w Bj sprawa wygląda bardzo podobnie jak w mx z opisu. w przedliftowym modelu BJ trzeba zdemontować obudowę lewarka, trzyma się ona na 6 wkrętach po bokach obudowy, niestety aby odkręcić 2 z nich należy odkręcić fotele. potem sprawa jak w opisie, najbardziej specjalistyczne narzędzie potrzebne do zrobienia ss to szczypce do tzw. pierścienia segera (blokady umiejscawiania lewarka)
Kulkę podniosłem o 2cm do góry i zabezpieczyłem spawem, biegi chodzą minimalnie ciężej i sporo, krócej jak dla mnie i najważniejsza zaleta ss wsteczny praktycznie wcale się nie blokuje
polecam każemu koszt praktycznie zerowy w moim przypadku 4zł( tubka smaru) Oto 2 fotki z prac:
ss po modyfikacji:

oraz już na miejscu przesmarowany:

pozdrawiam





323F '00






poszło w górę ale nie będę orać śniegu przynajmniej