Witam
W mojej mazdzie 626 GE 1.8 z 97 roku jest jeden przycisk od obiegu powietrza i jest nim obieg wewnętrzny obok jest wolne miejsce na przycisk ale go nie ma, wygląda na orginalną zaślepkę. Dodatkowo mając włączone powietrze na szybę lub szybę i nogi nie mogę włączyć obiegu zamkniętego, dopiero jak przełączę na przód lub przód i nogi mogę włączyć obieg zamknięty. Na przycisku od obiegu zamkniętego jest lampka jak się nie pali to chyba jest obieg powietrza z zewnątrz a jak się pali to jest obieg wewnętrzny.
Czy to jest normalna sytuacja?
Jak ma ktoś fotki wnętrza samochodu mojego modelu to chętnie zobaczę.
Układ przycisków od nawiewu powietrza
Strona 1 z 1
Fotka nie tyczy sie GE z 97 roku, bo tam uklad jest troszke inny. To normalne, ze jesli masz wlaczony nawiew na szybe, lub szybe i nogi, to obiegu wewnetrznego nie da sie wlaczyc. U mnie jest to samo. Tez mam taka zaslepke kolo obiegu wewnetrznego,nie wiem co tam powinno byc.
P.S
A tak wogole to jest fotka z GE?? wiem tylko, ze uklad przyciskow we wczesniejszych okazach rozni sie od tych nowszych...
P.S
A tak wogole to jest fotka z GE?? wiem tylko, ze uklad przyciskow we wczesniejszych okazach rozni sie od tych nowszych...
A u mnie pierwszy od prawej to SWING
Potem klima, obieg otwarty, obieg zamknięty.
Nie mam problemu z włączeniem obiegu zamkniętego w jakimkolwiek ustawieniu nawiewu. No ale może faktycznie w 97 było inaczej.
P.S. Nie wiem czy fotka jest z GE, ale panel na 100%
Potem klima, obieg otwarty, obieg zamknięty.
Nie mam problemu z włączeniem obiegu zamkniętego w jakimkolwiek ustawieniu nawiewu. No ale może faktycznie w 97 było inaczej.
P.S. Nie wiem czy fotka jest z GE, ale panel na 100%
tak, panel jest z GE, ale ze starszych rocznikow. U mnie juz jest inny, obieg zamkniety jest z lewej strony i nie ma przycisku obiegu otwartego (jak jest zamkniety, to sie swieci kontrolka na przycisku zamknietego).
Ogólnie jakoś nie mam zaufania do alektrycznego sterowania nawiewem. Działa to z opóźnieniem i mam wrażenie jakby czasami samoistnie przełanczało się na obieg wewnętrzny albo obroty wentylatora falowały raz szybciej raz wolniej. Rozbierałem podszybie i zaglądałem do miejsca gdzie pracuje klapka od zmiany obiegu i gdzie jest wentylator i wszystko wydaje się OK.
-
Gość
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6