Mazda 626 GF 99r. – Inna niż wszystkie.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Dominator » 14 maja 2012, 21:58

Roni napisał(a):Gwint do naszej mazdy wchodzi bez przeróbki od opla zafiry A, bo już był włożony ale wyciągnięty bo przód leżał a tył stał ...

czyli dosłownie plug&play z tamta zawiechą przód od zafiry?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Roni » 8 sie 2012, 14:17

No więc trochę mnie tu nie było a lekkie zmiany nastąpiły, a dokładnie :
– smoked front +kierunki
– gril +znaczek mazdy na czarny pół mat
– białe zaciski
foto:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co do soczewki, prace stoją.

Dominator napisał(a):czyli dosłownie plug&play z tamta zawiechą przód od zafiry?


Trzeba lekko rozwiercic otwór na mocowanie dolne amortyzatora i wtedy wszystko normalnie pasuje, ale co z tego że przód usadzimy jak tył będzie miekki i do tego będzie stał... W moim przypadku jest ciężko bo felgi lekko wystają i gleby nie zrobię <płacze> Jest plan żeby zminic na inne ale to nie ten sezon .

A co do zmian w niedługim czasie, to padło na pomalowanie listew bocznych na czarny mat i wtedy wszystko ładnie będzie sie komponowac (felgi,gril, szyby) ? co o tym myślicie ?
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Dominator » 8 sie 2012, 14:46

Z tymi listwami na czarno, to bedzie ladniej niz teraz, ale ja wole w kolor. Jak rozkleiles kierunkowskazy, bo swietnie to wyszlo. Byly jakies problemy? Grill wyczysciles do golego plastiku, czy zostalo sreberko pod matem?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Roni » 8 sie 2012, 15:21

Dominator napisał(a):Jak rozkleiles kierunkowskazy, bo swietnie to wyszlo. Byly jakies problemy? Grill wyczysciles do golego plastiku, czy zostalo sreberko pod matem?


Wyciągasz kierunek, wkładasz do jakiegoś garnka i zalewasz gotowaną wodą, czekasz jakieś 5min i na prawde delikatnie płaskim śrubokrętem próbujesz rozdzielić szkiełko od drugiej połowy. Na prawe delikatnie próbuj to rozpoławiać :)

Gril tylko zmatowiłem papierem 600 na wode i po wyschnięciu i odtłuszczeniu pomalowałem, jeszcze na myjce bez dotykowej nie byłem więc nie powiem ci czy się to trzyma :D
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Dominator » 8 sie 2012, 15:32

z kierunkiem sprawdze jak czas znajde na to :) a grill, odpadnie farba, ja juz 2 razy malowalem i dalej jest podatne na uszkodzenia, przy kolejnym bede scieral do plastiku.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Radex » 9 sie 2012, 10:57

wygląda całkiem fajnie :) ciekaw jestem jak będzie z tymi czarnymi listwami :)
na pewno Twój pomysł na GF jest oryginalny i ciekawy <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Roni » 25 sie 2012, 18:38

– listwy pomalowane na czarny mat
– Wyrzucony xenon w miejsce jego żarówki Narva Range Power White

Obrazek

Obrazek
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez oblivion » 25 sie 2012, 21:49

Wyszło fajnie ale jak dla mnie to naklejka jest feeeee ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Radex » 26 sie 2012, 11:19

oblivion napisał(a):Wyszło fajnie ale jak dla mnie to naklejka jest feeeee ;)

dokładnie, też mam wrażenie że to "serduszko wielkeij orkiestry" psuje cały wygląd. wywal to! imho to żaden szpan że masz naklejkę wheelwhores

kiedy wlecą halogeny? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Roni » 26 sie 2012, 12:53

Radex napisał(a):kiedy wlecą halogeny? :)


W niedługim czasie, i pójdą na czarno :)
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Radex » 26 sie 2012, 12:55

Roni napisał(a):
Radex napisał(a):kiedy wlecą halogeny? :)


W niedługim czasie, i pójdą na czarno :)

Obrazek <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Roni » 9 wrz 2012, 13:13

8 września- wizyta na stacji D.. aby sprawdzić co do wymiany ...
-tuleje wahacza
-klocki przód
Jest dobrze bo myślałem że 18" wytrzepią amorki (nie nowe już) ale wszystko jest ok :)

Oprócz tego wyrzucona tylna wycieraczka w jego miejsce zaślepka na razie czarna ale będzie w kolor, plan jest na zaspawanie dziury po wycieraczce oraz wyrzucenie zamka i zaspawanie, bo i tak bagażnik mi sie otwiera tylko od środka bo zamek nie chodził od kąt mam mazde...
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Radex » 9 wrz 2012, 13:53

Roni napisał(a):wyrzucona tylna wycieraczka

też się czasem zastanawiam czy jej nie wywalić...
jaką dałeś zaślepkę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez l3mur91 » 9 wrz 2012, 14:17

Roni napisał(a):W moim przypadku jest ciężko bo felgi lekko wystają i gleby nie zrobię


Jak masz miejsce możesz śmiało utoczyć troszeczkę z felgi i z tarczy, i zawsze będzie 3-4mm głębiej jeśli przy amorze masz miejsce.
Inna kwestia, naciągnąć oponę i też będziesz mógł zejść niżej.

