Filtry oleju – opinie
Filtron to badziewie jakich mało!!! Obok mojej pracy znajduje się warsztat zajmujący się tuningiem samochodowym od wielu lat i nawet filtrona nie dotykają. Nie dośc że cieknie (czego sam doświadczyłem), wykorzystując maksymalne osiągi silnika w samochodach pokroju np. Audi A6 C5 4.2 l, zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Po prostu te filtry mają za małą przepustowośc oleju, co dokładnie widac na zdjęciach zamieszczonych przez kolegę na początku tego wątku. Tak więc maksymalnie nie polecam. Może ktoś powiedziec że to przecież tylko ten jeden warsztat, powiem Wam że nie ten jeden, mechanicy zakładają Filtrona bardziej z przymusu, jak już nie ma gdzie szybko kupic innego filtra lub na życzenie klienta. Po prostu jest to g....!
- Od: 2 cze 2012, 12:54
- Posty: 38
- Skąd: Radzymin
- Auto: Jest:
Skoda Octavia I 1.9 TDI 101 koni '07
Audi 80 B4 2.8 Quattro 174 konie '92
Było:
Mazda 626 GW 2.0 FS + LPG
Mazda 323F 1.8 FP + LPG
Mazda 626 GE 1.8 105 koni
VW Passat B3 2.0 Variant
itp....
Pytanie za 100 punktów. Czy ktoś coś słyszał o filtrach MANN? Podobno niemieckie i biją na głowę Filtrona i inne. Za Filtrona w sklepi krzyczą 24zł, za tego MANa 28zł więc różnica żadna.
Gdzieś mi się też obiło o uszy, że niby MANN robi filtry dla Boscha, który tylko wkłada je w swoje pudełka.
Będę wdzięczny za jakieś opinie.
No i co lepsze, MANN za 28zł czy oryginał Mazdy w ASO za 37
Gdzieś mi się też obiło o uszy, że niby MANN robi filtry dla Boscha, który tylko wkłada je w swoje pudełka.
Będę wdzięczny za jakieś opinie.
No i co lepsze, MANN za 28zł czy oryginał Mazdy w ASO za 37
słyszałem pochlebne opinie o filtrach MANN, sam chciałem taki założyć, ale Pan w sklepie mi odradzał jak ognia że niby teraz to Chińczycy robią i badziew straszny a filtron to Polski i 1000razy lepszy... no i gó*** prawda filtron to właśnie ten badziew ( mi na filtronie zaczęły zawory dzwonić ) zmieniłem na KNECHT przy tym samym oleju i zawory ucichły
MANN'a chciałem bo ponoć ma lepszą filtrację i szybciej olej dostaję do góry silnika.
MANN'a chciałem bo ponoć ma lepszą filtrację i szybciej olej dostaję do góry silnika.
Jak już kiedyś pisałem, Knecht, Mann, Fiaam, Bosh. Amen q-wa. 
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Wielkie dzięki za pomoc.
Jutro biorę tego Manna
Do tego olejek Dexelia i powinno być fajnie 
Edytka:
Po 3 dniach oddałem filtr Manna ponieważ okazało się, że mimo, iż niby z nr VIN wychodzi metalowa puszka to w realu mam wsadzony sam wkład
Skonczyło się więc na oddaniu Manna i zakupie w ASO oryginalnego wkładu filtra za 30zł
Jutro biorę tego Manna
Edytka:
Po 3 dniach oddałem filtr Manna ponieważ okazało się, że mimo, iż niby z nr VIN wychodzi metalowa puszka to w realu mam wsadzony sam wkład
Skonczyło się więc na oddaniu Manna i zakupie w ASO oryginalnego wkładu filtra za 30zł
Hubix napisał(a):Jeden czort.
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
lukasssss1 napisał(a):filtron to właśnie ten badziew ( mi na filtronie zaczęły zawory dzwonić ) zmieniłem na KNECHT przy tym samym oleju i zawory ucichły![]()
Ciekawe
W firmie w której pracuje wszystkie samochody po zakończeniu gwarancji obsługiwane są w niezależnym warsztacie, auta śmigają na całych kompletach FILTRONÓW i jakoś nie widzę różnicy

Dla mnie to jakaś rekomendacja, a nie tylko mniej lub bardziej "markowa" nazwa na pudełku, najlepiej z dopiskiem 'made in Germany'

Może inne auta na tym jeżdżą i nie widać różnicy, u mnie była znacząca.. Nie wiem może taki trefny towar dostałem, albo może Vka jest na to czuła
U mnie jak pisałem a filtronie zawory dzwoniły, a po zmianie na KNECHT przestały .. różnica jest też w budowie filtra w filtronie jest chyba 6 otworów, a w KNECHT jest ich 8, po coś jest ta różnica 
Z ciekawości zapytam co do cen czy specjalnie nie przepłaciłem.
Filtry Manna do Mazdy 6 2.0 w benzynie. Wyglądają na oryginalne, ładne pudełeczka, w filtrze kabinowym nawet ładna instrukcja jak zamontować ze zdjęciami
wkład filtra oleju Mann – 28 zł
filtr powietrza Mann – 49 zł
filtr kabinowy Mann – 59 zł
Cena ok czy następnym razem szukać tańszego źródła?
Filtry Manna do Mazdy 6 2.0 w benzynie. Wyglądają na oryginalne, ładne pudełeczka, w filtrze kabinowym nawet ładna instrukcja jak zamontować ze zdjęciami
wkład filtra oleju Mann – 28 zł
filtr powietrza Mann – 49 zł
filtr kabinowy Mann – 59 zł
Cena ok czy następnym razem szukać tańszego źródła?
- Od: 11 paź 2011, 09:32
- Posty: 41
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 2.0 PB GG hatchback 2003r.
kochin napisał(a):Z ciekawości zapytam co do cen czy specjalnie nie przepłaciłem.
Cena ok czy następnym razem szukać tańszego źródła?
Nie szukaj oszczednosci rzędu 10 pln. Ceny normalne i producent słuszny
- Od: 30 sty 2012, 19:14
- Posty: 95
- Skąd: Kętrzyn
- Auto: M6 GY FL 2.0 benzyna
kochin napisał(a):Z ciekawości zapytam co do cen czy specjalnie nie przepłaciłem.
Filtry Manna do Mazdy 6 2.0 w benzynie. Wyglądają na oryginalne, ładne pudełeczka, w filtrze kabinowym nawet ładna instrukcja jak zamontować ze zdjęciami
wkład filtra oleju Mann – 28 zł
filtr powietrza Mann – 49 zł
filtr kabinowy Mann – 59 zł
Cena ok czy następnym razem szukać tańszego źródła?
U mnie masz JAPAN LINE(Made in Japan)
Wkład filtra oleju – 15 zł
filtr powietrza – 28 zł
filtr kabinowy – 24 zł
lub carbon (węglowy) 31 zł
lub DENSO 46 zł
Szukasz dobrego i sprawdzonego samochodu? Dobrze trafiłeś!
http://www.carpasja.com +48 662 04 96 98 andrzej@carpasja.com
http://www.carpasja.com +48 662 04 96 98 andrzej@carpasja.com
Bart0n napisał(a):A do czarnej listy filtrów radziłbym jeszcze dopisać MaxGear – szajs jakich mało.
Potwierdzam.
W tamtym tygodniu brat podjechał po komplet filtrów Filtrona, których używał od zawsze, a wrócił z filtrami MaxGear, bo sprzedawca mu je wcisnął- coś na zasadzie: "nie handlujemy już Filtronem, teraz mamy MaxGear, ale to to samo tylko w innych pudełkach"
Zadzwonił, abym mu to zamontował... więc do rzeczy...
Te filtry z Filtronem miały tylko tyle wspólnego, że ktoś czarnym markerem na pudełkach popisał oznaczenia znane z Filtrona np. PP 905, czy OP 570
Pierwsze PALIWO:
Puszka filtra co prawda wymiarami i budową zewnętrzną identyczna ja w Filtronie, ale jakość blachy z której została wykonana nie wzbudza zaufania, a do tego brak strzałki pokazującej kierunek przepływu benzyny. O jakości filtracji mogę powiedzieć tylko tyle, że dmuchnąłem w niego i był drożny
POWIETRZE:
Wyraźnie inny papier-bibuła filtrująca- wg. mnie gorszej jakości, a po tzw. "czystej stronie' 2 zaschnięte, zwisające "frędzle" kleju (zapewne pozostałość po niedbałym procesie produkcji) które przed montażem musiałem urwać, bo bałem się że w czasie pracy same się oderwą i trafią do silnika
KABINOWY:
O dziwo solidnie wykonany, nawet solidniej niż Filtron, ale co z tego, jak okazał się minimalnie dłuższy i ciężko było go włożyć na miejsce (no ale udało się
Na koniec OLEJ:
Niby nie mam zastrzeżeń, ale co tam siedzi w środku? Lepiej nie wiedzieć
Auto brata jeździ tak samo jak i przed wymianą, więc "internetowe LEGENDY", jakoby na niemarkowych filtrach silnik miał się dusić, przerywać, tracić moc, więcej spalać, kontrolka od ciśnienia oleju miała mrugać itp. zostały OBALONE

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki