Posiadam Mazdę 323F 99r. Mam z nią niesamowity kłopot. Gdy silnik osiągnie temp. ok 70 stopni zaczyna wariować, obroty zaczynają skakać. Gdy silnik rozgrzeje się do temp. 90 stopni wszystko jest ok. Wspomnę, że przy tym, jak skaczą obroty Madzia zaczyna strasznie dymić
Skoki obrotów przy niskiej temp. silnika + dymienie.
Strona 1 z 1
Witam.
Posiadam Mazdę 323F 99r. Mam z nią niesamowity kłopot. Gdy silnik osiągnie temp. ok 70 stopni zaczyna wariować, obroty zaczynają skakać. Gdy silnik rozgrzeje się do temp. 90 stopni wszystko jest ok. Wspomnę, że przy tym, jak skaczą obroty Madzia zaczyna strasznie dymić
, podczas jazdy od ok. 3,5 tys. obrotów też zaczyna dość znacznie dymić. Pewnie podobny temat był już na forum aczkolwiek nie znalazłem go. Jaka może być tego przyczyna? Też jest taka sprawa, że nie mam jej gdzie podpiąć pod komputer bo wszyscy pobliscy "macherzy" nie posiadają takiej wtyczki ... Przebieg przypuszczam 300+ tys, a na liczniku akt. 220 tys. Pompa paliwa była nie dawno regenerowana.
Posiadam Mazdę 323F 99r. Mam z nią niesamowity kłopot. Gdy silnik osiągnie temp. ok 70 stopni zaczyna wariować, obroty zaczynają skakać. Gdy silnik rozgrzeje się do temp. 90 stopni wszystko jest ok. Wspomnę, że przy tym, jak skaczą obroty Madzia zaczyna strasznie dymić
- Od: 8 sie 2012, 21:24
- Posty: 5
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F BJ 99r.
a nie zawiesza się przypadkiem SPV?
myślę,że po przeczytaniu tego będziesz wiedział o wiele więcej.
viewtopic.php?f=89&t=129986
czarny kolor dymu sugeruje za dużą dawkę paliwa.
jeśli nie ma kodów usterek,a chyba raczej nie....
to też stawiam na SPV,który może się blokować.
viewtopic.php?f=89&t=129986
czarny kolor dymu sugeruje za dużą dawkę paliwa.
jeśli nie ma kodów usterek,a chyba raczej nie....
tadziol napisał(a):w czasie objawów następuje miganie lampki świec żarowych?
kfolo napisał(a):Nie nie mruga.
to też stawiam na SPV,który może się blokować.
Czasem się przycina dając dłuższy wtrysk stąd wzrost obrotów i niespalone paliwo w postaci czarnego dymu. Może jest on sprawny tylko syfu pełno 
tadziol napisał(a):jeśli jest sprawny,to nie ma prawa się przycinać.
mistrzu,waż słowa![]()
chodzi mi o to że może syf w pompie jest mocny. Miałem kiedyś taki przypadek że przerywał przy 3 tyś (chyba paliwo było nie halo) wlałem środek do czyszczenia i dawaj ostro po garach i przeszło. Do tego filtr paliwa nowy i śmiga fura jak malowana
jak Riki odbierze ode mnie swoją furę,to się wypowie.
warszawska syrenka do teraz chyba się dusi i smarka po jego zasłonie dymnej.
tak było.....
warszawska syrenka do teraz chyba się dusi i smarka po jego zasłonie dymnej.
Neonixos666 napisał(a):Czasem się przycina dając dłuższy wtrysk stąd wzrost obrotów i niespalone paliwo w postaci czarnego dymu.
tak było.....
a co mu się stało?
U mnie także ostatnio coś podobnego miało miejsce ... tzn. m.in. na 3,4 biegu przy 3 tyś obrotach dostawał czkawki, dosłownie... gaz wciśnięty na max a z tyłu zasłona z czarnego dymui obroty nie wzrastają
ale uspokoiło się to samoistnie, a działo się to w największe upały...
Gdzieś koniki mechaniczne uciekły po tym, bo zamiast 190 wyciąga ledwie 170 km/h...
Gdzieś koniki mechaniczne uciekły po tym, bo zamiast 190 wyciąga ledwie 170 km/h...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości