Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
No więc jak obiecałam tak piszę 
Madzia została wystrojona dopiero wczoraj. Dlaczego nie w niedzielę? Otóż Pan Bóg nas pokarał za pracę w dzień wolny
i za jego przyczyną:
– pinout jaki posiadaliśmy zawierał opis ECU z 3 kostkami – u nas siedzi z 2 (cała sobota spędzona na poszukiwaniu odpowiednich pinów i ogólnej diagnostyce auta)
– spaliła się cewka w elektrosprzęgle (wada ukryta/przypadek losowy)
– okazało się że moja przepływka nigdy nie działała prawidłowo i nie chce współpracować z EcuMasterem... Raz miała dobre wskazania, a za chwilę działy się cuda.
Po burzliwych naradach doszliśmy do wniosku, że mamy gdzieś to sprzęgło, bo przecież i tak będę cały czas jeździć na kompresorze
Więc mimo iż facet od którego kupowaliśmy kompresor, zobowiązał się go wymienić na drugi nowy, darowaliśmy sobie ten temat.
Spalona cewka została usunięta, przepływka wymieniona na MAF z nissana, która na stage 1 jeździła w almerze.
Na wczorajszym strojeniu wszystko poszło dobrze. Miałam okazję w nocy pośmigać i czuuuuć różnicę
Nie pisaliśmy nic bo wyszła mała rzecz. Kółko kompresora jest za duże i dmucha ok 0,3 bara. Zarwaliśmy nockę aby zdemontować kompresor i wyliczyć odpowiednie kółko... Ale niestety tokarze się zbuntowali i nie zrobią nowego koła w tym tygodniu... Tak więc dziś będzie składana spowrotem, a dalsze modyfikacje odbędą się po Rykach
Madzia została wystrojona dopiero wczoraj. Dlaczego nie w niedzielę? Otóż Pan Bóg nas pokarał za pracę w dzień wolny

– pinout jaki posiadaliśmy zawierał opis ECU z 3 kostkami – u nas siedzi z 2 (cała sobota spędzona na poszukiwaniu odpowiednich pinów i ogólnej diagnostyce auta)
– spaliła się cewka w elektrosprzęgle (wada ukryta/przypadek losowy)
– okazało się że moja przepływka nigdy nie działała prawidłowo i nie chce współpracować z EcuMasterem... Raz miała dobre wskazania, a za chwilę działy się cuda.
Po burzliwych naradach doszliśmy do wniosku, że mamy gdzieś to sprzęgło, bo przecież i tak będę cały czas jeździć na kompresorze
Spalona cewka została usunięta, przepływka wymieniona na MAF z nissana, która na stage 1 jeździła w almerze.
Na wczorajszym strojeniu wszystko poszło dobrze. Miałam okazję w nocy pośmigać i czuuuuć różnicę
Nie pisaliśmy nic bo wyszła mała rzecz. Kółko kompresora jest za duże i dmucha ok 0,3 bara. Zarwaliśmy nockę aby zdemontować kompresor i wyliczyć odpowiednie kółko... Ale niestety tokarze się zbuntowali i nie zrobią nowego koła w tym tygodniu... Tak więc dziś będzie składana spowrotem, a dalsze modyfikacje odbędą się po Rykach

good girls go to heaven bad girls go everywhere...
no to widzę nie obeszło się bez komplikacji 
ale ważne że się udało
ale ważne że się udało
People_Hate_Me napisał(a):no to widzę nie obeszło się bez komplikacji
ale ważne że się udało
No pewnie
mlody1921 napisał(a):Luxus mam nadzieje że w sobote zobacze posłuchamjak śmiga kompress
Jak dotrzesz na Ryki, to na pewno

Mimo symbolicznego doładowania Magda całą drogę była uśmiechnięta
P.S. Jakby ktoś szukał wtrysków 310cc to mam 4szt. w idealnym stanie – pasują pnp do silników BP i FS
Myślę, że to 0,3 bara wyrównuje szanse z FS-T PHM'a. Tym bardziej ciekawi mnie wynik konfrontacji. Zamawiam sobie od Grzesia service z wynikami live via SMS z Ryk 
Pit napisał(a):Myślę, że to 0,3 bara wyrównuje szanse z FS-T PHM'a. Tym bardziej ciekawi mnie wynik konfrontacji. Zamawiam sobie od Grzesia service z wynikami live via SMS z Ryk
Trzeba pamiętać, że te 0,3 pojawia się przy odcince
Jedno jest pewne – brak problemów z trakcją. Z drugiej strony jakich problemów można się spodziewać przy takim doładowaniu
Relacja będzie na bieżąco

Gratki
Dobrze, że przepływka się przydała 
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
no u mnie 0.4 pojawia się przy 4.5
a przy 3.5 jest 0.3.
z Trakcją tez nie mam problemów na szczęście
Wydaję mi się że zapowiada się ciekawie
Pit będziemy informować
a przy 3.5 jest 0.3.
z Trakcją tez nie mam problemów na szczęście
Wydaję mi się że zapowiada się ciekawie
Pit będziemy informować
Gdzie wpieliście wskaźnik doładowania? W kolektorze za przepustnicą chyba jest najbardziej realny pomiar.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
piszecie o nowym eatonie
ktoś jeszcze ma na półce nowe ? jak możecie podesłać jakiś namiar będę wdzięczny
a za projekt wielkie gratki
ktoś jeszcze ma na półce nowe ? jak możecie podesłać jakiś namiar będę wdzięczny
a za projekt wielkie gratki

mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
janiszzz_mx3 napisał(a):Gdzie wpieliście wskaźnik doładowania? W kolektorze za przepustnicą chyba jest najbardziej realny pomiar.
W całym kolektorze ssącym panuje takie samo podciśnienie/nadciśnienie, więc nie ma znaczenia w które miejsce się stricte podepniesz
mx6sc napisał(a):piszecie o nowym eatonie
ktoś jeszcze ma na półce nowe ? jak możecie podesłać jakiś namiar będę wdzięczny
a za projekt wielkie gratki
Owszem, ale już się skończyły i dostawa nie jest przewidywana
Dzięki za miłe słowa

jarek.ZE napisał(a):GratkiDobrze, że przepływka się przydała
No baaa

Paweł napisał(a):Tylko nie popsujcie jej do weekendu.
Proces docierania się już zaczął. Trzeba się wjeździć w auto, bo poczciwego FS'a NA to już nie przypomina
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość