Co kupić? Alfa, Volvo, Audi lub...? Dyskusja o przewagach ;)
Podoba mi się ten model
czekamy na auto w dziale auta zastępcze 
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Hej,
Ktoś miał do czynienia z Daewoo Leganza ?
Kolega poprosił mnie o wytropienie dla niego auta, w kwocie do 7-8 tyś i w sumie podrzuciłem mu to autko.
Ma być większe, wygodniejsze i tanie :–).
Wszelkie dodatkowe informacje o tym i autach w w/w budżecie mile widziane.
Pozdrawiam,
Marcin,
Ktoś miał do czynienia z Daewoo Leganza ?
Kolega poprosił mnie o wytropienie dla niego auta, w kwocie do 7-8 tyś i w sumie podrzuciłem mu to autko.
Ma być większe, wygodniejsze i tanie :–).
Wszelkie dodatkowe informacje o tym i autach w w/w budżecie mile widziane.
Pozdrawiam,
Marcin,
..::Born To Rise Hell::..
Witam,
dawno się tu nie udzielałem, ale o Maździe ciężko zapomnieć
Miałem do tej pory dwie – Xedosa 6 i Millenię. Oba z V6
Jeżdżę teraz (o ile można tak powiedzieć) Mondeo MK4 1.6 125 Sedan.
Po 2 latach ujeżdżania Mondka stwierdzam, że to bardzo nudne auto.
Pali mi średnio 8-9l, ledwo się turla, jest dość głośne i tyle. Zero emocji.
Jest za to bezpiecznie i nieźle wyposażone (4 ele szyby, esp, 2strefowy klimatronic, podgrzewana przednia szyba...)
Niedawno powiększyła mi się rodzinka (obecny stan 2+2) i pomyślałem, że jest to okazja do zmiany
Zależy mi na komforcie, którego doświadczałem w Millenii, cichym i kulturalnym silniku, ale bez rezygnacji z pakowności
Sugeruje to nadwozia liftback, kombi, van
Bardzo chętnie wróciłbym do V6
Nie chciałbym zchodzić z rocznika dalej niż do 2007
Możecie coś zasugerować?
dawno się tu nie udzielałem, ale o Maździe ciężko zapomnieć
Miałem do tej pory dwie – Xedosa 6 i Millenię. Oba z V6
Jeżdżę teraz (o ile można tak powiedzieć) Mondeo MK4 1.6 125 Sedan.
Po 2 latach ujeżdżania Mondka stwierdzam, że to bardzo nudne auto.
Pali mi średnio 8-9l, ledwo się turla, jest dość głośne i tyle. Zero emocji.
Jest za to bezpiecznie i nieźle wyposażone (4 ele szyby, esp, 2strefowy klimatronic, podgrzewana przednia szyba...)
Niedawno powiększyła mi się rodzinka (obecny stan 2+2) i pomyślałem, że jest to okazja do zmiany
Zależy mi na komforcie, którego doświadczałem w Millenii, cichym i kulturalnym silniku, ale bez rezygnacji z pakowności
Sugeruje to nadwozia liftback, kombi, van
Bardzo chętnie wróciłbym do V6
Nie chciałbym zchodzić z rocznika dalej niż do 2007
Możecie coś zasugerować?

- Od: 17 paź 2006, 07:47
- Posty: 298
- Skąd: Łódź
- Auto: Xed 6 2.0 V6-->Millenia 2.5 V6 --> Mondeo MKIV
Może tutaj coś znajdziesz...
viewtopic.php?f=139&t=166835
Zaczynało się na samochodzie poniżej 25k, a skończyło na 28k. Padło tam parę pomysłów na samochody, które mnie nie interesowały, ale może zainteresują Ciebie
viewtopic.php?f=139&t=166835
Zaczynało się na samochodzie poniżej 25k, a skończyło na 28k. Padło tam parę pomysłów na samochody, które mnie nie interesowały, ale może zainteresują Ciebie
Mam podobny dylemat, na co mógłbym zamienić xedosa 9, wcześniej też jeździłem xedosem 6. Niestety auta dorównujące xedosowi 9/milleni i powiedzmy w miare świeże kosztują z 40 tyś i więcej.
Obawiam się, że ten budżet i rocznik to dalej nudne auta jak mondeo tylko świeższe.
Chyba że zejdziesz z rocznika, tutaj już będzie w czym przebierać, jeżeli mowa o autach rzadko spotykanych na naszych drogach to na pewno lexus is300 kombi, ale to już 9 letnie auto. Dalej możesz próbować cos z subaru np. legacy jest ich więcej ale w budżecie 30+ tyś znajdziesz coś w okolicach 2007 rocznik. Na pewno nie są to nudne auta i komfortem mogą być zbliżone do milleni.
Dalej masz klase wyższą z niemieckich, c klasa czyli w203 po lifcie, myśle że materiały wykończeniowe są na dobrym poziomie, a z silników też się coś znajdzie, pewnie coś z bmw np e90 też sie znajdzie w tym budżecie tylko nie wiem jak z rocznikiem.
Potem masz klase średnią, ale z ciekawszymi silnikami jak honda accord 2,4 czy alfa 159 2,4 jtdm, jest też w wersji z napędem 4x4.
Na koniec myśle że citroen c5 z tym hydropneumatycznym zawieszeniem, silnik bez rewelacji, ale wyposażenie i komfort myśle że na duży plus.
Obawiam się, że ten budżet i rocznik to dalej nudne auta jak mondeo tylko świeższe.
Chyba że zejdziesz z rocznika, tutaj już będzie w czym przebierać, jeżeli mowa o autach rzadko spotykanych na naszych drogach to na pewno lexus is300 kombi, ale to już 9 letnie auto. Dalej możesz próbować cos z subaru np. legacy jest ich więcej ale w budżecie 30+ tyś znajdziesz coś w okolicach 2007 rocznik. Na pewno nie są to nudne auta i komfortem mogą być zbliżone do milleni.
Dalej masz klase wyższą z niemieckich, c klasa czyli w203 po lifcie, myśle że materiały wykończeniowe są na dobrym poziomie, a z silników też się coś znajdzie, pewnie coś z bmw np e90 też sie znajdzie w tym budżecie tylko nie wiem jak z rocznikiem.
Potem masz klase średnią, ale z ciekawszymi silnikami jak honda accord 2,4 czy alfa 159 2,4 jtdm, jest też w wersji z napędem 4x4.
Na koniec myśle że citroen c5 z tym hydropneumatycznym zawieszeniem, silnik bez rewelacji, ale wyposażenie i komfort myśle że na duży plus.
Alfie 159 czy BMW E90 raczej daleko do komfortu Milleni. W przypadku Alfy 159 ihmo jedynym ciekawym silnikiem jest 1.75 TBI lub 3.2JTS, ale to już raczej inna półka cenowa.
C5 – w tej kasie raczej nie znajdzie C5 II, a już na pewno nie z mocnym silnikiem. Znowu C5 I nawet po FL wg mnie wygląda już staro.
Krótko mówiąc:
Coś wiem na ten temat
Nie wiem co jest wart ten egzemplarz, bo za GT trzeba raczej dac od 35kzł, ale myślę, że taka wersja nudnego auta powinna spełnić Twoje wymagania:
http://allegro.pl/renault-laguna-gt-180 ... 79267.html
C5 – w tej kasie raczej nie znajdzie C5 II, a już na pewno nie z mocnym silnikiem. Znowu C5 I nawet po FL wg mnie wygląda już staro.
Krótko mówiąc:
dadan napisał(a):Obawiam się, że ten budżet i rocznik to dalej nudne auta jak mondeo tylko świeższe.
Coś wiem na ten temat
Nie wiem co jest wart ten egzemplarz, bo za GT trzeba raczej dac od 35kzł, ale myślę, że taka wersja nudnego auta powinna spełnić Twoje wymagania:

loockas napisał(a):Znowu C5 I nawet po FL wg mnie wygląda już staro.
Staro, staro... Lepiej wyglądać staro, niż jak rozpuszczona na słońcu czekoladowa figurka ze spływającymi po bokach klamkami. :P
the right man in the wrong place...
Paweł napisał(a):Staro, staro... Lepiej wyglądać staro, niż jak rozpuszczona na słońcu czekoladowa figurka ze spływającymi po bokach klamkami.
Dobre, dobre
Chodzi mi raczej o to, że jeżeli zależy mu na roczniku, to brałbym coś produkowanego od 2007r, a nie kończącego rok później produkcje
Ja bym rozglądał się za bmw e90. Jeździłem takim z silnikiem 2.0 diesel i naprawde już jest fun z jazdy.Jeżeli znajdziesz z silnikiem 3.0 to już będzie fajnie,niestety wersja z tym silnikiem jest droższa.
- Od: 19 gru 2013, 15:30
- Posty: 80
- Skąd: Okolice Leżajska
- Auto: Mazda 323F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869
Bmw e90 – nie jest za małe jak na taką rodzinę ? Koszt utrzymania chyba też największy z racji marki...
Jak komfort to coś z francuzów się – może właśnie laguna jak nie przeszkadza Ci wygląd takiego samochodu – już był o tym temat
Dołóż z 10 tyś i kup już konkret – C5 III z hydro
Jak komfort to coś z francuzów się – może właśnie laguna jak nie przeszkadza Ci wygląd takiego samochodu – już był o tym temat
Dołóż z 10 tyś i kup już konkret – C5 III z hydro
dopawcia bo tak pamiętam login ale wolę Paweł :]
loockas napisał(a):Alfie 159 czy BMW E90 raczej daleko do komfortu Milleni. W przypadku Alfy 159 ihmo jedynym ciekawym silnikiem jest 1.75 TBI lub 3.2JTS, ale to już raczej inna półka cenowa.
Gabarytowo 159 nie odstaje od milleni, w środku podobna ilość miejsca, bagażnik taki sam (oba 405L). Do tego siedzenia myśle że nawet wygodniejsze niż w milleni(dłuższe siedziska) jechałem 1,9 jtdm w zupełnej serii w 4 osoby na autostradzie i do 180 km/h daje rade, zresztą katologowo 9,6 s do 100 km/h, millenia w automacie ma więcej. Wyciszenie przy tych prędkościach podobne. 2,4 jtdm na pewno daje więcej frajdy, no ale to ciągle klekot
Jeszcze rozpatrzyłbym volvo z 2,4 benzynka, pewnie V50 będzie za małe, ale zawsze jest jeszcze V70.
dopawcia napisał(a):Dołóż z 10 tyś i kup już konkret – C5 III z hydro
to jest najlepsza opcja
Dzięki za sugestie i zaangażowanie
A159 nadal bardzo mi się podoba wizualnie. Niestety żonie już mniej. Kombi jest w miarę sensowne, ale ma jedną dużą wadę – niskie zawieszenie. To nie dla mnie jeżdżącego po dziurawej Łodzi. Pozostanie chyba nadal obiektem westchnień.
Sonata – w ofertach same diesle a do tego to pewnie mało funkcjonalny sedan
LIII – podoba mi się zarówno wizualnie jak i silnik 2.0T. Martwią jedynie pogłoski mówiące o słabym spasowaniu elementów w środku, objawiajacym się skrzypieniem itp
C5 III – bo o tym modelu chyba mowa – wizualnie bardzo mi pasuje, średnio za to widzi mi się nietypowa kierownica. Czytałem też o potencjalnych problemach silników benzynowych z LPG, którego jestem zwolennikiem
Rav4 – drogawe i ciasne się wydaje
V70 – doczytam
A co myślicie o Saabach 9-3,9-5 ?
A159 nadal bardzo mi się podoba wizualnie. Niestety żonie już mniej. Kombi jest w miarę sensowne, ale ma jedną dużą wadę – niskie zawieszenie. To nie dla mnie jeżdżącego po dziurawej Łodzi. Pozostanie chyba nadal obiektem westchnień.
Sonata – w ofertach same diesle a do tego to pewnie mało funkcjonalny sedan
LIII – podoba mi się zarówno wizualnie jak i silnik 2.0T. Martwią jedynie pogłoski mówiące o słabym spasowaniu elementów w środku, objawiajacym się skrzypieniem itp
C5 III – bo o tym modelu chyba mowa – wizualnie bardzo mi pasuje, średnio za to widzi mi się nietypowa kierownica. Czytałem też o potencjalnych problemach silników benzynowych z LPG, którego jestem zwolennikiem
Rav4 – drogawe i ciasne się wydaje
V70 – doczytam
A co myślicie o Saabach 9-3,9-5 ?

- Od: 17 paź 2006, 07:47
- Posty: 298
- Skąd: Łódź
- Auto: Xed 6 2.0 V6-->Millenia 2.5 V6 --> Mondeo MKIV
Button napisał(a): Martwią jedynie pogłoski mówiące o słabym spasowaniu elementów w środku, objawiajacym się skrzypieniem itp
To niestety nie są pogłoski. Jednak problem jest banalny. Na forach są opisane miejsca do których należy się dobrać i podłożyć jakiś "wyciszacz". U mnie przy prawie 200kkm dźwięki pojawiają się na tyle rzadko, że jeszcze nie myślałem o ich usuwaniu a możesz mi wierzyć, że jestem wyczulony na "świerszcze" w aucie
Button napisał(a):C5 III – bo o tym modelu chyba mowa – wizualnie bardzo mi pasuje, średnio za to widzi mi się nietypowa kierownica. Czytałem też o potencjalnych problemach silników benzynowych z LPG, którego jestem zwolennikiem
O silnikach nie wiem za wiele, zwłaszcza benzynowych. Kierownica – przyzwyczaiłbyś się. Za to zawieszenie hydro jest rewelacyjne i to jest to, co niszczy konkurencję w tym segmencie. Ja gdybym miał możliwość zakupu tej generacji, to chyba bym nie miał dla tej C5tki konkurenta. Co do nomenklatury, to sam nie wiem jak to powinno być. Wg wiki jest to C5 II. Poprzednie to były C5 I i I FL.
Z innego źródła:
Citroen C5 I FL różnił się jednak od poprzednika na tyle nieznacznie, że nawet sam producent nie traktował go jako osobnej generacji (która to – C5 II – do seryjnej produkcji trafiła dopiero w 2008 roku).
Button napisał(a):Kombi jest w miarę sensowne, ale ma jedną dużą wadę – niskie zawieszenie.
Kombi ma jeszcze jedną dużą wadę – to nie jest kombi
Button napisał(a):V70 – doczytam
Doczytaj, bo wg mnie warto. Jeżeli nie przeszkadza Ci wygląd takiego auta, to jest to kawał solidnej fury. Wygląda jak to volvo, kanciate i toporne, ale mnie akurat takie coś się podoba. Chociaż trzeba przyznać, że to raczej stylistyka dla dojrzałego wiekowo faceta
Button napisał(a):A co myślicie o Saabach 9-3,9-5 ?
Nie wiele wiem po za tym, że roczniki, które Cię interesują chyba bazują na podzespołach Opla, ale to musiałbyś doczytać. Saab 9-5 to na pewno płyta Vectry.
loockas napisał(a):Doczytaj, bo wg mnie warto. Jeżeli nie przeszkadza Ci wygląd takiego auta, to jest to kawał solidnej fury. Wygląda jak to volvo, kanciate i toporne, ale mnie akurat takie coś się podoba. Chociaż trzeba przyznać, że to raczej stylistyka dla dojrzałego wiekowo facetaMojej żonie się niestety nie spodobał, zwłaszcza jak usłyszała jak ciężko się tym manewruje. Promień skrętu przypomina autobus
W temacie Volvo służe pomocą ;–).
No może nie V70, ale posiadam s60 z D5 pod maską już 2 lata i nic nie wskazuje abyśmy się w tym roku pożegnali. W twoim przypadku w grę wchodzi chyba 2.4 wolnossak z LPG i według mnie będzie to idealne połączenie. Auto bardziej niż przestronne, wygodne (jak na razie najlepsze fotele w jakich mogłem zasiąść), bardzo ergonomiczne, jednak jak pisał lookas..........trzeba do niego dojrzeć
Moja małżonka miała z tym gigantyczny problem, no ale 185KM z momentem 400 Nm i skrzynią przekonały ją do tego auta ;–) .
Jedyny minus, jak parkuje pod blokiem, to dzwoni wcześniej, ja schodzę i na kilka razy tyłem wjadę wszędzie :–).
Z tego powodu czasem bierze ode mnie "Skodę" bo ta zakręca w miejscu
..::Born To Rise Hell::..
Trzeba było kupic MK4 nie z pi*dowatym silnikiem, to bys nie narzekał. Samochod klasy sredniej wazacy ok 1500kg powinien miec silnik o mocy rzedu 200KM, takie 150 to absolutne minimum.
Bierz jakies c5 z V6 lub 2.7HDI.. wiem, budzet przekroczysz..
Bierz jakies c5 z V6 lub 2.7HDI.. wiem, budzet przekroczysz..
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości