Nowy rozrząd, nowe świece, regulacja zaworów już była...
Chce teraz wyczyścić przepustnice i krokowiec (jego tutaj podejrzewam ze przy prawie odpowiedniej temp. potrafi zwariować...
czy to na obrazku to właśnie on? przykręcony na 4 śrubki do przepustnicy i idzie do niego kostka i jakaś odma...

co jeszcze polecacie?
Ogolnie widzę że silnik był robiony bo w chłodnicy widać ślady oleju, ale olej jest czysty, nie dymi na biało, oleju wzięła przy ostrej jeździe 0.1 na 1000km a wody nei ubywa ani nie przybywa...
miska olejowa była na 100% zdejmowana, więc pewnie pewien Niemiec przegrzał silnik albo poprostu walnęła mu uszczelka pod glowicą i ja wymienił...
Silnik ma moc, wkręca się bardzo dobrze, tylko na wolnych obrotach trochę się trzęsie (lewarek, wydech, silnik), czasami słychać jakby leciutko stukał z wydechu. Odpala bez problemów, wkręca się też bez problemów i jedynie potrafi zgubić jednorazowo obroty no i drga na wolnych (ale nie faluja)...
co proponujecie?