BTW. nie wiem czemu przegapiłem ten temat. <nie powiem>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Roni » 9 wrz 2012, 16:10

l3mur91 napisał(a):Jak masz miejsce możesz śmiało utoczyć troszeczkę z felgi i z tarczy, i zawsze będzie 3-4mm głębiej jeśli przy amorze masz miejsce.


Nie da rady, felga będzie obcierać o amortyzator.

l3mur91 napisał(a):Inna kwestia, naciągnąć oponę i też będziesz mógł zejść niżej.


Była brana ta opcja, mam 215 na 8j i już "delikatny" naciąg jest, miały byc opony 205 no ale nie mogłem dostac kompletu w miare "rozsądnej" cenie .

Radex napisał(a):jaką dałeś zaślepkę?


znalazłem jakąś u siebie w garażu...

Przychodzi koniec sezonu a mnie po głowie chodzi obniżenie <glupek2>
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez l3mur91 » 9 wrz 2012, 16:17

Roni napisał(a):Była brana ta opcja, mam 215 na 8j i już "delikatny" naciąg jest, miały byc opony 205 no ale nie mogłem dostac kompletu w miare "rozsądnej" cenie .


Też będę potrzebował 205/40 R18 i jestem mocno zniechęcony kosztem opon. <oczy>

Istnieje jeszcze najbardziej inwazyjna opcja. Wyciągniecie budy z tyłu.
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Roni » 9 wrz 2012, 16:24

l3mur91 napisał(a):Istnieje jeszcze najbardziej inwazyjna opcja. Wyciągniecie budy z tyłu.


Wyobraź sobie poszerzony tył a przód seryjny ... (drifto-wóz) Myślę że najlepszym rozwiązanie będzie zaklepanie rantów nadkola + sprężyny obniżające/amortyzatory sportowe, ceny gwintów mnie przerażają :|
Mam kontakt do gościa który przerabia sportowe amorki na gwint = 250zł/szt.
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez l3mur91 » 9 wrz 2012, 16:30

Roni napisał(a):Wyobraź sobie poszerzony tył a przód seryjny ...


Nie nie nie... nir zrozumiałeś, albo mamy odmienną wizje. <czarodziej>
Przy rolowaniu rantów, można delikatnie wypchnąc nadkola na stronę powiedzmy o te 3-4mm. Nie rzuca się w oczy jak auto leży, a pomaga upchnąć felge.

Jak słyszę "poszerzenia, poszerzyć" to zaraz przychodzą mi na myśl poszerzki z abs'u zainstalowane do budy na nity <lol>

Amortyzatory sportowe do GF ? Gdzie?
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Roni » 9 wrz 2012, 16:32

l3mur91 napisał(a):Przy rolowaniu rantów, można delikatnie wypchnąc nadkola na stronę powiedzmy o te 3-4mm. Nie rzuca się w oczy jak auto leży, a pomaga upchnąć felge.


Tylko kto mi zrobi taki zabieg ?

l3mur91 napisał(a):Amortyzatory sportowe do GF ? Gdzie?


W sumie to też dostępność ich jest jak gwint ...
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez l3mur91 » 9 wrz 2012, 16:38

Ludzi którzy mają sprzęt jest powiedzmy sporo, porozrzucanych po PL, tylko praktycznie żaden nie chce tego robić w nieswoim aucie.

W Łodzi jest jedna osoba która podobno ma taki sprzęt, i o dziwo nie widzą przeszkód, żeby używać go na życzenie klienta. Musiałbym poszukać kontaktu.

W Warszawie na pewno jest typ, bo wyciągał budę m.in. koledze. Jeszcze się tematem nie interesowałem i nie chciałbym się interesować. Będę za wszelką cenę chciał upchnąć 18" w budzie bez ingerencji. Tam się stoczy, tam dognie i mam nadzieje będzie git. <czarodziej>


btw. Jeśli chodzi o obniżenie i koło w GF, to dla mnie jest mistrz:
Obrazek

Jak się przypatrzę to nie jestem pewien, czy nie ma delikatnie wyciągniętej budy z tyłu.
A tak przy okazji to chyba 19" ? Bo jakieś takie duże :D

EDIT: Buda chyba seria, na innym zdjęciu wygląda raczej normalnie.
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy