220 to chyba ze strzałem nitro +50
323F BA KL-ZE
Możecie przybliżyć o co biega z tymi 220KM?
220 to chyba ze strzałem nitro +50
220 to chyba ze strzałem nitro +50
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
A to już chyba niech się Mariusz tłumaczy
ale muszę przyznać – świat jest mały 
- Od: 23 lis 2010, 00:32
- Posty: 148
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary
Capazo napisał(a):i nadal mam 195
w końcu stacjonarna hamownia Ci tyle wypluła?
jarek.ZE napisał(a):Możecie przybliżyć o co biega z tymi 220KM?
zapytaj Szyny
thewildone86 napisał(a):ale muszę przyznać – świat jest mały
"o co kaman" ?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
thewildone86 napisał(a):220koni... też mnie doszły o nich słuchy

Co prawda wybieram się na hamownię teraz po strojeniu ostatecznym na det3 ale z tym wynikiem to chyba na doładowaniu mówicie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):zapytaj Szyny![]()
ahahah BMW KLUB POZNAN!... cos blizej?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
nieee, nie kumam bazy. kilkoro klubowiczów bmw-poznań poznałem, ogólnie spoko ludzie
. Choć cały czas pamiętam jednego kierowce bmw spotkanego przed rondem z rok temu, kiedy to chamsko zajechał drogę, a potem ustawił na pasie obok ze skręcona kierownicą, po czym na zielonym dodał ostro gazu i wylądował na trawniku
a najważniejsze: " z tyłu miał na klapie " przedni napęd jest dla panienek"
ale pisz Capazo coś więcej jak wiesz
Bo loga nie zrobię (swoją drogą zawsze jak mam lapka z baterią jakiegoś to pada
)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

a najważniejsze: " z tyłu miał na klapie " przedni napęd jest dla panienek"
ale pisz Capazo coś więcej jak wiesz
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 23 lis 2010, 00:32
- Posty: 148
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Była: Mazda 323F BA GT
2.5 V6 KL-ZE... J-Spec '96
Jest: Mazda MX-5
1.8 10 Anniversary
Nie było mnie kilka dni a widzę że dyskusja aż kipi a fantazję co nie którym się nieźle udzielają na obydwu forach.
Wklejam posta z bmw forum bo mi się nie chce tyle pisać hehe
Ja tam nie mam nic do ukrycia a widzę że na oby dwu forach fantazje i plotki krążą. ===>
Nick: stary.jarek to jak się domyślam kolega mariusz
stary.jarek napisał/a:
trzeba powtórzyć kiedyś, jak będzie mniejszy ruch. a e36 w compakcie z 2,8 waży niecałe 1400kg????
Compact e36 ma wbite w dowodzie 1275kg z silnikiem 1.9l bo taki miałem.
Silnik 2.8l waży o ok 80kg więcej
Na wadze wyskoczyło mi 1386kg bez kierowcy
stary.jarek napisał/a:
tu jeszcze jedno ujęcie jak jedzie e36 compact z 2,8
mam więcej video ale na innych mocno widać tablice rej wiec odpuściłem
http://www.youtube.com/wa...d&v=lTkjsonVY8Q
hehe zawady gdzie ruch był 2 krotnie większy i spaliłem start. Raz lecimy z górki a raz pod górkę.
Nie ma sprawy możemy ustawić auta jeszcze raz i zobaczymy jak bardzo tą tablice rejestracyjną widać bo pod m1 jak na 1 filmiku to zaledwie 20cm przód maski umknął mazdzie do przodu
Mada nie ma 200km ma ich : 176,9 (swap silnika z mazdy mx6 2,5 który w serii ma 163km)
http://imageshack.us/phot...nanpz3433p.jpg/
Reasumując: jadąc na sprint zakładałem że będzie ciężko i że tak jak w przypadku sprintu z honda swap na b18 odchudzoną na 1080kg dostałem majty i to baaaardzo
Tutaj w tym przypadku można stwierdzić że przy idealnym starcie obydwu aut mazda psim swędem poszła na 4 biegu do przodu niewiele.
To jest coś w rodzaju wyścigu "szczurów" dziś ktoś odchudza zamachówkę robi wydech i jest lepszy, za miesiąc dostaje w majty bo przeciwnik wsadził doładowanie.
Najważniejsze w tym wszystkim to "fun" i frajda z głową.
Jak tylko będzie okazja i czas chętnie bym ustawił dwa kluby późno w nocy żeby mogli sobie popatrzeć i podyskutować
a nie wymyślać jakieś "teorie"
pozdro
Wklejam posta z bmw forum bo mi się nie chce tyle pisać hehe
Ja tam nie mam nic do ukrycia a widzę że na oby dwu forach fantazje i plotki krążą. ===>
Nick: stary.jarek to jak się domyślam kolega mariusz

stary.jarek napisał/a:
trzeba powtórzyć kiedyś, jak będzie mniejszy ruch. a e36 w compakcie z 2,8 waży niecałe 1400kg????
Compact e36 ma wbite w dowodzie 1275kg z silnikiem 1.9l bo taki miałem.
Silnik 2.8l waży o ok 80kg więcej
Na wadze wyskoczyło mi 1386kg bez kierowcy
stary.jarek napisał/a:
tu jeszcze jedno ujęcie jak jedzie e36 compact z 2,8
mam więcej video ale na innych mocno widać tablice rej wiec odpuściłem
http://www.youtube.com/wa...d&v=lTkjsonVY8Q
hehe zawady gdzie ruch był 2 krotnie większy i spaliłem start. Raz lecimy z górki a raz pod górkę.
Nie ma sprawy możemy ustawić auta jeszcze raz i zobaczymy jak bardzo tą tablice rejestracyjną widać bo pod m1 jak na 1 filmiku to zaledwie 20cm przód maski umknął mazdzie do przodu
Mada nie ma 200km ma ich : 176,9 (swap silnika z mazdy mx6 2,5 który w serii ma 163km)
http://imageshack.us/phot...nanpz3433p.jpg/
Reasumując: jadąc na sprint zakładałem że będzie ciężko i że tak jak w przypadku sprintu z honda swap na b18 odchudzoną na 1080kg dostałem majty i to baaaardzo
Tutaj w tym przypadku można stwierdzić że przy idealnym starcie obydwu aut mazda psim swędem poszła na 4 biegu do przodu niewiele.
To jest coś w rodzaju wyścigu "szczurów" dziś ktoś odchudza zamachówkę robi wydech i jest lepszy, za miesiąc dostaje w majty bo przeciwnik wsadził doładowanie.
Najważniejsze w tym wszystkim to "fun" i frajda z głową.
Jak tylko będzie okazja i czas chętnie bym ustawił dwa kluby późno w nocy żeby mogli sobie popatrzeć i podyskutować
pozdro
-
Marcin222
Szyna napisał(a):ylko to co powiedział człowiek od was z klubu BMW który rozmawiał z Mariuszem
No właśnie, ale co to za gość, bo ja z nikim innym prócz Marcina od e36 kompakta nie rozmawiałem nigdy
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
miał być m62 ale jak to przemyślałem to chyba lepi jeździć teraz N/A a potem sprzedać efke kupić coś x lepszym napędem i zrobić na pojeźdżawki po torze itd bo tak mając auto i jako dupowóz i jako trochę coś bardziej "sportowego" to jest kijowo. Więc zobaczymy. Bez szpery raczej doładowanie nie wleci
a szpera Quaife droga...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):miał być m62 ale jak to przemyślałem to chyba lepi jeździć teraz N/A a potem sprzedać efke kupić coś x lepszym napędem i zrobić na pojeźdżawki po torze itd bo tak mając auto i jako dupowóz i jako trochę coś bardziej "sportowego" to jest kijowo. Więc zobaczymy. Bez szpery raczej doładowanie nie wlecia szpera Quaife droga...
Słuszna droga. Kompromisy są zawsze ciężkie i łatwo być potem z jakiejś modyfikacji niezadowolonym w ostatecznym bilansie (mam na myśli komfort, ekonomię, itd.).
Dobrą opcją jest dupowóz na co dzień i drugie auto do wściekania. Ja wolałem dłubać swoje auto niż kupować drugie z prozaicznego powodu – utrzymanie. Oprócz części i paliwa dochodzą koszty ubezpieczeń, przeglądów, etc. Nie dałbym rady utrzymywać 2 aut we wzorowej kondycji. Mając dodatkowo w perspektywie udział w zawodach, gdzie jednak eksploatacja jest dużo cięższa (opony, hamulce, olej, część płynów ustrojowych – 1 impreza wystarczy żebyś miał wszystko do wymiany), oraz nie przewidziane wypadki, o które na torze nie trudno. Sumując to wszystko dojdziesz do wniosku, że usportowiony dupowóz nie jest takim złym pomysłem, a koszt szpery w porównaniu do eksploatacji auta z przeznaczeniem na tor – mając na myśli powiedzmy 3 imprezy w roku (nie licząc ubezpieczenia, przeglądów, itd,) – nie jest taki straszny jakby się wydawało.
Brak szpery zacząłem odczuwać powyżej 340Nm i głównie gdy jeździłem po zakrętach. Poniżej tego poziomu momentu w aucie FWD da się ten Nm opanować. Jeżdżąc po prostej da się bez większych problemów przenieść i 450 mając dobre sprzęgło i opony. LSD nie jest tutaj koniecznością wbrew pozorom, choć trochę ułatwia.
weede napisał(a):Nikt mnie nie przekona, ze jest coś lepszego od układu dupowóz – zabawka
To nie wyobrazam sobie jak na torze wylatujesz z zakretu kolo 70 i lecisz na oponki pacholki badz na bande caly bok pokiereszowany itd. Mozna znowu wydac na blacharza 3000 tys. Wiec zabawka ale dla grzecznych chlopcow do 50km/h

Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
weede napisał(a):Nikt mnie nie przekona, ze jest coś lepszego od układu dupowóz – zabawka
Capazo napisał(a):weede napisał(a):Nikt mnie nie przekona, ze jest coś lepszego od układu dupowóz – zabawka
To nie wyobrazam sobie jak na torze wylatujesz z zakretu kolo 70 i lecisz na oponki pacholki badz na bande caly bok pokiereszowany itd. Mozna znowu wydac na blacharza 3000 tys. Wiec zabawka ale dla grzecznych chlopcow do 50km/h
No właśnie. Jeżdżąc "przemieszczaczem" wiele razy myślałem: dlaczego teraz nie jadę np. almerą, wgniótł bym pedał w podłogę i pozamiatane
Wszystko ma swoje plusy i minusy
onyx napisał(a):Wszystko ma swoje plusy i minusyWiadomo, że swoim dupowozem-zabawką jeździ się bardziej zachowawczo i nie zawsze się idzie na całość. Nie samymi jednak wynikami człowiek żyję i zapomina się często po co buduje się auto – przede wszystkim ma dawać fun z jazdy.
Dokladnie zalezy kto na co liczy, z tego co wiem mariusz mial na mysli kjs a tam jakby nie patrzec czas odgrywa kluczowa role. Mozna przeciez smigac sobie dupowozem-zbawka po torze ale czasami najwieksza frajda jest na granicy przyczepnosci jak sie troche powalczy z samochodem, takie moja odczycia. Kazdy ma inne zdanie.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Przede wszystkim to kwestia gotówki – gdyby mieć jej tyle, że nawet rozbicie na zawodach auta pojeżdżawki nie byłoby bolesne to faktycznie nie ma lepszego połączenia niż dupowóz + autko 4 fun.
Ostatnio edytowano 17 cze 2012, 19:29 przez Gared, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości