Przepustnica S1 oraz S2 -jakie różnice?

Postprzez derek » 6 lip 2012, 10:47

Własnie wymieniłem u Wieśka w warsztacie silnik "Fs2" Forda na "Fs" z Mazdy rocznik 1992 i w trakcie przekładki okazało sie że silniki mają inne oznaczenia na głowicy (Fs2-Fs) oraz na przepustnicy (S1-S2): czy ktos sie orientuje czym sie one różnią? Ogólnie wszystko jest ok poza tym ze kąt zapłonu lekko pływa -przy obr.650 chodzi w zakresie 8-12 a powinien chyba stać równo na 10 stopni.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lut 2009, 01:11
Posty: 28
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Auto: Probe 2.0 FS (115KM)

Postprzez szumki44 » 8 lip 2012, 01:35

srednice przepustnicy czujniki itp td te same otwory montazowe tez ? to moze stara przepustnice zaszczep spowrotem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez derek » 8 lip 2012, 12:46

tylko ze ta moja przepustnica coś świrowała bo nie dało sie wyregulowac wolnych obrotów tzn. zawieszały sie na 1500-2000. Ta z mazdy jest sprawna (wolne obroty stoją idealnie na 650) tyle ze kąt zapłonu leciutko pływa.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lut 2009, 01:11
Posty: 28
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Auto: Probe 2.0 FS (115KM)

Postprzez noxes » 8 lip 2012, 14:02

Czujniki masz takie same. Różnica może być poprostu w jej wewnetrznej średnicy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Szyna » 8 lip 2012, 17:09

Gdzieś w dziale GF była podobna rozmowa tylko tam chodziło o wersje przedliftowa a poliftowa. I właśnie różniły się średnica wewnętrzną ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez szumki44 » 8 lip 2012, 18:10

wieksza srednica bedzie lepiej ;> ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 8 lip 2012, 19:17

W GE w FS masz większą średnicę niż w FP. To akurat logiczne, chyba tłumaczyć nie trzeba po co?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 9 lip 2012, 08:40

"rozmiar nie ma znaczenia" hehe ;p tak zacytuje ;p wiesz wsadzic wieksze niby lepiej ? ok :) no wiadomo ale wystroic trzeba ;> ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 9 lip 2012, 14:05

Nic nie trzeba. w FP masz mniejsza średnicę, w 2.0 masz większą.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez derek » 9 lip 2012, 15:48

musze więc zmierzyc ,może w Probku ta S1 była wieksza z racji że sportowy samochód, ogólnie odnosze wrażenie że auto mi sie troszke wolniej zbiera w zakresie 1000-2500 obrotów. ale idzie ładnie bez zająknięcia aż do końca.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 lut 2009, 01:11
Posty: 28
Skąd: Tarnów, Kluczbork
Auto: Probe 2.0 FS (115KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6