Mazda 323F BA, centralny zamek z pilota. Różne pytania i problemy
Takie buty:) ide zaraz to zrobic, a tu kolega widze dal jedna diode i tez mruga, zreszta zobacze co i jak:) jak skoncze napisze:)
Edit:
Dziala wszystko elegancko:)tylko mialem wiecej lutowania, bo dajac jedna diode wpieprzalo sie w sterownik i kieronkow nie bylo, tylko awaryjne:D dalem 3 diody i jest idealnie:D a diody wykorzystalem z licznika, ktory kiedys tam sobie zepsulem:) takze za free diody i bez jezdzenia. A w kosci od kieronukow nawet nie cialem kabli, tylko wypialem kosc i takjaby wsadzilem od tej strony jak kable wychodza i zalalem takim klejem, ktory sie rozpuszcza w takim pistolecie:)(wiekszosc wie pewnie o co kaman) zadnej tasmy, a na diody dalem koszulki termokurczliwe:)
Edit:
Dziala wszystko elegancko:)tylko mialem wiecej lutowania, bo dajac jedna diode wpieprzalo sie w sterownik i kieronkow nie bylo, tylko awaryjne:D dalem 3 diody i jest idealnie:D a diody wykorzystalem z licznika, ktory kiedys tam sobie zepsulem:) takze za free diody i bez jezdzenia. A w kosci od kieronukow nawet nie cialem kabli, tylko wypialem kosc i takjaby wsadzilem od tej strony jak kable wychodza i zalalem takim klejem, ktory sie rozpuszcza w takim pistolecie:)(wiekszosc wie pewnie o co kaman) zadnej tasmy, a na diody dalem koszulki termokurczliwe:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
dwie są wystarczające schemat z jedną diodą jest błędny
tak jak mówi arafal21 z jedną diodą przy zmykaniu będzie działąć, ale przy włączaniu jakiego kolwiek kierunkkowskazu będą się włąnczać awaryjne
tak jak mówi arafal21 z jedną diodą przy zmykaniu będzie działąć, ale przy włączaniu jakiego kolwiek kierunkkowskazu będą się włąnczać awaryjne
Witam.
Stałem się posiadaczem centralki MAGICALARM FAI – 820.
Chcę podłączyć ją do mazdy 323f BA. Wiem które kolory w oryginalnej kostce odpowiadają za otwieranie, zamykanie, masę itd tylko nie wiem które kable mam podłączyć ze sterownika do kostki.
Jeśli ktoś może mi pomóc to będe bardzo wdzięczny.
Takie schematy znalazłem w internecie do tego sterownika:
http://resorak.dlf.interia.pl/astra/centralny.pdf
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7c ... 10124.html
Stałem się posiadaczem centralki MAGICALARM FAI – 820.
Chcę podłączyć ją do mazdy 323f BA. Wiem które kolory w oryginalnej kostce odpowiadają za otwieranie, zamykanie, masę itd tylko nie wiem które kable mam podłączyć ze sterownika do kostki.
Jeśli ktoś może mi pomóc to będe bardzo wdzięczny.
Takie schematy znalazłem w internecie do tego sterownika:
http://resorak.dlf.interia.pl/astra/centralny.pdf
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7c ... 10124.html
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
motorzystaa napisał(a):Witam.
Stałem się posiadaczem centralki MAGICALARM FAI – 820.
Chcę podłączyć ją do mazdy 323f BA. Wiem które kolory w oryginalnej kostce odpowiadają za otwieranie, zamykanie, masę itd tylko nie wiem które kable mam podłączyć ze sterownika do kostki.
Jeśli ktoś może mi pomóc to będe bardzo wdzięczny.
Takie schematy znalazłem w internecie do tego sterownika:
http://resorak.dlf.interia.pl/astra/centralny.pdf
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c7c ... 10124.html
Jesli kupiles masz opisane co i jak, nie wiem w tym skomplikowanego jesli wiesz co w aucie jest od czego
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Czyli zielony i niebieski zostają wolne niepodpięte?
A z góry tego schematu to tylko podłączam biały do kierunków, czerwony do zasilania i czarny do masy?
A z góry tego schematu to tylko podłączam biały do kierunków, czerwony do zasilania i czarny do masy?
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
no już się poprawiłem...
Jeśli chodzi o te zielone i niebieskie to wolne zostają?
Jeśli chodzi o te zielone i niebieskie to wolne zostają?
- Od: 28 maja 2011, 11:56
- Posty: 76
- Auto: poszukiwana Madzia 6
motorzystaa napisał(a):Czyli zielony i niebieski zostają wolne niepodpięte?
A z góry tego schematu to tylko podłączam biały do kierunków, czerwony do zasilania i czarny do masy?
zgadza się, w sterowniku masz tylko jeden przewód do kierunkowskazów, więc musisz go rozdzielić i na każdym dać diodę tak jak było napisane wcześniej, można też podłączyć się pod włącznik świateł awaryjnych i wtedy wystarczy tylko jeden przewód ze sterownika
no już się poprawiłem...
Jeśli chodzi o te zielone i niebieskie to wolne zostają?
tak
Koledzy mam pytanie. Od razu się przyznaje, że nie przeczytałem tych 11 stron i chciałbym żeby mi ktoś powiedział czy było o tym pisane, jeśli tak to okrzyczcie (
) mnie i każcie czytać.
Sprawa wygląda tak, iż posiadam centralny zamek ori wraz z piotem, gdzie w podsufitce, a dokładniej w lampie jest odbiornik. Chyba wszystko działa na IR. Tak czy siak, samochód zamyka się i otwiera (czyli wszystko pięknie) ale chciałbym jakoś tak to podłączyć, żeby podczas tych czynności mrugał mi kierunkowskazami (awaryjnymi). Jest taka możliwość przy fabrycznym? Nie chcę kupować specjalnie nowego sterownika tylko po to żeby osiągnąć ten cel. Spotkał się ktoś z tym?
Jeśli było to wytłumaczone tutaj jak to zrobić to napiszcie, a postaram się znaleźć, jeśli nie tu to proszę o linka, a jeśli w ogóle nie było to może ktoś mnie oświeci jak to zrobić?
Sprawa wygląda tak, iż posiadam centralny zamek ori wraz z piotem, gdzie w podsufitce, a dokładniej w lampie jest odbiornik. Chyba wszystko działa na IR. Tak czy siak, samochód zamyka się i otwiera (czyli wszystko pięknie) ale chciałbym jakoś tak to podłączyć, żeby podczas tych czynności mrugał mi kierunkowskazami (awaryjnymi). Jest taka możliwość przy fabrycznym? Nie chcę kupować specjalnie nowego sterownika tylko po to żeby osiągnąć ten cel. Spotkał się ktoś z tym?
Jeśli było to wytłumaczone tutaj jak to zrobić to napiszcie, a postaram się znaleźć, jeśli nie tu to proszę o linka, a jeśli w ogóle nie było to może ktoś mnie oświeci jak to zrobić?
- Od: 21 mar 2012, 15:15
- Posty: 17
- Skąd: Bielsko
- Auto: Mazda 323f 1.5l Z5 96'
Nie znam się na tym ale pewnie da się zrobić tak żeby ten impuls który idzie do siłowników zamka szedł też do kierunków, tylko pewnie trzeba zastosować jakąś tam diodę która puszcza prąd tylko w 1 stronę żeby zamek nie wariował jak włączysz kierunkowskaz
Jak się mylę poprawcie mnie 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
tak zgadza się można wykorzystać impulsy z dwóch przewodów przy sterowniku zamknij otwórz z tym że nie wystarczą same diody bo na tych przewodach pojawia się masa ale można to zrobić na przekaźnikach wówczas na cewkę z jednej strony podajesz plusa a z drugiej właśnie ten impuls ze sterownika.... rozrysuję schemat później....

na kierunkowskazy musisz najlepiej dołożyć dwie diody żeby podłączyć lewy prawy no i potrzebujesz dwa takie układziki jak chcesz żeby mrugały przy zamknij i otwórz, chociaż nie wiem czy ma sens bo będą mrugały tak samo więc nie wiesz kiedy zamyka a kiedy otwiera, wystarczy podłączyć tylko na zamknij, odchodząc od auta widzisz że się zamyka poprzez zaświecenie kierunków a otwórz to wiadomo podchodzisz i otwierasz nie potrzeba już sygnalizacji ale to jak kto woli...
Kolory kabli wszystko jest opisane na forum...

na kierunkowskazy musisz najlepiej dołożyć dwie diody żeby podłączyć lewy prawy no i potrzebujesz dwa takie układziki jak chcesz żeby mrugały przy zamknij i otwórz, chociaż nie wiem czy ma sens bo będą mrugały tak samo więc nie wiesz kiedy zamyka a kiedy otwiera, wystarczy podłączyć tylko na zamknij, odchodząc od auta widzisz że się zamyka poprzez zaświecenie kierunków a otwórz to wiadomo podchodzisz i otwierasz nie potrzeba już sygnalizacji ale to jak kto woli...
Kolory kabli wszystko jest opisane na forum...
- Od: 7 mar 2012, 21:04
- Posty: 46
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: obecnie brak
Takie pytanie. Mam centralny zamek w Maździe.
Czy poniższy zestaw wystarczy, aby mieć zamykanie i otwieranie auta z pilota?
http://allegro.pl/ag194-uniw-sterownik-centralnego-zamka-dwa-piloty-i2593167176.html
Czy poniższy zestaw wystarczy, aby mieć zamykanie i otwieranie auta z pilota?

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż :)
- Od: 5 wrz 2010, 11:53
- Posty: 253
- Skąd: Zielona Góra/ Górzyn (Lubuskie)
- Auto: Alfa Romeo 147 2.0 TS '02r
była: Mazda 323 C BH Z5 '96r
jelson napisał(a):Takie pytanie. Mam centralny zamek w Maździe.
Czy poniższy zestaw wystarczy, aby mieć zamykanie i otwieranie auta z pilota?http://allegro.pl/ag194-uniw-sterownik-centralnego-zamka-dwa-piloty-i2593167176.html
wystarczyć wystarczy, ale powiem ci, że wolałbym dołożyć te 50-70zł i kupić jakiś konkretniejszy zestaw -chodzi mi o wykonanie pilotów, najlepiej kupić jakieś z metalowym korpusem, sam za swój zestaw zapłaciłem ok 50zł i teraz troszkę żałuję, kluczyki mi z ręki wypadły i pilot się rozsypał, a na zdjęciu wyglądał na solidny
Witam; Madzie posiadam juz od 4lat,i wiele sam przy niej zrobiłem,ale podłaczenie tego alarmu mnie przerasta,bo z elektroniki jestem "lewy"
Ostatnio zakupiłem na allegro centralke i chciałbym ją jakoś podpiąć,żeby nic nie spalić...Mam zielony sterownik(obudowe)tak jak kolega "kropekm"...chce tylko podpiać centralny z pilota...proszę o pomoc bo nie rozumiem tych schematów od sprzedawcy...co mam z czym połączyć....? Który układ wybrac...domyślam sie że 4 odpada..
Kolega wyżej pomorze...
??


Dopisano 26 wrz 2012, 21:05:
Zapomniałem dodać ,że dostałem jeszcze malutki rezystor...ciekawe po co...?


Dopisano 26 wrz 2012, 21:05:
Zapomniałem dodać ,że dostałem jeszcze malutki rezystor...ciekawe po co...?
-
Jareczek221985
Jareczek221985
więc tak:
1. biały (z twojego schematu) – zamykanie
2. biało/czarny – otwieranie
3. czerwony – zasilanie "+"
4. i teraz tak: żółty, żółto/czarny i czarny (połącz ze sobą) – masa "–"
czyli identycznie jak u mnie
To raczej jest dioda niż rezystor. Potrzebna ona jest do podłączenia kierunkowskazów. U ciebie jest to przewód fioletowy. Według schematu twego sterownika masz tylko jeden przewód do kierunkowskazów. Musisz go rozdzielić na dwa przewody i na każdym z nich ma być dioda zabezpieczająca zamontowana w odpowiednim kierunku (na poprzednich stronach jest opisane jak).
Mam nadzieję, że nie pomyliłem się odnośnie podłączenia kierunkowskazów – najwyżej ktoś mnie poprawi
więc tak:
1. biały (z twojego schematu) – zamykanie
2. biało/czarny – otwieranie
3. czerwony – zasilanie "+"
4. i teraz tak: żółty, żółto/czarny i czarny (połącz ze sobą) – masa "–"
czyli identycznie jak u mnie

Zapomniałem dodać ,że dostałem jeszcze malutki rezystor...ciekawe po co...?
To raczej jest dioda niż rezystor. Potrzebna ona jest do podłączenia kierunkowskazów. U ciebie jest to przewód fioletowy. Według schematu twego sterownika masz tylko jeden przewód do kierunkowskazów. Musisz go rozdzielić na dwa przewody i na każdym z nich ma być dioda zabezpieczająca zamontowana w odpowiednim kierunku (na poprzednich stronach jest opisane jak).
Mam nadzieję, że nie pomyliłem się odnośnie podłączenia kierunkowskazów – najwyżej ktoś mnie poprawi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości