Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez check. » 8 cze 2012, 11:37

To Jacek przytoczył czasy ze zlotu Sywików :P

Silnik KL'a ma grubsze korby od K8 ? Na doładowaniu 1.2bara z dobrym strojeniem powinna już całkiem żwawo jeździć :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Dawidoski » 8 cze 2012, 11:44

check. napisał(a):Silnik KL'a ma grubsze korby od K8 ? Na doładowaniu 1.2bara z dobrym strojeniem powinna już całkiem żwawo jeździć :)

K8 ma korby jak patyczaki. To będzie cud jeśli na 1.2 nie wyjadą bokiem :D
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 860 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez janiszzz_mx3 » 8 cze 2012, 20:55

No właśnie jak to z tymi korbami? Myślałem że k8, klde i klze to to samo a dopiero miller ma grubsze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Joszi » 11 cze 2012, 07:43

miler ma zdecydowanie grubsze i krótsze o 1 mm. więc się powiększy komora spalania ;). problem tylko ze średnicą sworzni tłokowych. przeróbka kosztuje ok 650zł. wiem bo robiłem... :)
szatan nie auto
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Postprzez janiszzz_mx3 » 11 cze 2012, 10:14

Ale krótsze od klde/ze czy k8 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mlody1921 » 15 cze 2012, 16:16

Ponoć są deczko niższe i odprężaja ale ile dokładnie nikt nie wie, ponoć z 9,2:1 robi sie 9.0:1 , przeróbka kosztuje więcej niż 700 albo 750 zł ceny są chore juz za te przeróbki sądze że inny zakład zrobiły to taniej
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez janiszzz_mx3 » 16 cze 2012, 15:34

Dobra kupiłem te r888 235/50zr15 :) Nawet nic nie obciera.
Obrazek

Obrazek


Rancik felgi bezpieczny :D
Obrazek

Nie to co na fuldzie
Obrazek

Odczucia – żadnej różnicy :) Pali gumę że hej. Może ze szperą było by lepiej. Zresztą zobaczymy 8lipca w rykach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez misiak89-89 » 16 cze 2012, 16:42

...ale balony! z powodzeniem możesz teraz śmigac po akwenach wodnych :P
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Gib » 16 cze 2012, 19:17

Faktycznie balon, przełożenie się wydłuży.
Natomiast co do hond to mierzyłem wczoraj kumpla FRV 2.0 wyszło 12,66 do 60 mph, nie demonizujcie... <czarodziej>
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Boris86 » 16 cze 2012, 20:26

Woow... stroi jak jakiś konkret Dragster:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez jaaco » 16 cze 2012, 20:35

Łożesz gumy z widlaka :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Capazo » 17 cze 2012, 18:29

janiszzz_mx3 napisał(a):Odczucia – żadnej różnicy :) Pali gumę że hej. Może ze szperą było by lepiej. Zresztą zobaczymy 8lipca w rykach.


A rozgzrales je troche? z tego co wiem to lsd wiele nie daje na prostej. chyba nawet nic. a bedziesz na rykach 13-15 na mega zlocie?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez janiszzz_mx3 » 17 cze 2012, 20:28

Rozgrzewam ale mieli tylko jeden kapeć. Ze szperą mieliły by dwa :) Tak samo na starcie. Strzeliłbym z obrotów to by była katapulta jak u Lukstera :)
14 będe chyba na nightpower w Płocku
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez mlody1921 » 17 cze 2012, 21:39

Druga skrzynka ze zespawanym mechanizmem i wjooo:)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Rafał_ » 17 cze 2012, 21:55

janiszzz_mx3 napisał(a):Rozgrzewam ale mieli tylko jeden kapeć

Spróbuj ruszać z ręcznego :)
janiszzz_mx3 napisał(a):14 będe chyba na nightpower w Płocku

Dawaj na Ryki to skillujesz kilka ZE :D
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez MIRU » 17 cze 2012, 22:18

jakie cisnienie w kołach ?? gdzies czytałem ze opony szybko łapią temperaturę i ciśnienie leci w górę przez co trakcja jest słabsza <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez janiszzz_mx3 » 17 cze 2012, 22:25

Nie mam kasy, prawdopodobnie 8lipca to będą ostatnie zawody ale może jeszcze 14 pock ale to na 20%
Paliłem z ręcznego... Dałem 2bar bo nie będę jeździł na flaku albo szalał z pompką przed zawodami. Piszą że 1,5bar by było ok ale czy na ćwiarę też? Nie mam zamiaru upalać na zakrętach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Rafał_ » 17 cze 2012, 22:31

Na ćwiarę głównie :D 2.0 to za dużo na tą porę roku – jak rozgrzewasz to ciśnienie wzrasta:) napompuj 1.4-1.6 :)
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 18 cze 2012, 01:00

janiszzz_mx3 napisał(a):Piszą że 1,5bar by było ok ale czy na ćwiarę też? Nie mam zamiaru upalać na zakrętach.


dragowe to maja po 0,6 bara nawet zeby to kleilo. no szpera to 3500 zl wiec ciut duzo. szkoda ze nie bedziesz na rykach.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez waldii » 20 cze 2012, 22:35

a nie lepiej azotem napompowac?Nie masz takich skokow cisniem przy roznych temperaturkach
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy