Mazda MX-6 GE FS Turbo '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez check. » 14 lip 2012, 11:08

Bartek1986 napisał(a):Dwa cytaty znalezione na rf..

"Jesli chodzi o Turbo to AFR rzędu 12,5 (przy pełnym obciażeniu) jest juz IMHO za ubogi. Przynajmniej jeśli mówimy o seryjnych jednostkach. "

"faktem jest ze przy max obciarzeniu powinno byc 11,5 w seryjej jednostce, natomiast przy lekkim wsiskaniu gazu mieszanka jest uborzsza ... "

tutaj nie ma sensu zalewać,aż na 11,5.. to już jest na prawdę baaaardzo dużo paliwa :) Chyba,że silniki mazdy lubią być tak podlane ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez ralfi2000 » 14 lip 2012, 18:00

Przy takim pol bara powinno byc okolo 12:1 afr, przy 0,3-0,4bar 12.5 w zupelnosci wystarczy, natomiast pozniej jak bedzie wiecej to wiadomo z tendencja spadkowa, chociaz juz ponizej 12:1 spalanie jest mniej efektywne, ale zyskujemy nizsza temperature na wydechu.
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez People_Hate_Me » 14 lip 2012, 18:36

Najlepszy czas w rykach to 15:94. Jest pozytywnie :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MIRU » 14 lip 2012, 18:51

a seria ile miała ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Dawidoski » 14 lip 2012, 19:05

KL Pita z tego co mi wiadomo krecil 15,7. Wiec auto PHM'a jedzie przypuszczalie jak Mx6 w Kl'u.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez Lukas007 » 14 lip 2012, 22:16

Ładnie ;)

Nagraj jakis film z przyspieszeniem, chetnie porownam do swojej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez People_Hate_Me » 16 lip 2012, 00:42

Na seryjnym silniku czas był 17.003.

Mimo tak słabego czasu udało się zdobyć 3 Miejsce w klasie (to raczej zasługa małej ilości aut startujących)
Obrazek

co do samego czasu też nie jestem jakoś super z niego zadowolony, ale tu akurat nie ma co się dziwić.
Samochód został złożony w środę. I jeszcze nie jest w ogarnięty tak jak to być powinno.
Mnie strasznie cieszy że jest to bardzo dobra baza pod dalsze modyfikacje które napewno nastąpią.
Dodatkowo cieszy mnie ogromnie to że samochód zrobił 800km do tego z 4 przejazdy na 1/4 i wrócił do domu o własnych siłach. Pozatym jeszcze co do samego czasu to strasznie ale to strasznie sprzęgło się ślizga na 2jce dlatego też między innymi taki a nie inny czas.

Podsumowując ja jestem zadowolony :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MIRU » 16 lip 2012, 17:29

Obrazek
a tu co za akcja :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Seraf » 16 lip 2012, 17:48

kończą montaż Turbo :D Julek okazał się najbardziej pomocny :D
Obrazek
Obrazek
aka "bez sensu"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2009, 00:28
Posty: 3537 (2/15)
Skąd: Białystok
Auto: rower miejski :D

Postprzez People_Hate_Me » 16 lip 2012, 18:02

Spadla jedna ze zlaczek silikonowych trzeba bylo poprawic:)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Neonixos666 » 16 lip 2012, 20:16

People_Hate_Me napisał(a):Spadla jedna ze zlaczek silikonowych trzeba bylo poprawic:)


to sporo dmucha że aż złączki spadają :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez szkodnik_byd » 16 lip 2012, 23:18

Takie male OT

Julek jeszcze stal :–)
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6196 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez janiszzz_mx3 » 31 lip 2012, 19:44

Hej i co dalej z autkiem? Kiedy wywalasz fmu i podnosisz doładowanie? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez People_Hate_Me » 31 lip 2012, 22:21

hmm najpoźniej we wrześniu :) a jak się uda to nawet teraz :)
aczkolwiek doładowanie pozostanie pewnie w granicach 0.5 puki co :)
trzeba się zaopiekować sprzęgłem :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Dominator » 31 sie 2012, 00:58

Ruszyło coś w temacie?? Malutka nie śpi, a liczę na rozwój waszych pomysłów :) Ja się pytam gdzie jest psssst konkret :D
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez People_Hate_Me » 31 sie 2012, 11:11

Spokojnie ja rowniez nie spie :) za jakis czas wleca nowe wtryski i wszystko zostanie pozadnie wystrojone na decie :) wiec prosze czekac cierpliwie :)

Btw obie rzeczy niedlugo do mnie przyjada:)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez People_Hate_Me » 18 wrz 2012, 12:52

nowe partsy do montażu :)

wtryski 320 od FS-DET i ECU Det II
Obrazek
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Siw-y » 18 wrz 2012, 19:17

Czemu dwa rodzaje wtrysków?
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez onyx » 18 wrz 2012, 21:11

2 różne kolory o niczym nie świadczą – ważne są numery. W BJ z FS'em też widywałem 2 kolory (niebieskie i pomarańczowe np.). Mnie bardziej zastanawia inna kwestia... Bo wyglądają jak od fs-de tyle, że z Protege (czyli jak kto woli MP3 na US) – wydajność 280cc.

Tu w porównaniu z 440cc z WRX:

http://www.mazdas247.com/forum/showthread.php?59403-WRX-440cc-injectors
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Paweł » 19 wrz 2012, 06:49

onyx napisał(a):tyle, że z Protege (czyli jak kto woli MP3 na US)

Pewnie miałeś na myśli MP5 (od Mazda Protegé 5), czyli pięciodrzwiową wersję Protegé. MP3 (Mazda Protegé MP3) było limitowaną edycją sedana, ze zmienionym zawieszeniem, felgami, bodykitem, wydechem i dołożonym sprzętem grającym Kenwood'a. W każdym razie nie każde amerykańskie dwulitrowe Protegé jest MP5, czy MP3. ;) Sorry za ftrąt.

Co do kolorów, to manual i epc z jakiegoś powodu wyraźnie sugerują do FS-DE dwa rodzaje wtrysków (zielone i purpurowe z innymi numerami), z tym, że jedne idą na prawo, a drugie na lewo (purpurowe na 3 i 4. cylindrze), a nie jak na zdjęciu. Być może chodzi o timing. Pomarańczowe wtryski są chyba z FP. Jak wyglądają wtryski z Protegé Mazdaspeed (MSP) nie jestem w stanie dojść, ale wszystko wskazuje na to, że są takie same jak w FS-DE (280cc)... może Pinky pomoże.

P.S. Ta listwa nie wygląda jak wyjęta z FS-DE po '97. Bardziej jak z 626 GE.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/948)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy