Jakie amortyzatory ?
Dominator napisał(a):Amortyzatory KYB zakupione, ale chyba złe odboje mi dobrali.. Jakie numery seryjne powinny miec osłony i odboje na tył Sachs do 626 GF?
Moga się nieznacznie róznic wyglądem od oryginałów Mazdy. U mnie tak było. Jednak wszystko śmiga ok
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Dominator napisał(a):Ale jaki numer seryjny maja te osłony i odboje ktore masz? 900?
Niestety nie wiem. Wiem tylko, że Sachs
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV

Uploaded with ImageShack.us
Musiałem wczoraj wymienić tylny lewy amortyzator w GW – niestety na razie jeden gdyż nie byłem na to finansowo przygotowany. Zauważyłem porwane osłony więc sądziłem że wystarczy je wymienić. Niestety jeden amortyzator stracił życie.
Koszt:
– 410 zł amortyzator Kayabe,
– 50 zł (2x25 zł) osłony gumowe dobrane przez mechanika w hurtowni od VW,
– 100 zł robocizna ( demontaż i ponowny montaż dwóch amortyzatorów)
Razem: 560 zł
Odboje były OK.
Drugi (prawy tylny) amortyzator okazał się w doskonałym stanie. Mechanik stwierdził, że nie widzi potrzeby jego wymiany. Wiem, powinno się je wymieniać parami.
Dodam, że amortyzatory sprawdzane były jesienią ubiegłego roku i wszystkie miały ponad 70 procent sprawności.
Koszt:
– 410 zł amortyzator Kayabe,
– 50 zł (2x25 zł) osłony gumowe dobrane przez mechanika w hurtowni od VW,
– 100 zł robocizna ( demontaż i ponowny montaż dwóch amortyzatorów)
Razem: 560 zł
Odboje były OK.
Drugi (prawy tylny) amortyzator okazał się w doskonałym stanie. Mechanik stwierdził, że nie widzi potrzeby jego wymiany. Wiem, powinno się je wymieniać parami.
Dodam, że amortyzatory sprawdzane były jesienią ubiegłego roku i wszystkie miały ponad 70 procent sprawności.
- Od: 28 sty 2011, 22:10
- Posty: 31
- Skąd: 65-140 Zielona Góra
- Auto: Mazda 626 GW, poj. 2,0 benzyna, 1998 r.
trafiłem na wyrwe w poboczu i wysiadł lewy tylny amortyzator. Chciałem kupić dwa nowe = koszty. Sąsiad rozkręca anglika 323 f ba i wyciągnął niemal nówki KYB. Spisałem nr i poszukałem info na temat danych technicznych amortyzatorów ale nie ma tego wiele :
626 oś tylna model KYB
334201 R : O.E. = GE4T-28-700/700A, GE4V-28-700/700A
334202 L : O.E. = GE4T-28-900/-900A, GE4V-28-900/-900A
323 oś tylna model KYB
333184 R : O.E. = BC1D 28 700/700A/B/C, BC1F 28 700A/B
333185 L : O.E. = BC1D 28 900/900A/B/C, BC1F 28 900A/B
Jak sądzicie czy jest możliwość, że pasują i działają tak samo? Wizualnie chyba tylko różnią się tym, że mają dodatkową małą blaszke która wcale nie będzie przeszkadzała
626 oś tylna model KYB
334201 R : O.E. = GE4T-28-700/700A, GE4V-28-700/700A
334202 L : O.E. = GE4T-28-900/-900A, GE4V-28-900/-900A
323 oś tylna model KYB
333184 R : O.E. = BC1D 28 700/700A/B/C, BC1F 28 700A/B
333185 L : O.E. = BC1D 28 900/900A/B/C, BC1F 28 900A/B
Jak sądzicie czy jest możliwość, że pasują i działają tak samo? Wizualnie chyba tylko różnią się tym, że mają dodatkową małą blaszke która wcale nie będzie przeszkadzała
Ostatnio edytowano 18 cze 2012, 23:23 przez kajol, łącznie edytowano 1 raz
Co powiecie o tych amortyzatorach:
http://allegro.pl/amortyzatory-mazda-62 ... 92495.html
Cena spoko ale jak z jakością. Padł mi lewy tylny i musze zmienic a że budżet nie przewidział to szukam coś taniego i dobrego.

Cena spoko ale jak z jakością. Padł mi lewy tylny i musze zmienic a że budżet nie przewidział to szukam coś taniego i dobrego.
- Od: 29 paź 2010, 07:39
- Posty: 16
- Skąd: Nowa Deba
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 90KM
Jakość będzie mizerna, bo to taka bardzo budzetowa firma.. Mam lewy używany,(niby 80proc skuteczności, przed demontażem) oddał bym Ci za darmo, ale nie ma mnie teraz w domu i nie mam jak wysłać, chyba że podjedziesz 80km i sobie wezmiesz 
Kajol, jak mi nie wyrzucili tego amortyzatora, to moge Ci przywieźć do ryk i zamontujemy na szybko u Ciebie
o ile łącznik latwo pójdzie
jak Cię to satysfakcjonuje, to się odezwij na pw 
Mam już odpowidż na moje wcześniejsze pytanie a więc NIE!
A to dlatego że różnica jest tylko w średnicy kielicha na którym obsadzona jest sprężyna, 626 ma większą o 10mm sprężyne na dole bo jest w kształcie stożka a poza tym reszta się zgadza czyli długość min i max wysunięcia tłoka mocowanie, uchwyt na łącznik stabilizatora a przewód hamulcowy dałoby się ułożyć bezpiecznie.
A to dlatego że różnica jest tylko w średnicy kielicha na którym obsadzona jest sprężyna, 626 ma większą o 10mm sprężyne na dole bo jest w kształcie stożka a poza tym reszta się zgadza czyli długość min i max wysunięcia tłoka mocowanie, uchwyt na łącznik stabilizatora a przewód hamulcowy dałoby się ułożyć bezpiecznie.
Mam następujące pytanie. Mam do wymiany tylne amortyzatory oraz sprężyny do mazdy 626 gw 1998 rok diesel.
Mam akurat w dobrym stanie z tego samego roku i silnika ale od sedana. Części mają inne katalogowe numery, wyglądają naprawdę prawie identycznie.
Pytanie o siłę w N czy jest podobna a najlepiej czy jest jakaś znana strona żeby uzyskać takie informacje (taka jak są o sprężynach gazowych)
W związku z tym pytanie czy może od innego modelu będą pasowały? Może coś ze stajni Forda? Albo Kii?
Pozdrawiam wszystkich czytających
Mam akurat w dobrym stanie z tego samego roku i silnika ale od sedana. Części mają inne katalogowe numery, wyglądają naprawdę prawie identycznie.
Pytanie o siłę w N czy jest podobna a najlepiej czy jest jakaś znana strona żeby uzyskać takie informacje (taka jak są o sprężynach gazowych)
W związku z tym pytanie czy może od innego modelu będą pasowały? Może coś ze stajni Forda? Albo Kii?
Pozdrawiam wszystkich czytających

- Od: 18 mar 2008, 03:07
- Posty: 68
- Skąd: wrocław
- Auto: 626 2,0 diesel gw '98 zielony
Ja też niestety muszę wymienić amortyzatory.. Chciałem przeczekać do wiosny, ale słyszę i czuję że nie dam rady. Najgorsze jest to, że najprawdopodobniej wszystkie 4 nadają się do wymiany. Mam więc pytanie, które moglibyście polecić za w miarę rozsądne pieniądze (do 300 zł)?
- Od: 24 lis 2011, 09:54
- Posty: 9
- Skąd: Kielce/Pińczów
- Auto: Była Mazda 626 GF 2.0 DiTD '99r.
Jest Mazda 6 GG 2.0 D '03r.
Mam pytanie – nie mając zamiaru autem jeździć jeszcze wiele lat jakie byście polecili amortyzatory do tyłu do Mazdy 626 GW kombi z silnikiem 2,0 DITD ? Chodzi mi o takie co 2-3 lata wytrzymią , a tak żeby nie przepłacać. Co sądzicie o firmie DACO, KAMOKA, DAICHI, OYO , SERVICE PARTS
Dziś odebrany dla Madzi pakunek na przód – KYB
Mam nadzieję, że pożyją długo
Ale mam jedno pytanie – jak wyglądają łożyska amortyzatora przedniego ? Są jako oddzielne części czy razem z poduchami/mocowaniem ? W sklepie nie potrafił jednoznacznie odpowiedzieć 
Była: Magdalena 626 GD 2.0i 90KM sedan Jest: Madzia 626 GW 2.0 FS 115KM 99r, Audi A6 3.0 Quattro Avant 02r
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Bez Mazdy nie ma jazdy
Każde Porsche od Mazdy gorsze
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6