Silnik L3 (2.3l) – momenty dokręcania śrub głowicy.

Postprzez skaziks » 5 cze 2012, 23:38

Witam! To mój pierwszy post , chciałem na wstępie pozdrowić wszystkich fanów tej sympatycznej marki :)
Wracając do tematu
Mam mazde 6 z silnikiem 2,3 05r (silnik ten występuje w tribut, fordzie escape itd)
Niestety uległ awarii rozleciała mi się panewka na jednym cylindrze wie ktoś może jakie powinny być momenty dokręcania śrub głowicy oraz wału korbowego w tym modelu z tym silnikiem?
Nie chce zaśmiecać forum wiec jeśli ktoś spotkał się z tym silnikiem i jego wadami to było by miło jak by się podzielił , zastanawia mnie dlaczego rozleciała się panewka ? Czy są one kiepskiej jakości czy może śruby nie wytrzymują , jaki jest powód ? Nie chce zrobić jednej i za chwile robić następnych. Z góry dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam :)
skaziks
 

Postprzez Wojtek » 8 cze 2012, 19:09

stopnie dokrecania glowicy:
part1 – 5 Nm
part2 – 13-17 Nm
part3 – 44-46 Nm
part4 – 88*-92*
part5 – 88*-92*
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6