Problem z wymianą uszczelki wału korbowego [BA Z5]
Strona 1 z 1
W Mazdzie 323f 1.5 ba chciałbym wymienić uszczelke wału korbowego bo mam cały rozrząd zachlapany. Niedawno mechanik wymieniał mi rozrząd. Oto moje pytanie: Czy bez rozbierania rozrządu i koła będę mógł wymienić tą uszczelkę. Nie będe musiał spuszczać oleju? Ta uszczelka jest jedna czy są dwie na wale kobowym?
- Od: 24 cze 2012, 18:55
- Posty: 82
- Skąd: Konin
- Auto: MAZDA 323F 1.5 BA 1996
george9999 napisał(a):Czy bez rozbierania rozrządu i koła będę mógł wymienić tą uszczelkę.
Niestety ale żeby wymienić oring musisz zdemontować koło pasowe, co wiąże się z zdemontowaniem rozrządu.
george9999 napisał(a):Nie będe musiał spuszczać oleju?
Wypadałoby, ponieważ wał jest częściowo zanurzony w oleju.
george9999 napisał(a):Ta uszczelka jest jedna czy są dwie na wale kobowym?
Są dwa oringi wału korbowego jeden – przedni, znajduję się za kołem pasowym, drugi – tylny, przed kołem zamachowym. Interesuję ciebie ten przedni, ALE "przy okazji" wymień uszczelniacze/oringi/simmeringi wałków rozrządu, bo z nich także może przeciekać.
Instrukcja serwisowa wymiany przedniego oringu wału korbowego:
http://www.scribd.com/doc/51604740/Mazd ... er_page_47
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Witam, ja też się przymierzam do wymiany tego uszczelniacza bo "mechanik" jak robił mi rozrząd to nie wymienił go bo było sucho. Po 2 miesiącach zaczęło z niego kapać. Czy do jego wymiany potrzebne są jakieś specjalne narzędzia?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
pulkownik napisał(a):Witam, ja też się przymierzam do wymiany tego uszczelniacza bo "mechanik" jak robił mi rozrząd to nie wymienił go bo było sucho. Po 2 miesiącach zaczęło z niego kapać. Czy do jego wymiany potrzebne są jakieś specjalne narzędzia?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Nie ma potrzeby, wystarczą podstawowe narzędzia.
Limited Edition napisał(a):pulkownik napisał(a):Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Chwalisz sie czy żalisz?????
Ta stopka jest wysyłana automatycznie z telefonu, już się tak nie bulwersuj
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
don2x44 napisał(a):don2x44
don2x44 napisał(a):pulkownik napisał(a):Witam, ja też się przymierzam do wymiany tego uszczelniacza bo "mechanik" jak robił mi rozrząd to nie wymienił go bo było sucho. Po 2 miesiącach zaczęło z niego kapać. Czy do jego wymiany potrzebne są jakieś specjalne narzędzia?
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Nie ma potrzeby, wystarczą podstawowe narzędzia.Limited Edition napisał(a):pulkownik napisał(a):Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Chwalisz sie czy żalisz?????
Ta stopka jest wysyłana automatycznie z telefonu, już się tak nie bulwersuj
don2x44,masz może tą instrukcje servisową w pliku żeby na maila podesłać????
Dobra dobra,porządek ktoś musi trzymać,przynajmniej w dziale BA
-
Lantis 89
pulkownik napisał(a): "mechanik"
najpierw szukasz żeby ktoś tanio zrobił a potem piszesz o nim w cudzysłowiu, zastanów się na przyszłość czego chcesz...
Limited Edition napisał(a):Dobra dobra,porządek ktoś musi trzymać,przynajmniej w dziale BA
kolejny pseudo moderator
don2x44 napisał(a):Wypadałoby, ponieważ wał jest częściowo zanurzony w oleju.
nie wydaje mi się żeby wał był zanurzony w oleju a przynajmniej środek, przeciwwagi co innego...A poza tym po co spuszczać olej
- Od: 14 kwi 2009, 00:56
- Posty: 362
- Skąd: tu i tam :)
- Auto: mx3
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości