Problemy z wentylatorami (TA KJ)

Postprzez amraam23 » 16 sie 2012, 03:38

jutro jadę na komputer, na razie tylko odpowietrzyłem układ chłodzenia i temp jest stała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2011, 23:47
Posty: 41
Skąd: Warszawa/Opole
Auto: Mazda Xedos 9 2.3 98'

Postprzez amraam23 » 23 sie 2012, 22:34

no i jak zwykle kolejny zakład, który wszystko wiedział przez telefon, samochodem podjechałem opuścili szczeki i sorry gregory ale kabla nie mamy, proszę przyjechać za tydz i teraz tak się będę walał od zakładu do zakładu:/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2011, 23:47
Posty: 41
Skąd: Warszawa/Opole
Auto: Mazda Xedos 9 2.3 98'

Postprzez ProboszczV6 » 25 sie 2012, 09:04

no bo tak jest, a jak będą mieli kabel to jeszcze nie ma gwarancji że się połączy ze sterownikiem, znajomy ze Szczyrku też ma wszystkie kable, do wszystkich aut, wszystkie wtyczki ale z Millerem sie nie dogadał...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez zibi626 » 27 sie 2012, 16:06

radar88 napisał(a):Prawy jak dobrze pamiętam jest od AC, lewy od cieczy, razem pracują jak silnik m


U mnie zawsze pracują oba nawet gdy klima jest wyłączona. Faktycznie jest też tak,że czasem kręcą się szybciej a czasem jakby na 1szym biegu... <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez amraam23 » 4 wrz 2012, 16:34

no bo w X9 sa dwa biegi na każdy wentylator.
komputera tak jak nie było tak nie ma, przejechałem już ponad 2 tys bez przegrzewania silnika.
Stawiam na zapowietrzony układ jako przyczyna wcześniejszych problemow
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2011, 23:47
Posty: 41
Skąd: Warszawa/Opole
Auto: Mazda Xedos 9 2.3 98'

Postprzez Janusz626 » 7 kwi 2013, 21:30

:D cześć... (nie wiem czy coś się poruszyło w temacie, jak nie to ja tak tylko z nudów ;P )
wina leży po stronie przekaźników, są dwa obok siebie (pod maską po lewej stronie), i nie pamiętam czy nie było jeszcze trzeciego.
One są właśnie od załączania wentylatorów i biegów/prędkości tego prawego, też tak miałem i trzeba je przeczyścić na stykach. I jeszcze warto rozłączyć ewentualnie przeczyścić kostkę od zasilania wentylatorów, ta przy wentylatorach.

Ewentualnie zrobić zworke GDN i TEN w gnieździe diagnostycznym DIAGNOSTIC ten pod maską przy podszybiu obok tempomatu i na chwilke otworzyć przepustnice-wystarczy około 1mm odstępu od odbojnicy i wentylator prawy powinien zakręcić na maxa i to tak że głowe urwie, jeśli nie to 100% przekaźniki.. a ten po lewej stronie jest tylko od klimy jak jest sprawna.

pozdrawiam Janusz <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9