Przepustnica S1 oraz S2 -jakie różnice?
Strona 1 z 1
Własnie wymieniłem u Wieśka w warsztacie silnik "Fs2" Forda na "Fs" z Mazdy rocznik 1992 i w trakcie przekładki okazało sie że silniki mają inne oznaczenia na głowicy (Fs2-Fs) oraz na przepustnicy (S1-S2): czy ktos sie orientuje czym sie one różnią? Ogólnie wszystko jest ok poza tym ze kąt zapłonu lekko pływa -przy obr.650 chodzi w zakresie 8-12 a powinien chyba stać równo na 10 stopni.
- Od: 15 lut 2009, 01:11
- Posty: 28
- Skąd: Tarnów, Kluczbork
- Auto: Probe 2.0 FS (115KM)
tylko ze ta moja przepustnica coś świrowała bo nie dało sie wyregulowac wolnych obrotów tzn. zawieszały sie na 1500-2000. Ta z mazdy jest sprawna (wolne obroty stoją idealnie na 650) tyle ze kąt zapłonu leciutko pływa.
- Od: 15 lut 2009, 01:11
- Posty: 28
- Skąd: Tarnów, Kluczbork
- Auto: Probe 2.0 FS (115KM)
Gdzieś w dziale GF była podobna rozmowa tylko tam chodziło o wersje przedliftowa a poliftowa. I właśnie różniły się średnica wewnętrzną 
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
musze więc zmierzyc ,może w Probku ta S1 była wieksza z racji że sportowy samochód, ogólnie odnosze wrażenie że auto mi sie troszke wolniej zbiera w zakresie 1000-2500 obrotów. ale idzie ładnie bez zająknięcia aż do końca.
- Od: 15 lut 2009, 01:11
- Posty: 28
- Skąd: Tarnów, Kluczbork
- Auto: Probe 2.0 FS (115KM)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6