Graty
Mazda MX-3 EC KL-ZE '91
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Zlot w tym roku był mega udany
. Pogoda idealna do upalania, na ćwiartkę nieograniczona ilość prób, adrenalinka i miłe towarzystwo
Best ET w tym roku 14,4xx
Jest dobrze
Drugie miejsce w klasie Samuraj.
Muszę szybko ogarnąć hamulce, bo to co się działo po przekroczeniu lini mety to czysty hardcore

Muszę szybko ogarnąć hamulce, bo to co się działo po przekroczeniu lini mety to czysty hardcore

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Fajne czasy, super że auto podaje!!!
To znaczy że nic nie popsułem
To znaczy że nic nie popsułem
Ostatnio edytowano 15 lip 2012, 21:07 przez chester, łącznie edytowano 1 raz
Strojenia, montaż, pomiary AFR
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
Nistune, Ecumaster, EMU, SMT, AEM, Apexi PFC, DTA
http://www.Ecu-Tune.PL
Klaps od Capazo motywuje do dalszej pracy
Cały czas się zastanawiam czy pozostać samurajem czy przeskoczyć do shogunów 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Cały czas się zastanawiam czy pozostać samurajem czy przeskoczyć do shogunów
montując kompresor z elektrosprzęgłem możesz zdobyć 2 puchary ;d
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):montując kompresor z elektrosprzęgłem możesz zdobyć 2 puchary ;d
Wielkopolska sie tak latwo nie podda
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
no raczej, nie zapominaj o mnie
i Jurku
. My też wlkp. Choć te Wasze wydnmuszki komplikują sprawy. Jarek- Twoja waży 1050kg??
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):no raczej, nie zapominaj o mniei Jurku
. My też wlkp
Przeciez napisalem wielkopolska.. eh Mariusz jak zwykle zakrecony.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Dokładnie. ale 950kg w mx3 jest do zrobienia i już o tym myślę 
Trzech na jednego to banda...
Trzech na jednego to banda...
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):Dokładnie. ale 950kg w mx3 jest do zrobienia i już o tym myślę
Naszczescie mam rok na przygotowanie sie do lekcji

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Graty, czasów i mocnego pędzidła. Kto wie jak by się to skończyło, gdybyś nie drzemał na starcie 
Jeszcze raz gratuluje.
Jeszcze raz gratuluje.
-
Fasola
Dzięki. RT w finale to 0,173 więc nie tak słabo
Za to start skopałem
W sumie to wszyscy stwierdziliśmy że mój silnik jest mocniejszy. Różnica 0,2s w ET wynika z masy i w jeżdżenia w auto po stronie Capejzo 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
no i to bylo tez fajne porownanie nalewek miekkich profila xr-01 z markgumem?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No tak.. Markgum daje radę, tylko chyba przesadziłem z małym ciśnieniem i spuściłem do 1.6bara. Capejzo latał na 2.0bara.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości