Mazda MX-6 GE FS Turbo '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez check. » 11 lip 2012, 00:14

fajnie by było jakbyś miał możliwość podjechać do kogoś sprawdzić AFR :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez People_Hate_Me » 11 lip 2012, 02:15

Znam afr w calym zakresie obrotowym :–)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Rzarii » 11 lip 2012, 09:20

Coś pięknego Turbawka w benzynie jak by tam musiała być:)
Fakt sprzęgło się kończy ale banan na twarzy nie:)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2011, 14:45
Posty: 519 (0/3)
Skąd: Toruń
Auto: MX5 NA 1.6
Seat Ibiza 1.9TDI
Jawa Skuter 50
Jawa Mustang 50

Postprzez Bartosz_ » 11 lip 2012, 12:34

No to niby jaka teraz bedzie moc tego autka ?? :)
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez People_Hate_Me » 11 lip 2012, 13:52

nie wiem nie chce strzelać :P zobaczymy na hamowni na zlocie :)

no i jest jeden mały problem ale to akurat wina FMU.
A mianowicie przy dochamowywaniu potrafi zgasnąć. Kwestia podobno leży w złej współpracy przepływki z blowoffem + FMU :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Rafał_ » 11 lip 2012, 13:54

Lepiej dołożyć parę groszy i jechać na obciążeniówkę :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez People_Hate_Me » 11 lip 2012, 13:57

mi wystarczy takie pi razy drzwi :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Paweł » 11 lip 2012, 21:41

Czekam, aż ten niepoprawny kolektor zacznie łoić tyłki. Da radę? ;) :D
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/955)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez People_Hate_Me » 12 lip 2012, 00:43

zobaczymy czy w tym roku :P
ale w następnym napewno :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez check. » 12 lip 2012, 12:38

jakie AFR trzyma na tym FMU ? ;)
Będzie kucizna na przyszły sezon ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez People_Hate_Me » 12 lip 2012, 19:19

tak jak pisałem trzyma około 14 :)
kucizny nie będzie dajemy na seryjnym :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 12 lip 2012, 23:09

People_Hate_Me napisał(a):tak jak pisałem trzyma około 14 :)
kucizny nie będzie dajemy na seryjnym :)



Trochę ubogo... <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez check. » 12 lip 2012, 23:35

Nawet zdeka bardziej niż trochę.. :D przydałoby się trochę podlać paliwka na WOT na jakieś 12.5, przy takim malutkim doładowaniu pewnie nie było trzeba cofać zapłonu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez People_Hate_Me » 13 lip 2012, 09:15

Nie byl cofany.
No minimalnie ubogo. Ale daje rade:)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 13 lip 2012, 10:11

People_Hate_Me napisał(a):No minimalnie ubogo. Ale daje rade:)

Minimalnie ubogo? :| Nie pałuj tego auta przed doprowadzeniem AFR'u do porządku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Rafał_ » 13 lip 2012, 10:58

People_Hate_Me napisał(a):No minimalnie ubogo. Ale daje rade:)

Taki AFR to ja mam na wolnych rpm w N/A. Może na szybko jakiś fpr i zwiększenie ciśnienia na listwie.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez mlody1921 » 13 lip 2012, 13:39

Dziwne bo Miru w KF turbo ma chyba za ubogo na FMU a ma 0,4 bara a jakie to FMU OBX??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Bartek1986 » 13 lip 2012, 15:19

Dwa cytaty znalezione na rf..

"Jesli chodzi o Turbo to AFR rzędu 12,5 (przy pełnym obciażeniu) jest juz IMHO za ubogi. Przynajmniej jeśli mówimy o seryjnych jednostkach. "

"faktem jest ze przy max obciarzeniu powinno byc 11,5 w seryjej jednostce, natomiast przy lekkim wsiskaniu gazu mieszanka jest uborzsza ... "
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez People_Hate_Me » 13 lip 2012, 17:46

Takie samo fmu mamy. I bardzo zblizony afr
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MIRU » 13 lip 2012, 21:06

People_Hate_Me napisał(a):Takie samo fmu mamy. I bardzo zblizony afr

ja mam vortecha, obx poleciał w swiat :) AFR nie mierzony :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy