można mówić i polskich, i będzie tłumaczyć
Hello Mazda fans.
I'm from Romania and i need your HELP ...

With google translate
Witam fanów Mazdy.
Jestem z Rumunii i potrzebujemy twojej pomocy ...!??
Mam duży problem z nowo zakupionego samochodu Mazda Premacy TD (Diesel) 74kW, rok 2001.
RF2A engine usually slightly accelerates to about 2000 rpm.
Above 2000 rpm the turbo starts to work more efficiently, because the car is faster.
suspicious items:
SPV valve
injection pump head.yspieszył gwałtownie pusty teraz idzie do 1600 wisi nieco trudniejsze i zwiększa się do 1800 w 2000 roku i następnie wzrasta szybko. Pomiędzy tymi prędkościami (1000-2000) nie ma mocy.
Jeśli jestem w rampie trwa 10-12 sekund, aby otrzymać od 800 do 1800 obrotów 2000, gdzie mogę poruszać OK.
Samochód nie został uruchomiony rok zanim go kupię i tak nie wiedziałbym jak to działa, zanim wziąłem ją bez dowodów. Pierwszy raz, kiedy zmagał się z 30-klucz jeszcze trudniej, dopóki nie obrócił silnik zaczął dusić, aby utrzymać obroty doszedł ale problem pozostał brak mocy poniżej 1800-2000 obr.Tester nie mam błąd (co staram się Testor tylko na błędy).
Widziałem wyciek na pompie wtryskowej. Może być to problem dla władzy?
Byłem w 3 mechaników, który powiedział mi trzy różne opinie
Pomóż mi z opinią, że może być EGR, pompy próżniowe, zawór elektromagnetyczny, ewakuacja, silnik? ?
I have a big problem with a newly purchased car, Mazda Premacy TD (Diesel) 74KW, year 2001.
When starting in the morning is not accelerating over 1000 r / m and after the engine become hot ( 5 minutes) if I push the accelerator pedal is very hard revs up to 1800-2000 r/m and above compound sentenced ok so I think that turbine is functioning normally.
Even when accelerated rapidly empty now goes up to 1600 there hangs a little more difficult and increases up to 1800 in 2000 and then rises quickly. Between these speeds (1000-2000) has no power .
if i am in the ramp it takes 10-12 seconds to get from 800 to 1800 2000 rotations where I can move ok.
The car was not started a year before buying it and anyway I would not know how it worked before I took it without evidence. The first time I ever struggled with a 30-key even harder until I spun the engine started the choke to keep the revs had recovered but the problem remained the lack of power below 1800-2000 rpm. The tester I have no error(i try a testor only for error).
I saw a leak on injection pump. May be this the problem for power?
I have been to 3 mechanics who told me three different opinions
Help me with an opinion that can be EGR, Pump, Vacuum, Valve solenoid, evacuation, engine ? ?
I have three Video
http://youtu.be/DpafwzVkGio
http://youtu.be/fzN3ZBm1xZ4
the leak on injection pump
http://youtu.be/UbN2AAWl4G8