Swap skrzyni automat na manual GE – potrzebne elementy, pytania

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Grzyby » 24 wrz 2011, 10:49

noxes napisał(a):on przekładał manuala zamiast automata tyle, że w 626Ge

Żadna różnica :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez pawelc » 25 wrz 2011, 17:16

Oprócz tych części co wymieniłeś potrzebujesz na pewno:
-pompkę sprzęgła
-przewody od niej do wysprzęglika
Od 2,0 będzie pasować :
-pedały
-wysprzęglik
-pompka sprzęgła
-zbiorniczek
-i mocowanie poduszki tył
-obudowa plastikowa lewarka biegów ,mieszek
Od 2,5 v6 musi być:
-rozrusznik
-koło zamachowe
-komplet sprzęgła
-półosie
-skrzynia
-wybierak biegów (od 2,0 też założysz ale cięgna są trochę dłuższe i lewarek będzie cofnięty)

No i dalej elektryka aby dopełnić całości czyli:
-licznik (aby wyglądał jak w manualu)
-sterownik silnika
Ale jak masz zamiar wrzucać KL-ZE to już pewnie temat masz ogarnięty
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez mx6sc » 27 wrz 2011, 12:57

Pawelc wystraszyłeś kolegę :) bo pytał mnie o części i ceny ale chyba zwątpił bo cisza teraz
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez pawelc » 27 wrz 2011, 15:35

bo ja mu sprzedałem ;).....


















żartuję :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez mx6sc » 27 wrz 2011, 20:21

heh <lol>
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 20:25
Posty: 562
Skąd: brwinów
Auto: punto 1.4 8v......

Postprzez Ralph4 » 28 wrz 2011, 10:33

udalo mi sie zdobyc od znajomego czesci niektore takze spoko. Wielkie dzie chlopaki za pomoc naprawde sie przydala. Osobno mam jeszcze pytanie odnosnie silnik, bo zakupilem silnik KLZE i teraz chce dokupic wiazke i komp ale JKM podali mi tylko ECU KL62, i teraz nie wiem czy to jest od jdm ?
Znaczek powinien być tylko dla kierowcy ;]
Pozdrawiam Ralph4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2009, 21:43
Posty: 51
Skąd: Chorzów
Auto: Mazda MX6, 2.5 V6 (Espec)
"Znaczek dla Kierowcy"

Postprzez cichy_86 » 23 lip 2012, 11:17

Witam :)

Czy podczas zmiany skrzyni w <626 GE HB 2.5 V6 KL> z ATX na MTX jest też potrzebna przekładka instalacji elektrycznej ?
Czy są jakieś problemy potem z błędami w ECU?
Na forum wyczytałem że mechanicznie wszystko pasuje ok,ale elektrycznie będzie trzeba coś rzeźbić?
Jak potem działa hamowanie silnikiem po takiej przekładce odcina dawkę paliwa ?
Czy są też inne problemy przy takim swapie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6