Mazda MX-6 GE FS '92r – Supercharger
będzie słabo 0.4 – 0.5 więc pewnie nie ten pułap 
Ciii 
Pit napisał(a):malutka napisał(a):onyx napisał(a):Ooops, myślałem że tylko ma wyglądać... Co ja teraz w domu powiem
Lepiej nie wracaj
No i będzie wpierdziel(...) Ładnie Grześ
Oj będzie, będzie

Bartosz_Mx6 napisał(a):Trzymam kciuki za ten projekt...może kiedyś sam sie pokusze na coś takiego
Dzięki Bartosz

Gib napisał(a):Jasne pierwszego dnia chyba
Przecież to więcej niż pewne
P.S. Auto już zalane świeżym płynem chłodniczym i zostało odpalone

Gratulacje
Od początku śledzę ten temat i bardziej mi się podoba ten pomysł niż turbo

Od początku śledzę ten temat i bardziej mi się podoba ten pomysł niż turbo
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Gib napisał(a):Wybacz. IMO wyleci w końcu
Nie wyleci, bo nie ma takiej potrzeby
Dlaczego wg Ciebie powinna wylecieć?? Co tym zyskasz?
Ostatnio edytowano 5 lip 2012, 16:04 przez onyx, łącznie edytowano 1 raz
Gib napisał(a):Możliwość większego dmuchnięcia?
Chyba jasno została postawiona granica w tym projekcie. Ma być trochę szybciej z zachowaniem możliwie jak najwyższej bezawaryjności. Auto do zapier$%$ jest inne
Poza tym wolałbym wtedy większego (o większym zakresie pomiarowym) MAF'a założyć niż przechodzić na MAP
a właśnie onyx ile dmuchacie?
(wiem że było ale powiedz
)
Elegancko
Zaraz, zaraz mój mx był pierwszy
też się nie mogę doczekać weekendu 

onyx napisał(a):...w rzeczywistości dowiem się najprawdopodobniej w ten weekend
Zaraz, zaraz mój mx był pierwszy
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość