problemy z pracą silnika

Postprzez Gość » 29 gru 2005, 21:39

Szanowni madziowicze, proszę o pomoc w wykryciu usterki majej mazdy gold.
Przedstawie wam co się z nią dzieje:
1. Trudności z zapaleniem zimnego silnika
2. Potem autko jeździ tak w miare, ale gdy silnik sie rozgrzeje to zaczynają sie cyrki. Silnik zaczyna przerywać, zarówno pracując na LPG jak i po przełączeniu na paliwo.
Silnik traci swoją moc , nawet niewielkie wzniesienie jest dla niego nie do pokonania , tak jakby nie było kompresji.
Nawet ruszając z miejsca autko tak przerywa, że nie da się nim ruszyć, a podczas jazdy na przemian, albo dostaje speeda i jedzie normalnie albo tak zaczyna przerywac, że i tracić na mocy , że nie da się nim jechać .
Pomóżcie , co może być przyczyną takiego zachowania samochodu, bo jestem juz wykończony ciągłym jeżdżeniem po warsztatach, płaceniem pieniążków , a najgorsze to tym ,że samochód dalej jest nie sprawny.
Za wszystkie rady i wskazówki SERDECZNIE DZIĘKUJĘ
Ostatnio edytowano 29 gru 2005, 21:50 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
Gość
 

Postprzez Grzyby » 29 gru 2005, 21:45

1 – Edit: skasowany :P

2 – w jakim stanie masz WN (kable, świece)
3 – nie miałeś ostatnio strzału gazu?
4 – sprawdź szczelność całego układu dolotowego, szczególnie wszystkich połączeń gumowych
5 – sprawdź kody błędów komputera

powodzenia
Grzyby
Ostatnio edytowano 29 gru 2005, 22:32 przez Grzyby, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez janek » 29 gru 2005, 22:19

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2005, 17:51
Posty: 98
Skąd: Warszwa
Auto: 626GF 1998 2.0 16v

Postprzez Gość » 29 gru 2005, 22:20

świece nówki, kable też, strzał był ostatnio i to podwójya głośny jak na poligonie
Gość
 

Postprzez janek » 29 gru 2005, 22:23

a przepływka i szczelność obudowy filtra a co najważniejsze dolotów – a może przepustnica się troszkę poruszyła-wszystko to można na spokojnie pooglądać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2005, 17:51
Posty: 98
Skąd: Warszwa
Auto: 626GF 1998 2.0 16v

Postprzez tremba » 29 gru 2005, 22:28

Sprawdz aparat zaplonowy, u mnie byl padniety.
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2005, 11:08
Posty: 46
Skąd: gdynia
Auto: MSS

Postprzez GofNet » 30 gru 2005, 01:57

Sprawdz aparat zaplonowy, u mnie byl padniety.
Po świecach i przewodach Wysokiego Napięcia, od tego warto zacząć.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6