tak jak napisał Hazu wywalam klimę z którą są same problemy i wywalanie kasy w błoto
a co do mocy to jest to przyrost ok 30-40% także już mam serię kl-ze i koszt takiego zestawu to ok 2k + IC jakieś 0,5k

kupno zdrowego kl-ze i swap to ok 6k do tego strojenie i dochodzenie do serii to kolejny co najmniej 1k także cyfry mówią same za siebie.
Co do spalania kompresor będzie załączany włącznikiem klimy i nie będzie śmigał cały czas co jest kolejnym plusem.gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia i logicznym jest że auto przy konkretnym upalaniu będzie benę żłopać wiadrami
a tak po za tym nie pytałem co jest lepsze czy turbo czy inny motor tylko czy ktoś już montował kompresor do kf-a i ma jakieś doświadczenie w tym kierunku czy muszę szlak przecierać
kompresor to m62 z mercedesa i kilka osób z forum ładuje go do fs-a ale to zupełnie inna bajka
