no to sie rozpisze
jak jedziesz i bierzesz zakret na 2jce to bez egr zrobisz ten manerw na 3 jce a efekt bedzie taki sam jak na 2jce

czyli z dolu lepiej sie zbiera

zalety: ekologicznie
-przyspieszenie odparowania paliwa (poprzez jego podgrzanie)
-obniżenie temperatury spalania ubogiej w tlen mieszanki paliwowo-powietrznej
-utlenienie pozostałych w spalinach niespalonych węglowodorów (HC)
zalety dla nas
-w zime szybciej rozgrzewa silnik
-reszta brak zalet:)
BRAK EGR U NAS
-moc wzrasta
-moment wzrasta
-spalanie spada (tak spada bo jak moc wzrasta to noga sie robi ciezka

)
-odczowalna roznica na niskich obrotach do 3500
-gorzej przy 5000 do odcinki tutaj odczocie ze slabiej ciagnie ale nie ma tragedii
-plynniejsza jazda bo mozna smigac bieg wyzej bo silnik nie szaprie i tak nie dlawi sie
-chyba w zime bardziej paruje z tlumika
-inaczej silnik chodzi

bardziej agreswyny:) jak ktos ma wyczulony sluch
--------------------------------------------------------------------------
w 2.0 fs zeby zaslepic egr wystarczy odczepic 1 podcisnienie czerwone i zaslepic koncowke wezyka podcisnienia srobka np

co jest dobrym zabiegiem bo nie otwiera nam zaworka i mamy zaslepionego i w koniecznosci mozna to spowrotem podlaczyc...
jak chesz moge ci zrobic fotke gdzie i jak to zaslepic dla testow...
aha te zalety opisuje na tym ze posiadam zmieniony uklad dolotowy uklad wydechowy kompletnie
wiec nie wiem jak bezdie na seryjnym silniku ale i tak wszyscy odczowaja zalety
