Witam.
Kable WN szlag trafił i zaczęła madzia przerywać na LPG przy mocnym dodaniu gazu. Wymieniłem kable i świece i wszystko działa na LPG ok.
Jednak jak mniemam kable były przyczyną strzału gazu w dolot. Po strzale mazda nie jeździ na benzynie. Przy dodawaniu gazu na włączonym silniku słychać cykanie (coś w rodzaju cykania kierunkowskazu). Cykanie jest przy dodaniu i przy puszczeniu gazu (jeden cyk dla dodania gazu i gdy puszczam gaz to cyk dla puszczenia). Nie jest ono spowodowane przyśpieszaniem i zwalanianiem, ponieważ na postoju jest to samo. Czasem gdy dodam mocno gazu to załapie trochę na benzynie chwile się zakrztusi po czym znów nie ma oznak życia na PB. Może być to jakiś zawieszający się przekaźnik czy coś w tym rodzaju? Wszystkie kable są ok, nic nie jest przerwane, rozwalone.
Pozdrawiam.
Po strzale gazu nie chodzi na benzynie.
Strona 1 z 1
Śmiem twierdzić że standardowo przepływomierz szlag trafił. Sprawdź błędy komputera (ludzie to podstawa) jak nie wiesz jak to sprawdź na forum.
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Ja także stawiam na przepływomierz
u mnie w f-ce która poszła w swiat tez po strzale gazu rozwaliło trzpień na którym zamontowana była klapka przepływki i na Pb nie chodziła 
Regeneracja DPF........info PW
błędy kolego przede wszystkim
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
błąd numer 8 to uszkodzony przepływomierz. dziękuje narazie 
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Pierwszy jest kontrolny że jesteś w trybie serwisowym.
Odp. Nie dany przepływomierz pasuje do danego silnika są na nim oznaczenia i musisz nabyć przepływkę z identycznymi.
Odp. Nie dany przepływomierz pasuje do danego silnika są na nim oznaczenia i musisz nabyć przepływkę z identycznymi.
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
również pozdrawiam i powodzenia. na przyszłość LPG = sprawne świece, kopułka, palec, przewody i cewka. oraz filtr powietrza. Jeśli coś jest nie spełnione lubi walnąc w dolot :/
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
masz przebcie co równa się skoki iskier to równa się nie kontrolowane iskrzenie w komorze spalania lub zbyt słaba iskra co daje nagromadzenie się mieszanki paliwowo-powietrznej oraz nieplanowaną iskrę z przebicia w kablu która zapala ją gdy zawory ssące są otwarte i zapłon cofa się do dolotu lub iskra przeskoczyła bezpośrednio z kabla na kolektor ssący i spowodowała wybuch. myślę że trochę rozjaśniłem. Co do postu o przepływce lepiej kupić taką samą nie ryzykować utraty kasy itd. 
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość