Wyciszenie bagażnika – parę porad

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez sanders » 15 kwi 2005, 21:31

misiek06 napisał(a):okazało że lata mi blacha w klapie w rytm muzyki

dobre :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2005, 23:02
Posty: 630
Skąd: Bydgoszcz
Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6

Postprzez Bokciu » 15 kwi 2005, 22:27

hazell napisał(a): DALEJ PISZCZY!!

Hehe
Problem z tylna klapą,skad ja to znam.Juz wszystko sprawdzalem ,nawet kolega siwedzial z tylu i nasluchiwal a ja jezdzilem po dziurach.Polke moge wykluczyc bo ja wyjalem na czas testow.Tez pare rzeczy popodklejalismy itd.Co sie okazalo;na duzych nierownosciach przy szybszej jezdzie napierdziela mechanizm pasa bezpieczenstwa (chyba ma jakies luzy)wiec zablokowalem go poprzez szybkie naciagniecie i przypiecie go do zapiecia.Niby sie uspokoilo ale jak jade szybko po nierownosciach to i tak dalej wszystko napierdala.Juz mam dosyc tego .Mialem wczesniej BG sedana 323 i nic nie trzaskalo nawet na najwiekszych dziurach.
Ahura Mazda – dobry bóg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2004, 22:23
Posty: 284 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Galant EA 2.4 Tiptronic '99

Postprzez xlink » 16 kwi 2005, 15:53

xlink napisał(a):wrazenia przekaze jutro :|


no i **** centralnie – wyglada na to ze jeszcze bardziej piszczy niz wczesniej :| <jelen>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez termis » 17 kwi 2005, 08:52

Ja miałem podobny problem w 323 bg, teflon rozwiązał go. Wszystkie elementy plastikowe wziąłem w miejscach styczność z innymi elementami posmarowałem i jest spokój. Można ewentualnie posmarować silikonem, ale pędzelkiem, po krawędziach!!Smar, oliwka itp to jest na chwile, latem na dużym słoncu wyschnie. U mnie od roku jest spokój więc sposób polecam, zastosowałem go też w fordzie mondeo i też działa, a klapa tam jest podobnie osłonięta jak w 626.
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2004, 10:08
Posty: 116
Skąd: kolobrzeg
Auto: toyota corolla E10

Postprzez xlink » 18 kwi 2005, 09:50

dosc! dzisiaj test "wyjmujemy polke" :> <tazz>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez hazell » 18 kwi 2005, 10:42

xlink napisał(a):to moze jednak te gumki amortyzujace klape po obu stronach? dzisiaj przejechalem oliwka te 2 gumki

sanders20 napisał(a):moze zrob tak ze caly bagaznik wszystkie gumy itd przesmaruj oliwka

<jupi> zrobiłem jak piszecie tylko nie oliwką a takim smarem w sprayu. Popsikałem zawiasy, zamek, wszystkie gumki i ... przestało :)
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez xlink » 18 kwi 2005, 11:02

hazell napisał(a):takim smarem w sprayu


and His name is "WD40"? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez hazell » 18 kwi 2005, 11:20

Castrol :)
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez xlink » 18 kwi 2005, 11:53

hazell napisał(a):Popsikałem zawiasy, zamek, wszystkie gumki i ...


ok, no to konkretnie:
2 grubsze gumki po obu stronach bagaznika, amortyzujace klape, przymocowane do karoseri
2 gumki amortyzujace klape ( te tulejkowate ) na rogach klapy, przymocowane do klapy
4 gumki plaskie, male, przymocowane do polki ( nie wiem po co ) ktorymi polka opiera sie na plastiku
uszczelka dookola otworu bagaznika
2 mocowania polki w plastiku przy siedzeniu tylnym
zamek

o czyms zapomnialem? co pozmarowales, a czego nie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez hazell » 18 kwi 2005, 11:56

Pozmarowałem:
1. gumki na karoserii
2. gumki na klapie
3. zawiasy klapy
4. zamek na klapie
5. drut zamka w karoserii
6. zawiasy siłowników.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez xlink » 18 kwi 2005, 11:59

ok, dzieki – zobaczymy u mnie dzisiaj wieczorkiem :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez xlink » 23 kwi 2005, 00:01

no wiec ... zrobilem troche badziewnie, ale juz mnie wkur/denerwowaly te popiskiwania
mialem z remontu jeszcze takie podklejenia do nog stolowych/krzeslowych – filcowe
podkleilem tym obie gumy na klapie – te tulejkowate – i obie gumy podtrzymujace klape po zamknieciu; efekt = bardziej slychac swierszcza ktorego piski wczesniej zagluszaly hahaha – no nic, popiskiwanie sie skonczylo <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez kloss » 29 kwi 2005, 11:22

hej,

Dethar napisał(a):
ogolnie to te japońce sie nie postaraly jezeli chodzi o bagazniki bo prawie kazdy ma z nimi problem na naszych drogach


przekornie napiszę, że: nie japońce się nie postarały, tylko nasze drogi jakieś takie ..ujowate. ;–)
Pozdrawiam,
mariusz,.

"Ludzie czasami myślą, jak zabić czas... a to czas ich zabija"
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 lip 2004, 12:20
Posty: 16
Skąd: Łomża/Wawa
Auto: JMZGE14B201496526

Postprzez Dethar » 29 kwi 2005, 15:38

kloss napisał(a):przekornie napiszę, że: nie japońce się nie postarały, tylko nasze drogi jakieś takie ..ujowate. ;–)

hehe masz racje
bo jak sie jedzie po super asfalcie to jest git ! ale wtedy to nawet te plastiki nie musialyby byc przymocowane i byla by cisza.... a na kostce albo dziurach... aaaa musze sobie kupic sprzet grajacy <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2005, 22:50
Posty: 138
Skąd: Festung Breslau / Warsaw
Auto: MX-3 1.8 V6 '94

Postprzez xlink » 29 kwi 2005, 18:00

to juz przypadkiem mam odpowiedz ktore gumki piszczaly – jeden kawalek odkleil sie od gumki przymocowanej do karoserii i ... zaczelo znowu piszczec! <diabełek>

no coz – przynajmniej zaglusza to cos co sie poluzowalo w kokpicie w okolicach miedzy radiem a schowkiem :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2005, 21:44
Posty: 102
Skąd: W-wa
Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS

Postprzez Grzyby » 1 sty 2006, 12:47

Problem nie dotyczy tylko 626 :(
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Sebekk » 1 sty 2006, 21:35

mam to samo tyle ze u mnie czesc spinek jest polamana i planuje to posklejac na stale i przesmarowac teflonem w sprayu.... zobaczymy jaki bedzie efekt. pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2005, 14:05
Posty: 518
Skąd: warszawa/łomianki
Auto: BMW E46 320d 150km;))

Postprzez SHY » 4 sty 2006, 20:21

Witam

Panowie czy jest jakas mozliwosc regulacji tj. dociagniecia tylnej klapy (chce ja mocniej domknac)? Od jakiegos czasu zaczely drzec mi tylne drzwi. Jak sie juz zorientowalem z forum brakuje mi jednego odbojnika okraglego z samej klapy. Tak czy inaczej jest luz. Jak chwyce za spojler to moge delikatnie ruszac klapa w gore i w dol.
Czy w zwiazku z tym jest sens probowac wsunac glebiej ta czesc zamka (uszko) znajdujaca sie na karoseri??
Moze trzeba zrobic cos z tymi gumowymi odbojnikami?? – zapewne brak jednego w niczym nie pomaga.
Czy ktos z tym walczyl i wygral??

Pzdr

Shy
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez SHY » 15 sty 2006, 12:28

Witam

Wlasnie wczoraj udalo mi sie zwalczys stukanie przez dociagniecie dolnej czesci zamka. Spostrzeglem dodatkowo, ze prawa strona obijaczy wogole nie dziala, bo jest zbyt oddalona do tylnych drzwi (kiedys miala stukniety prawy bok z tylu i przez to jest zle zlozona). Na razie jakos jest ok. Moze jak bedzie cieplej to cos pomysle zeby podlozyc pod gumy zeby drzwi na wszystkich sie opieraly.

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez hazell » 15 sty 2006, 22:35

Ja podejmuję walkę na nowo. I teraz to już na noże %&% mać !!
Nie spocznę dopóki nie uciszę bagaznika jak nówkę. Wiem, że wali tablica rejestracyjna i pewnie hałas przenosi się do środka = tablica na silikon. Wyjąłem już lewarek, skrzynkę z narzędziami, i w zasadzie bagażniki jest pusty i nie ma w nim co latać. Ale wali dalej. Część hałasu to też amorki = amorki na silikon. Żartowałem, amorki oczywiście wymienię. Następny krok – ja leżę w bagażniku a kto inny, pewnie Marcin :P (wie co ja czuję hahaha ) będzie prowadził na wertepach. I wszystko co lata na nowe spinki i ... oczywiście na silikon :)
Na kokpit mam już patent i wiem dokładnie która część trzeszczy = oczywiście na silikon. Wyciszę [tiiit] choćby miało mi to zająć rok! :)
O efektach poinformuję.
Pozdrawiam
P.S. doraźnie radio pomaga :]
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6