybór lepkości. Jest ona 2-krotnie wyższa w stosunku do podobnego oleju też z serii motula do szperunków tylko, że z indeksem 75w-90, z którym pewnie skrzynia miała by lżej. Czy auto bedzie użytkowane w zimę?
Noo Jarek gratki, wygląda to zacnie  Jak ogarnę zaplanowane mody w Subaru, to szybciutko wracam do Mazdy aby nie zostać w tyle za bardzo
  Jak ogarnę zaplanowane mody w Subaru, to szybciutko wracam do Mazdy aby nie zostać w tyle za bardzo 
			
			 Jak ogarnę zaplanowane mody w Subaru, to szybciutko wracam do Mazdy aby nie zostać w tyle za bardzo
  Jak ogarnę zaplanowane mody w Subaru, to szybciutko wracam do Mazdy aby nie zostać w tyle za bardzo Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
weede napisał(a):Auto nie będzie użytkowane w zimę chyba, ze nasz klimat się jakoś gwałtownie ociepli
Przyznam szczerze, ze sugerowałem się głownie marką oleju i tego, że producent zaleca go do szper.
Ja bym zmienił na taki, jaki lubi Twoja skrzynia
Nieźle nieźle   
 
Teraz silnik wygląda lepiej niż z Fabryki 
 
Teraz docierka i pewno M62 szybko zawita 
 
Pamiętaj żeby małe kółko założyć![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
			
			 
 Teraz silnik wygląda lepiej niż z Fabryki
Teraz docierka i pewno M62 szybko zawita
Pamiętaj żeby małe kółko założyć
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
wykończenia wnętrz, mechanika
		Będzie hamownia przed kompresorem? 
			
			Kaizen Sushi Racing Team  Polub nasz FP :)
		- 
					
						
					
						jarek.ZE
 
 
 
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
 Była:
 Mazda3 BM PE 120KM '14
 Rajdowe Clio F7P '91
 Mazda mx-3 EC KLZE '91
 Subaru Impreza WRX MY05
 Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości














