No to teraz szerzej o bejotce. Podekscytowani zakupem nie zauważyliśmy, że ma za sobą co najmniej dwie naprawy blacharskie. Odkryliśmy to w domu przy dokładniejszych oględzinach, troszkę nas to podłamało. Jakiś czas później obejrzał ja znajomy lakiernik i stwierdził, że to co było robione to pryszcz (wyraził się inaczej, ale nie wypada go cytować). Następnie dowiedzieliśmy się ile kosztuje rozrząd do DiTD
Teraz konkrety, czyli wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy,
-centralny zamek z pilotem,
-elektryczne szyby, niestety tylko przód,
-elektryczne lusterka, niestety niepodgrzewane,
-klimatyzacja przerobiona na automat,
-tempomat,
-poduszka powietrzna, ale tylko dla kierowcy,
-hak,
-termometr (żebym wiedział przy jakiej temperaturze polegnie)
i to chyba tyle jeśli chodzi o istotne rzeczy.
A oto lista rzeczy które zrobiłem/kupiłem:
-renowacja felg letnich,
-zakup opon letnich (Falken FK 452 205/50/R16),
-mała polerka,
-wymiana silniczków spryskiwaczy,
-wygłuszenie drzwi i montaż audio (odseparowany przód, subwoofer w bagażniku, wszystko podpięte pod wzmaczniacz 4-kanałowy),
-pozbycie się przeklętego błędu 0403, poprzez wymianę elektrozaworów,
-zaślepienie egr,
-wymiana klocków z przodu,
-wymiana przegubu,
-montaż podgrzewacza stanadyne,
-wymiana tylnych amortyzatorów,
-typowe sprawy, oleje, filtry, żarówki, itd.
W planach jest zrobienie tylnych nadkoli i obniżenie mazdy (zakupiłem już sprężyny H&R -40mm)
A oto kilka fotek autorstwa kolegi .:MarciN:.









