Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
nie szukałeś uważnie bo ja niedawno skończyłem temat o niedziałającym obrotku przez co madzia nie jeździła na pb sygnał do obrotomierza brany jest z cewki po wymianie wszystko działa i tak jak tekkenfan przede wszystkim sprawdza się błędy a jak masz tu http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=116&t=99250
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Z zewnątrz nie poznasz, musisz otworzyć sprawdzić tłoki, oznaczenia wałków.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
się śmiej ale ja sobie wydziergałem ładną obudowę na diodę, prysnąłem ją na czarno i sobie teraz leży w schowku razem z listą błędów 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
nie no sie nie smieje bo to bardzo przydatna sprawa
ostatnio wlasnei sobie z pracy przyjechalem i mysle a co mi tam podlacze sobie xD i wlasnie wyszlo ze lambda padla xd hehehe pewnie i dla tego cos wiecej spala LPG:P
- Od: 12 kwi 2012, 17:15
- Posty: 100
- Skąd: Chorzów (Śląsk)
- Auto: Mazda 323f 1.8 GT 1991r
myślałem że to było z lekką nutką szydery
. Zestaw dioda, zworka, lista błędów powinna być w standardowym wyposażeniu 

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Mi też coś więcej pali pomiędzy 9 a 10 LPG a zazwyczaj do 9 nie dochodziło ale u mnie raczej lambda jest ok bo jakby padła to spalanie ponad 10 by pewnie było ale za to moja skromna madzia ze mną za kółkiem i mini silniczkiem 1.3 i tylko 8 zaworami wzięła nexie 1.5 i polo 1.4
Ale więcej niż 150km/h z niej wydusić nie mogę
Listę błędów trzeba kasować ja mam w standardzie błąd 8 i 34 których się nieda skasować xD
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
powinno być na środku wałka

powinno być:
128KM – I: BP05, E: BP06
137KM – I: BP22, E: BP05
Tylko to też Ci całkowitej pewności nie da bo wałki można przełożyć

powinno być:
128KM – I: BP05, E: BP06
137KM – I: BP22, E: BP05
Tylko to też Ci całkowitej pewności nie da bo wałki można przełożyć

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
tekkenfan napisał(a):Tylko to też Ci całkowitej pewności nie da bo wałki można przełożyć
ale po zdjeciu pokrywy mozna pokrecic walem i wtedy juz na 100% bedzie wiadomo ktory jest od czego
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
yyy ale kręcąc wałem nie dowiesz się jakie masz tłoki, a o to mi chodziło.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
to od dołu rozkręć i przez dół wyciągaj


- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tyla mówi Ci, że masz BP22 
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
djakob napisał(a):tyla mówi Ci, że masz BP22
panie kolego a przyznaj się co to za kolor na felgach i czy w szpreju idzie kupić i czy sam je malowałeś ?

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):djakob napisał(a):tyla mówi Ci, że masz BP22
panie kolego a przyznaj się co to za kolor na felgach i czy w szpreju idzie kupić i czy sam je malowałeś ?
Fzero Blue – więcej nie wiem bo mój lakiernik załatwiał farbę i malowanie
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości