626 DiTD -brak mocy
nagraj to najlepiej
znalazłem taki filmik http://www.youtube.com/watch?v=QQpRJnU2 ... e=youtu.be, od 21sekundy błędy są takie jak u mnie
- Od: 1 sie 2012, 21:58
- Posty: 8
- Auto: MAZDA 626, DITD, 2001
ale pierwszy błąd tutaj jest wyświetlany niemal od początku do ok 35 sekundy – to cała sekwencja (w tym przypadku akurat P0403)
nagraj to u siebie, bo inaczej tak sobie będziemy gdybać
nagraj to u siebie, bo inaczej tak sobie będziemy gdybać
albo sprawdź w poradniku jak prawidłowo powinno się je odczytywać.
no to wkoncu ktos konkretnie opisal problem ktory i mnie dotyczy. tez walcze z tym problemem. wymieniam co trzeba ale i tak bez efektow. paliwo mi leje dobrze i wlasnie mysle ze problem mam w doladowaniu i dlatego zamowilem wskaznik. i pytanie jak to ciegielko rozruszac jak u mnie wogole ani drgnie ale podczas jazdy slychac syczenie turbo no chyba ze to cos innego mi tam tak syczy.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
cze-dar napisał(a):wiem, czytałem już o tym, jak już wymonutje EGR to wyrzucę zaślepkę
Dzięki i pozdrawiam
jak zrobię to napiszę czy pomogło
błąd zniknie ale Twoje opisane problemy nie
Dokładnie jak mówi Neo. Ja mam zaplepiony i to teraz mocna i grubą blacha a mocy nadal brak.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Neonixos666 napisał(a):błąd zniknie ale Twoje opisane problemy nie
dokładnie -błąd EGR nie ma wpływy (zasadniczego) na moc.
Ja u siebie miałem prawie cały czas i mi to nie przeszkadzało w podnoszeniu mocy.
kiedyś się na niego zawziąłem zreperowałem EGRa a on się zepsół ponownie po 1000 km
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Barthez napisał(a):dokładnie -błąd EGR nie ma wpływy (zasadniczego) na moc.
tylko ma w przypadku gdy zatnie się w pozycji otwartej a ogólnie nawet jak zaworek padnie i nie ma podciśnienie to i tak jest zamknięty. Sterowanie egr jest tak rozwiązane aby nie przeszkadzało w pracy silnika. U mnie EGR nie działa z innego powodu, po prostu nie chce mieć syfu w dolocie a że wyczyściłem kanały dolotowy w kolektorze i głowicy nie chce się zastanawiać ile już syfu tam się napchało przez niego. Niby mały przebieg a było do skrobać.
Witam,
jestem posiadaczem 626, 2.0 ditd, 110KM, 2001r (kombi). Do tej pory z autem nie działo się nic i spisywało się wzorowo (mam ją już ponad rok).
Teraz pojawił mi się problem z mocą-praktycznie moc=0.
Ciężko mi osiągnąć prędkość większą niż 100km/h i wejść na obroty powyżej 2000...
Jutro zamierzam pojechać do mechanika, żeby podpiął ją pod komputer. Jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji o co mam pytać tego fachowca i na co mam zwrócić uwagę? Co może być przyczyną tak drastycznego spadku mocy?
Z góry dzięki. Pozdrawiam
jestem posiadaczem 626, 2.0 ditd, 110KM, 2001r (kombi). Do tej pory z autem nie działo się nic i spisywało się wzorowo (mam ją już ponad rok).
Teraz pojawił mi się problem z mocą-praktycznie moc=0.
Ciężko mi osiągnąć prędkość większą niż 100km/h i wejść na obroty powyżej 2000...
Jutro zamierzam pojechać do mechanika, żeby podpiął ją pod komputer. Jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji o co mam pytać tego fachowca i na co mam zwrócić uwagę? Co może być przyczyną tak drastycznego spadku mocy?
Z góry dzięki. Pozdrawiam
- Od: 10 maja 2011, 18:59
- Posty: 18
jak nie miga kontrolka to błędów nie znajdzie. Ja bym zaczął od najprostszych rzeczy typu nieszczelność dolotu (zaolejenie na rurach), boost sensor i wężyk od niego, hamulce, ostukał spv, sprawdził poprawne działanie cięgna od turbo itp może kiedyś książkę napiszę 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6