Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
Kamil napisał(a):I właśnie z tego powodu uważam, że jest to krok, jak nie dwa, w tył.
Ja z ocena poczekam, az zobacze na wlasne oczy wersje ostateczna
Jezeli bedzie rzeczywiscie taka, to juz wiem, ze nastepne znowu bedzie GH
Tomek6 napisał(a):kupi się eleganckiego diesla 2,2
tylko jest jeden problem. Te nowe diesle wychodza tylko z jedna rura
Ale maly swap wydechu, remap na 200+ BHP i jazda



bartosz51 napisał(a):A ten najmocniejszy (185) nie ma dwóch?
no niestety nie
bartosz51 napisał(a):tacy eleganccy mężczyźni, jak my muszą mieć po dwie rury
dokladnie
bartosz51 napisał(a):zielony110 napisał(a):tylko jest jeden problem. Te nowe diesle wychodza tylko z jedna rura
A ten najmocniejszy (185) nie ma dwóch? Bo wiesz Tomek, tacy eleganccy mężczyźni, jak my muszą mieć po dwie rury
Po lifcie jest tylko 180 i jedna rura
Admiras, też tak twierdziłem przed kupnem mojej. Ale moja żona (i coraz częściej ja) zauważamy, że zaczynam kozaczyć na drogach. Dlatego jeszcze zastanawiam się nad chipem.
- Od: 29 lip 2011, 21:25
- Posty: 153
- Skąd: Gdansk
- Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM
bartosz51 napisał(a):Bo wiesz Tomek, tacy eleganccy mężczyźni, jak my muszą mieć po dwie rury
Ahh oczywiście, najpiękniejsze elementy wielu bliskich nam obiektów niekoniecznie z dziedziny motoryzacji również występują w parze ku uciesze męskiego oka. Koniecznością jest więc trzymanie się duetów
Rzeczą naturalną w takiej sytuacji jest przeszczep wydechu na ten z podwójnymi krągłościami!
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Witam, od niedawna (3dni) stałem się posiadaczem mazdy 6. Niestety dopadł mnie już mały problerm, mianowicie kupiłem samoochód z wiedzą że piloty nie są zaprogramowane, znalazłem dobrą stronę tj. mazdaspeed na której znalazłem rozwiązanie problemu tj......(Krok 1: Otwórz drzwi kierowcy i zostaw otwarte
Krok 2: Zablokuj i odblokuj zamki – ja to opuściłem i działa
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki
Krok 4: Przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do OFF (nie ACC) wykonaj czynność trzykrotnie w przeciągu 10 sekund. Pozostaw kluczyk w stacyjce! – WAŻNE niektóre procedury....itd) wszystko działało przez 1 dzień, następnego dnia pilot działał ale klapa bagażnika już nie, musiałem ją otworzyć manualnie, później podczas jazdy nacisnąłem przycisk zamykania wszystkich drzwi (tj wdusiłem to po stronie kierowcy, drzwi się zamknął wszystkie ) później przy probie otwarcia zaczęło wszystko zamykać się i otwierać, ciężko było pasażerowi wyjść, trzeba wyczuć moment, tylko drzwi od kierowcy działały normalnie- pilot już przestał funkcjonować, wyciągnąłem z obu baterie i o dziwo centralny zamek zaczął działać i nawet bagażnik się otwierał, znowu podczas jazdy nacisnąłem przycisk blokady drzwi i tym razem nie działa już nic prócz zamka u kierowcy, tzn wszystko mogę otwierać i zamykać tylko ręcznie a klapa jak to klapa klapa ;> muszę składać siedzenia, bezpieczniki sprawdzone hmm macie może jakieś rady ? auto na gwarancji (kupione w komisie- kolo radził mi jechać do serwisu mazdy zapytać się co jest grane i o ewentualną cenę naprawy) ale coś mi tu nie pasuje ;> macie może jakieś dobre rady ? czy wymiana centralnego zamka to podstawa ? dzięki a jeszcze coś zauważyłem, nie działa mi od tego czasu tylna wycieraczka szyby, hmm to już może prędzej jakieś kabelki w klapie ?
ok wyjaśniłem wszystko, pojechałem do mazdy w lyonie, okazało się że jest do wymiany moduł BMC, więc jak tylko zjechałem do Polaki chciałem się ustawić z jakimś specem od mazd, średnio mi to wyszło więc pojechałem do mazdy- aso w Dąbrowie G , moduł cały czas był wilgotny i wciekła woda do niego ale się z tym uporali. Szyberdach!!! pzdr skasowali też swoje
Krok 2: Zablokuj i odblokuj zamki – ja to opuściłem i działa
Krok 3: Włóż kluczyk do stacyjki
Krok 4: Przekręć kluczyk do pozycji ON i z powrotem do OFF (nie ACC) wykonaj czynność trzykrotnie w przeciągu 10 sekund. Pozostaw kluczyk w stacyjce! – WAŻNE niektóre procedury....itd) wszystko działało przez 1 dzień, następnego dnia pilot działał ale klapa bagażnika już nie, musiałem ją otworzyć manualnie, później podczas jazdy nacisnąłem przycisk zamykania wszystkich drzwi (tj wdusiłem to po stronie kierowcy, drzwi się zamknął wszystkie ) później przy probie otwarcia zaczęło wszystko zamykać się i otwierać, ciężko było pasażerowi wyjść, trzeba wyczuć moment, tylko drzwi od kierowcy działały normalnie- pilot już przestał funkcjonować, wyciągnąłem z obu baterie i o dziwo centralny zamek zaczął działać i nawet bagażnik się otwierał, znowu podczas jazdy nacisnąłem przycisk blokady drzwi i tym razem nie działa już nic prócz zamka u kierowcy, tzn wszystko mogę otwierać i zamykać tylko ręcznie a klapa jak to klapa klapa ;> muszę składać siedzenia, bezpieczniki sprawdzone hmm macie może jakieś rady ? auto na gwarancji (kupione w komisie- kolo radził mi jechać do serwisu mazdy zapytać się co jest grane i o ewentualną cenę naprawy) ale coś mi tu nie pasuje ;> macie może jakieś dobre rady ? czy wymiana centralnego zamka to podstawa ? dzięki a jeszcze coś zauważyłem, nie działa mi od tego czasu tylna wycieraczka szyby, hmm to już może prędzej jakieś kabelki w klapie ?
ok wyjaśniłem wszystko, pojechałem do mazdy w lyonie, okazało się że jest do wymiany moduł BMC, więc jak tylko zjechałem do Polaki chciałem się ustawić z jakimś specem od mazd, średnio mi to wyszło więc pojechałem do mazdy- aso w Dąbrowie G , moduł cały czas był wilgotny i wciekła woda do niego ale się z tym uporali. Szyberdach!!! pzdr skasowali też swoje
Ostatnio edytowano 11 wrz 2012, 18:54 przez mbbodek, łącznie edytowano 2 razy
-
mbbodek
mbbodek napisał(a):macie może jakieś dobre rady ?
tak:
1. wymien baterie...
2. poszukaj watku o centralnym...
ps. witamy kolege z Francji
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Popo napisał(a):Admiras, też tak twierdziłem przed kupnem mojej. Ale moja żona (i coraz częściej ja) zauważamy, że zaczynam kozaczyć na drogach. Dlatego jeszcze zastanawiam się nad chipem.
Ja bym tego zjawiska tak nie nazwał tylko uważam, że jest to taki pewien extras lub "wada "
Przyznam też szczerze, że moja małżonka bardzo szybko na autostradzie przekracza prędkość i jest
zdziwiona, ze już tak szybko jedzie bo przecież nic nie czuć
Jesteś z Trójmiasta to jakbyś kiedyś chciał ew. porównać nasze madzie to daj znać na PW i możemy się spotkać.
- Od: 16 lut 2011, 22:00
- Posty: 68
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD Dynamic
admiras napisał(a):Przyznam też szczerze, że moja małżonka bardzo szybko na autostradzie przekracza prędkość i jest
zdziwiona, ze już tak szybko jedzie bo przecież nic nie czuć
"weź się troszkę pośpiesz" powiedział mój ojciec kiedy na liczniku było ~210
- Od: 24 lis 2011, 21:26
- Posty: 205
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS
damianko napisał(a):na liczniku było ~210
Nieźle,swoją 6tką najszybciej jechałem jakoś w okolicy 170km/h
-
Kamil
Kamil napisał(a):damianko napisał(a):na liczniku było ~210
Nieźle,swoją 6tką najszybciej jechałem jakoś w okolicy 170km/h
Update:
Sorki tylko 200 zona w niemczech cisnela(jakies 125mil bylo)
Ostatnio edytowano 10 lip 2012, 14:23 przez zielony110, łącznie edytowano 1 raz
Nom, to fakt , ze mozna sie czasami zapomniec bo predkosci az tak nie czuc 
Od kad zostalem zatrzymany przez policje, jadac wspolnie z zielonym110 (zamykajacy kolumne) i adamb (prowadzacy) to staram sie teraz nie przekraczac predkosci nawet o 10mil
Jechalismy w trzy autka nieco ponad 100mil/h ,po negocjacjach obylo sie bez mandatu
Od tamtego dnia polubilem brytyjskich policjantow 
Od kad zostalem zatrzymany przez policje, jadac wspolnie z zielonym110 (zamykajacy kolumne) i adamb (prowadzacy) to staram sie teraz nie przekraczac predkosci nawet o 10mil

glowasiek napisał(a):Od tamtego dnia polubilem brytyjskich policjantow
nie Ty jeden
Mielismy wiecej szczescia, niz wlosow na glowie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6