Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez adriano2747 » 26 cze 2012, 19:46

a jak zawieszenie w Gt-kach różni się od np.1.6 bo albo u mnie jest coś wybite albo co bo twarde te zawieszenie mam. dziurkę każdą idzie wyczuć

A i co do osiągów SOHC i DOHC spora różnica czy nieznaczna ?

(sorki za takie pytania ale musze wybadać teren :D )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez tyla » 26 cze 2012, 20:08

no jesli chodzi o osiagi to duza roznica

nie wiem za bardzo nic o roznicach w zawieszeniu bo w GT mam sprezyny vogtland -35mm i jest twardo ale super sie trzyma drogi a w SOHC nawet nie wiem czy mam ori bo poprzedni wlasciciel cos tam grzebal.

gdzies kiedys wyczytalem, ze SOHC ma 8,9 do 100km/h a DOHC 8,1 do 100km/h
te dane o SOHC mozna miedzy bajki wlozyc a DOHC jest blizej niz dalej danych katalogowych ale moze to ze wzgledu, ze mam LPG

pzdr
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez adriano2747 » 26 cze 2012, 20:11

właśnie moja na tych co mam też sie drogi trzyma nie mogę narzekać zakręty przy 100 km/h eleganco ale dziury i wyboje to sie skacze na siedzeniu.

chciałem kupić audi 80 ze względu na komfort .... ale by mi serce pękło widząc Gt w necie ;D

Cieszy mnie info że jest spora różnica w mocy bo jak jadę swoją te 90km/h i redukuje na 4 bieg żeby wyprzedzać to mu brakuje trochę mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez tyla » 26 cze 2012, 20:17

powodzenia w poszukiwaniach
swjej GT szukalem kilka miesiecy <serduszka>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2010, 22:25
Posty: 370 (0/1)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 323F BG GT 1.8 16V '90
Mazda 323F BG 1.8 16V '92

Postprzez adriano2747 » 26 cze 2012, 20:22

cały czas przeglądam oferty :) nie powiem że szukam ideału :D tak do około 4 tyś najlepiej 3,5 tyś z gazem :) widziałem juz oferty bez rdzy ale wiadomo te tylne kielichy progi czy przednie nadkola tego nikt nie fotografuje itd :D no i jeszcze olejożerność itd. wszystko jest do obadania zawsze :) w najgorszym wypadku bede brać SOHc ale wolał bym nie :D no i szkoda mi mojej czarnulki ... cholerna rdza <płacze> pierwsze auto za 1tyś zł bedzie sentyment patrzeć jak ją złomują
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez benny88 » 26 cze 2012, 22:06

adriano2747 napisał(a):Cieszy mnie info że jest spora różnica w mocy bo jak jadę swoją te 90km/h i redukuje na 4 bieg żeby wyprzedzać to mu brakuje trochę mocy.

U mnie te 1.6 ale daje rade fakt e autko sporo mniejsze, problem ten występuje w 1.3 :)
Ja na wiosnę będę szukał jak najlepiej wyposażonej lecz nie GT :)
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 27 cze 2012, 02:02

tyla napisał(a):gdzies kiedys wyczytalem, ze SOHC ma 8,9 do 100km/h a DOHC 8,1 do 100km/h

taa a BA GT ma powyżej 9s tak więc te dane to można między bajki włożyć.
Co do faktycznej różnicy to przypuszczam że byłoby ciężko jednoznacznie odpowiedzieć bo DOHC legitymujące się mocą fabryczną jest jak YETI :D w przeciwieństwie do SOHC.

Z tego
adriano2747 napisał(a):a jak zawieszenie w Gt-kach różni się od np.1.6

wydaje mi się, że w GT sprężyny są nieco niższe i twardsze, a na pewno są grubsze stabilizatory
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez benny88 » 27 cze 2012, 09:29

Co do stabilizatorów wydaje mi się 323F BG są grubsze od 323 BG :) Ale czy w 323 F GT BG jest jeszcze grubszy to nie wiem
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez tekkenfan » 27 cze 2012, 10:36

w GT masz 22 i 20 lite a w pozostałych wersjach masz 18mm rurkę bez znaczenia czy F z nie
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez adriano2747 » 27 cze 2012, 18:03

Daje to jakieś znaczące różnice w prowadzeniu ? Macie też w f-ce tak że was trzęsie po dziurach ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez tekkenfan » 27 cze 2012, 18:12

nie wiem bo moje GieTekowe leżą od roku na regale i czekają aż je założę <lol> ale w teorii powinno znacząco poprawić sztywność auta na zakrętach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez djakob » 28 cze 2012, 14:40

tekknoraver napisał(a):mógł pływak w zbiorniczku się zawiesić,przejażdżka po dziurach u mnie pomagała ;)


próbowałem już na wszystkie sposoby i cały czas świeci się kontrolka eh :P jak się wkurzę to wyciągnę żarówkę z licznika :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez tekkenfan » 28 cze 2012, 14:48

zamiast wyciągać zegary zrób zworkę na wtyczce przy zbiorniczku ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez tekknoraver » 28 cze 2012, 16:14

djakob napisał(a):
tekknoraver napisał(a):mógł pływak w zbiorniczku się zawiesić,przejażdżka po dziurach u mnie pomagała ;)


próbowałem już na wszystkie sposoby i cały czas świeci się kontrolka eh :P jak się wkurzę to wyciągnę żarówkę z licznika :P

a próbowałeś wylać płyn i nalać jeszcze raz? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez djakob » 28 cze 2012, 16:18

tekknoraver napisał(a):a próbowałeś wylać płyn i nalać jeszcze raz? :P


nie :P znajdę chwile to tak zrobię :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Dibeisi » 3 lip 2012, 13:35

Też to mam i nic na to nie działa <glupek2> jak rozwiążesz problem daj znać
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2011, 21:59
Posty: 92
Skąd: wawa józefów

Postprzez tekkenfan » 3 lip 2012, 13:41

Ja kiedyś do pływaka dokleiłem krążek ze styropianu który zwiększył jego wyporność i wszystko śmigało aż miło :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez adriano2747 » 3 lip 2012, 20:38

Jako że nic się tu nie dzieje to wrzuce filmik :) może ktoś już go widział :) najlepszy motyw jest od 0:14 sek. ale cały filmik jest dobry pozytywnie zakręceni :D


http://www.youtube.com/watch?v=xM_CEQvHdP0&feature=related


edit:

zastanawiałem się nad mocowaniem tablicy przedniej właśnie jak na filmiku z lewej strony żeby nie zasłaniała wlotu powietrza. W polsce legalne ? chyba nie trudne do zrobienia ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez benny88 » 3 lip 2012, 21:01

Ale podkład jest <spoko>
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez adriano2747 » 3 lip 2012, 21:17

benny88 napisał(a):Ale podkład jest <spoko>



"mazda, mazda... :) "
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron