Cały lakier poszedł w polerke
Mazda 626 GE FS '95 2.0i 16v
1, 2
przepraszam za pod pod postem, ale dziś udało się znaleźć troche czasu na ogarnianie pod maska... niestety za mało by zrobić wiecej... bo tylko dwie godzinki ;/ stopniowo będzie to zrobione
jak zrobie wrzuce foty z prac gdyż wszystko dokumentuje na bieżąco 
- Od: 22 wrz 2009, 20:48
- Posty: 34
- Auto: 626 GE 2.0i 16v 1995r.
Mieszczu napisał(a):robił mi to znajomy z innego forum
Dobrze zrobił
o to właśnie mi chodziło;)
jak narazie w polerke idzie pokrywa zaworów mam nadzieje w sobote wrzucić foty
jeszcze pytanie odnośnie zacisków na przód od mazdy 6 – podobno pasują bez przeróbek... prawda czy mit? i o ile większa jest średnica tarczy?
pozdrawiam
jak narazie w polerke idzie pokrywa zaworów mam nadzieje w sobote wrzucić foty
jeszcze pytanie odnośnie zacisków na przód od mazdy 6 – podobno pasują bez przeróbek... prawda czy mit? i o ile większa jest średnica tarczy?
pozdrawiam
- Od: 22 wrz 2009, 20:48
- Posty: 34
- Auto: 626 GE 2.0i 16v 1995r.
teraz tylko pytanie czy jak zrobię swap to nadal będzie się to wszystko mieściło w feldze
obliczenia czas zacząć! xD a w dniu jutrzejszym biorę się od rana za ogarnianie auta. Wstawię fotki wnętrza o których była mowa
tylko muszę posprzątać:)
pozdro dla Was
pozdro dla Was
- Od: 22 wrz 2009, 20:48
- Posty: 34
- Auto: 626 GE 2.0i 16v 1995r.

Jeszcze dekiel od kolektora wyl.
oblivion napisał(a):<spoko>
Jeszcze dekiel od kolektora wyl.
jak najbardziej ;p na razie udało się to zrobić w tym tygodniu może uda się skończyc
No i jak widzicie aku z carrefoura przejsciowo bo wcześniejszy totalnie padł i to jedyne leżało dobre ;D
tak się zastanawiam... ile mógł bym wołac za auto w tym stanie? pozdrawiam
- Od: 22 wrz 2009, 20:48
- Posty: 34
- Auto: 626 GE 2.0i 16v 1995r.
Żeby odświeżyć temat:
Auto ma przygotowany cały przód do malowania (na malowanie czeka też zderzak tył na którym poschodziła farba),
Cała rdza jest usunięta z nadwozia,
17.02(taki mam termin) Wymiana rozrządu i pompy wody (zaczęła przeciekać więc postanowiłem wymienić całość), wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów. (części już u siebie mam)
W dniu dzisiejszym wymieniony olej na świeżutki.
Plany na ten sezon są dosyć zacne (nowe amory + springi), konserwacja podwozia, znaleźć anglika najlepiej rozbitego i kupić na części (chcę przede wszystkim wrzucić klimatyzację), odrobinę zmian przy nagłośnieniu, wymiana gum i łączników stabilizatora na tyle, kupić nową maskę, skończyć prace blacharskie, parę szczegółów w środku wymaga małej naprawy, a na koniec chciałem przyciemnić szyby na tyle oraz wyprać tapicerkę.
Plany są dość kosztowne, co mogłem już zacząłem robić, mam jeszcze 10,5 miesiąca na skończenie tego co postanowiłem. Prawdopodobnie po drodze wyjdą jeszcze jakieś inne wymiany, ale to normalne.
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję częściej tu zaglądać
Auto ma przygotowany cały przód do malowania (na malowanie czeka też zderzak tył na którym poschodziła farba),
Cała rdza jest usunięta z nadwozia,
17.02(taki mam termin) Wymiana rozrządu i pompy wody (zaczęła przeciekać więc postanowiłem wymienić całość), wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów. (części już u siebie mam)
W dniu dzisiejszym wymieniony olej na świeżutki.
Plany na ten sezon są dosyć zacne (nowe amory + springi), konserwacja podwozia, znaleźć anglika najlepiej rozbitego i kupić na części (chcę przede wszystkim wrzucić klimatyzację), odrobinę zmian przy nagłośnieniu, wymiana gum i łączników stabilizatora na tyle, kupić nową maskę, skończyć prace blacharskie, parę szczegółów w środku wymaga małej naprawy, a na koniec chciałem przyciemnić szyby na tyle oraz wyprać tapicerkę.
Plany są dość kosztowne, co mogłem już zacząłem robić, mam jeszcze 10,5 miesiąca na skończenie tego co postanowiłem. Prawdopodobnie po drodze wyjdą jeszcze jakieś inne wymiany, ale to normalne.
Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję częściej tu zaglądać
- Od: 22 wrz 2009, 20:48
- Posty: 34
- Auto: 626 GE 2.0i 16v 1995r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość