Mazda MX-6 GE FS Turbo '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez People_Hate_Me » 5 cze 2012, 16:39

mlody1921 napisał(a):Spokojnie Miru gania na FMU, chłopaki z Mx-5 forum też ganiają da rade, nie od razu Rzym zbudowano

dokładnie :) jak to mawiają czasem trzeba się sparzyć (akurat jestem tego świadom) i wtedy będziemy wiedzieć co i jak :)
zresztą to FMU pewnie do końca wakacji max wytrzyma :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez People_Hate_Me » 22 cze 2012, 21:46

Zeby nie było coś tam się dzieje :)
Obrazek
Obrazek
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 22 cze 2012, 23:25

Dobrze :) Mało czasu już zostało do zlotu.

Trochę dziwna konstrukcja kolektora. Czemu nie zrobiliście typowego "log style"?
Obrazek

Będziesz rozcinał flanszę pomiędzy runnerami, żeby kolektor mógł swobodnie "pracować" podczas zmian temperatury obciążony dodatkowo sprężarką – zapobiegnie to na pewno pękaniu.
Żebyś nie musiał po spawaniu planować powierzchni przylgni, którą przykręcicie finalnie do głowicy, można było przykręcić ją do przylgni starego kolektora ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 22 cze 2012, 23:28

Za mala wiedze mam w temacie zeby ci powiedziec why xD
Do zlotu sie wyrobimy xD mam nadzieje ze wy tez:)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez onyx » 22 cze 2012, 23:52

Spokojnie damy radę :) W przyszłym tygodniu kończymy mechanikę. Zostanie podłączenie budzików, podmiana wtrysków, pompy i strojenie <czarodziej> Nie mogę się już doczekać <lol>

Jak juz chcieliście żeby runnery nie "zakłócały się" to można było coś takiego zrobić przy flanszy od turbo:


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 23 cze 2012, 01:14

Podejrzewam ze masz racje xD ja naprawdecmalo jeszcze wiem xD
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 24 cze 2012, 16:04

People_Hate_Me napisał(a):Zeby nie było coś tam się dzieje :)

Szczerze powiedziawszy dziwacznie to wygląda ;) Flansza turbiny nie ma otworu większej powierzchni, niż powstała konstrukcja doń dospawana?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez People_Hate_Me » 24 cze 2012, 16:43

Chyba nie :P
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 24 cze 2012, 20:25

People_Hate_Me napisał(a):Chyba nie :P

Lepiej sprawdź, bo fotka takie właśnie złudzenie buduje...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez People_Hate_Me » 24 cze 2012, 23:41

oki w takim razie sprawdze to. dzięki za czujność
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez ralfi2000 » 25 cze 2012, 00:47

Turbina ma mniejszy otwor nawet i trzeba bedzie ja przefrezowac. Te rurki i kolanka w kolektorze maja po 2 cale :D
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez People_Hate_Me » 25 cze 2012, 17:09

Pit oto twoja odpowiedz wyżej :)

Ralfi a jak z tym kolektorem co pytał onyx? xD ustosunkujesz sie? :)
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Pit » 25 cze 2012, 17:13

People_Hate_Me napisał(a):Pit oto twoja odpowiedz wyżej :)

OK :) Mimo wszystko części gorącej nie frezujcie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Fiveopac » 25 cze 2012, 20:43

People_Hate_Me napisał(a):Zeby nie było coś tam się dzieje :)
Obrazek
Obrazek


Nie sciagnelo ci tej flanszy od strony turbiny? Wyglada na banan. Daj wszystko do splanowania przed montazem, bo nie nadazysz z wymianami uszczelek ;)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez ralfi2000 » 25 cze 2012, 21:07

Tak, sciagnelo ta od turbiny flansze, jest juz u tokarza. A jesli choci o ksztalt kolektora, nie robilem tradycyjnego "log style", bo bardziej zalezalo mi na swobodniejszym przleocie dla spalin. Jednoczesnie nie mialem jakiegos cisnenia na nie zakłócanie sie runnerow, bo to nie ma az takiego znaczenia. Mial byc swobodny flow i ksztalt odpowiadajacy warunkom montazowym :D
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez onyx » 26 cze 2012, 00:19

ralfi2000 napisał(a):Tak, sciagnelo ta od turbiny flansze, jest juz u tokarza. A jesli choci o ksztalt kolektora, nie robilem tradycyjnego "log style", bo bardziej zalezalo mi na swobodniejszym przleocie dla spalin. Jednoczesnie nie mialem jakiegos cisnenia na nie zakłócanie sie runnerow, bo to nie ma az takiego znaczenia. Mial byc swobodny flow i ksztalt odpowiadajacy warunkom montazowym :D


W log style masz swobodny przepływ do ponad 400hp, więc nie rozumiem takiego działania. Wystruganie zejścia 4-1 do flanszy nie jest strasznie skomplikowane i nie podwyższa kosztów.
Trochę to zrobione jakby brakowało wizji – prędzej żeby "jakoś tam było" :(

Zróbcie to żeby miało to ręce i nogi <spoko> Czas jeszcze jest ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 26 cze 2012, 17:02

Wszystko będzie dobrze zrobione Spoko :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez ralfi2000 » 26 cze 2012, 23:22

onyx napisał(a):
ralfi2000 napisał(a):Tak, sciagnelo ta od turbiny flansze, jest juz u tokarza. A jesli choci o ksztalt kolektora, nie robilem tradycyjnego "log style", bo bardziej zalezalo mi na swobodniejszym przleocie dla spalin. Jednoczesnie nie mialem jakiegos cisnenia na nie zakłócanie sie runnerow, bo to nie ma az takiego znaczenia. Mial byc swobodny flow i ksztalt odpowiadajacy warunkom montazowym :D


W log style masz swobodny przepływ do ponad 400hp, więc nie rozumiem takiego działania. Wystruganie zejścia 4-1 do flanszy nie jest strasznie skomplikowane i nie podwyższa kosztów.
Trochę to zrobione jakby brakowało wizji – prędzej żeby "jakoś tam było" :(

Zróbcie to żeby miało to ręce i nogi <spoko> Czas jeszcze jest ;)


Nie rozumiem, 4-1 okej, 4-2-2 jakos to będzie?? Pewnie, wystruganie 4-1 jest nawet prostsze, ale nie trzeba iść utartymi rozwiązaniami i twierdzić, że są lepsze. Wg mnie moje rozwiązanie jest lepsze niż log-style, pomimo że log wystarcza do 400hp i tego będę się trzymał.
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2011, 23:35
Posty: 40
Auto: 323F BA 1.8 BP

Postprzez onyx » 27 cze 2012, 00:17

Nie mój cyrk i nie moje małpy ;) Powodzenia i oby jeździło tak, jak życzy tego sobie właściciel <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez People_Hate_Me » 27 cze 2012, 12:39

Zobaczymy :) jak będzie coś źle to pomyślimy o innym rozwiązaniu :)
Aczkolwiek wierze że to zrobione będzie tak że będzie good :D
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy