– 4 el. szyby
– el. lusterka
– klimatyzacja
– centralny zamek
– 2 poduszki powietrzne
– wspomaganie kierownicy
– immobiliser
– alarm+pilot
– kolor srebrny metal.
– xenony 6000k
Car Audio:
– radio No name
– głośniki Pioneer (4X drzwi + półka)
Silnik:
– auto zakupione z seryjnym Z5 1,5
– wycięty kat + dedykowany wydech Ulter'a
Co zostało zrobione/zmienione:
– buda pomalowana na kolor czarny z efektem brokatu (widoczne w słońcu)
– Góra auta (maska dach klapa) zostały oklejone folia Hexis Carbon Pearl
– SWAP z 1,5 na silnik 2,0 V6 KF
– SWAP kompletnego układu hamulcowego z wersji 2,0 V6
– przelot z kwasówki + tłumiki RM Motors
– oryginalna skórzana tapicerka (czarna) z Mazdy 323 F BA
– podsufitka wykonana w czarnej alkantarze
– część deski rozdzielczej oraz elementy wnętrza wraz plastikami w bagażniku pokryta flock'iem
– Lusterka elektryczne poliftowe podgrzewane
– wygłuszenie całego auta pod audio
– wymiana okablowania seryjnego na odpowiednie pod planowane nagłośnienie
– kompletny projekt nagłośnienia wykonany w firmie 4 0hmy.pl
– gwintowane zawieszenie FK (ukłon dla firmy Mapet Tuning)
– nagłośnienie :
1. radio 2-din Sony Xplod
2. drzwi przednie i tylne nagłośnione zestawami Audio System – MX 165 PLUS (bardzo polecam)
3. 2 x głośnik basowy 30 cm średnicy P1 firmy Rockford Fosgate
4. wzmacniacz monoblock Rockford Fosgate
5. wzmacniacz Rockford Fosgate pod zestawy w drzwiach
– felgi 17" PDW 8" średnicy
– delikatnie naciągnięte opony TOYO Proxes4 205/40
– znacznie mocniejszy od seryjnego nowy akumulator, który napędza audio oraz silnik
– progi MS
– przedni zderzak wykonany na zamówienie
– przyciemnione wszystkie szyby (bez przedniej
– dolot zimnego powietrza z przedniego zderzaka z dołączonym filtrem w obudowie Simoty
– oczywiście clear kierunki boczne
Planowane:
– może SWAP na 2,5
– zaklepać ranty w nadkolach i jeszcze bardziej posadzić na glebie
– ogarniecie komory silnika tak aby nadawała się na prezentacje
– zabezpieczenie powłoki lakierniczej
– obszycie przedniego panelu kierowcy, tunelu środkowego oraz kilku elementów wewnątrz skórą
– zmiana kierownicy
– i na koniec wisienka
– poprawienie mocowań elementów plastikowych w klapie bagażnika aby były odporne na bass
Od tego się zaczeło:

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12
Pierwsze poważniejsze działania przy projekcie:

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12
Foto ze zlotu Mazd'y we Wrocławiu na torze Rakietowa 2011r:

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12
Foto z pokazów w Polanicy Zdrój:

By glosnafranca at 2012-07-12
Zmiany... zmiany ... zmiany
BIORCA i DAWCA nr.1

By glosnafranca at 2012-07-13
DAWCA nr.2

By glosnafranca at 2012-07-13
Ostatnie wzdychania srebrnego ...

By glosnafranca at 2012-07-13
Droga na przeszczep

By glosnafranca at 2012-07-13
Komora part1

By glosnafranca at 2012-07-13
FK rulez

By glosnafranca at 2012-07-13
Decha

By glosnafranca at 2012-07-13
Nowiutkie kolektory

By glosnafranca at 2012-07-13
Przesyłka z RM motors

By glosnafranca at 2012-07-13
Aktualna forma projektu
warsztat:

By glosnafranca at 2012-07-12
i przed warsztatem:

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By glosnafranca at 2012-07-12

By dyro323f at 2012-07-17
z mocy tych 2 gadżetów jestem najbardziej dumny

By glosnafranca at 2012-07-12