Neonixos666 napisał(a): byłeś na hamowni że wiesz ile koni uciekło? jak będzie to szczelnie poskładane to będziesz pozytywnie zaskoczony

Przejechałbyś się, to stwierdziłbyś że cała hodowla uciekła. Poniżej 3 tys obrotów kompletny brak mocy. przy podjeździe pod górkę już ma kłopoty. Żadnej górce na 3 biegu nie da rady.
Inter najpierw najpierw dam do spawania i zobaczę co z niego będzie. 2 stówki nie chodzą piechotą. Lepiej te pieniądze wydać na ustawienie kąta zapłonu i wycięcie katalizatora, co wiąże się ze wspawaniem rury w miejsce kata. Myślę, że taki zabieg wróci mu 5-10 Kucy. Ponoć po 150tys przebiegu katalizator jest do wywalenia. Także wydaję mi się, ze przy 370tys ten zabieg robi się konieczny.
Obyś miał racje z tym pozytywnym zaskoczeniem. Jak na razie ze wszystkim masz rację.
Będzie czas to wytnę uszkodzony element kolanka i wstawię kawał gumy. Tylko muszę dobrą średnice znaleźć. Szukałem na alledrogo i nie znalazłem takiego elementu.