Nigdzie nie znalazłem opisu konkretnie do mojego modelu więc proszę:
stary płyn – brązowo czarny , nowy – czerwony, wniosek: chyba był stary
silnik wyłączony
1. kanał
2. odkręcić korek wlewu do zbiorniczka
3. próbowałem ze śróbą nr 1. nie było szans, a że to maglownica, wolałem nie kombinować i zrobiłem przez śrubę nr 2.

dlaczego śruba a nie po prostu ściągać wąż?
Ponieważ wiąże się to z wymianą opaski, a czy opaska będzie dobrze trzymać, czy 1cm węża nie trzeba by odciąć na nową opaskę.... prościej śrubę wykręcić
4. zlać płyn
5. druga osoba kręci kierownicą POWOLI do końca w 1dną stronę i w 2gą a płyn się ciągle wylewa, a to z wężyka, a to z otworu po śrubie i tak tyle razy aż przestanie, u mnie było 6 razy w każdą stronę.
6. skręcić
7. wlewać do zbiorniczka i znów kręcić tyle razy aż przestanie ubywać
8. odpala druga osoba, zbiorniczek ma korek odkręcony cały czas
9. kręci bardzo bardzo powoli znów w każdą stronę gdzie końcówka skrętu ma być wysilona na max 3sek, nie dłużej bo olej nam się może zbyt mocno grzać i tak w każdą stronę aż przestanie ubywać
10. zakręcić koreczek zbiorniczka i jeździć
simple

układ odpowietrzony bo jest zbiorniczek – pompa – nasza śruba "spustowa"
więc wszystko co leci do maglownicy, leci przez pompę
ponoć wchodzi w układ 1.11litra, mi weszło gdzieś 0.9litra więc wynik bardzo zadowalający:)
płyn "biega" w koło więc jak ktoś chce całkowicie usunąć te 0.2l stare to jeszcze raz wymieniać na nowy, ale wg mnie to już bez sensu
auto już "na drodze" – śmiga:)